Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó is az , főleg ha 180as
de vdani akkor már honda mtx 125 ha 25 ös endurot veszek
dt semmiképpen
folytott dt vel mentél, bár a nem folytott se basz hanyatt , de az azért nem rosz
bár elissa neked elég tip top állapotban van az apriliád enyémet nézd meg
kell rá egy uj fényezés
tuareg ill elissa irtam is annak a buzinak hogy ne keverje a crosst az enduro müfajjal
egyes emberek azt hiszik 500 as honda cr en ülnek mert van egy szaros dt jük
halájtok én már utálom az a motort mert olyan mintha mindenki divatbol venné meg
am elissa meg tuareg irtam hogyha meglessza müszakim gurulhatánk egyet valamerre
bazdmeg utálom amikor valaki leócsárolja az apriliát
veri az 125 ös dt ek mentem vele olyan a power mintha egy huh majdnem mintha egy MZ Vel mennék
am warovex én is ujabb tipusu aprilia tuareg rally-t akartam venni mint te de ez az eggyel öregebb széria lett de nem bánom mert magasabb és megvan az a régebbi feelingje
am meg kicsérltünk benne mindent és nagyon jo most érkezek a járatásom végére vele
csak annyit ha találsz egy ilyen régebbit akkor nézd meg mert tényleg jo nekem jobban teccik mint az ujabbik. persze az korszerübb meg minden
Tuareg neked milyen gumi figyel rajta? Metzeller Tuorance? csak mert mintára olyannak tűnik... tesóm bömösén volt ilyen... mennyi volt párban?
na hozzászóltam már én is
Aztán lehet chopperes maradok,azért van egy feelingje majd eldől....
De az a röhej,hogy olyan motorról pofáznak be,ami nyél gázon megy 100-at Ne törödjetek vele,kurva jó motorotok van,remélem hamarosan nekem is lesz egy tuareg rally 125-öm,mert teljesen belezúgtam egybe
kurvajó nap volt ma...nagyon jót mentünk...
nya további szép estét
Érdeklődő mindenre van, de aki érdeklődik sokat annak álltalában nem kell semmi.
Akinek igazán kell valami, az egyből viszi. (ezt magamról is tudom)
no persze roncs én nem így vélem
enyémet is...Roncs motorom van
ne idegesítsd magad...
Sziasztok!Beszarás h fikázzák a videót
Van rá amúgy sok érdeklődő?
Köszi a képet! Amúgy én már alapból úgy vettem, hogy szénné volt égve rajta a fesszab, egy nagy kráter van a közepében, de még a sárhányót is kiégette (+ a vázról a festék is leégett... ). Az előző gazdája elég keményen crossozott vele, franc se tudja mit művelt szegény motorral...
Kipufogó-gáz működteti. Mikor elér egy bizonyos fordulatszámot, amin már elég nagy a nyomás, akkor felfújja a gumi "lufit", amire rá van kötve a power szára, ezáltal kinyitja a szelepet.
meg az elektronikus power vzérlése fordulatszám alaján nyit. De a vezérlés a fordulatszámmérőről kap jelet vagy honnan? Ezt valaki összefoglalhatná nekem.!
valaki írja már le hogy a vákumos power mi alpján műkszik!
jo lenne vmikor...de mostanság nem tom mikor érek majd rá...de egyeztetünk
Elissa - közös gurulás vmikor? holnap viszem a motort karbi állításra....remélem fogadnak és keddre készen is lesz....aztán mehetnénk gurulni egyet