en voltam az elkoveto, kerestem, h honnan folyik az olaj, 175ert sikerult beszerezni... lehet, h nem csinaltam vmi jo uzletet. Figy, laattam, h a tied forditott telos, az ujabbaknal cserltek normalisra, v a te telod szamit az ujabbnak? jol megfogalmaztam, mi?! :)
nagyobb csere ...amugy nem azért csodálkoztam mert nem jol néz ki vagy vmi...hanem h egyik nap még egyben a géped...másnap már dirib darabokra szedve bocsi ha férre értetted...jah h mennyiért....hát 300k-ért vihetik
Mit kell erteni azin, h regebbi? Mennyire? Sztem szukiti amikor fekezek es nem sufnituningos, de szukiti az biztos. Ami 1bkent logikusnak is hangzik, nem? Kb hany lovas lehet sztetek, mert nincs nagyon viszonyitasi alapom?! Mannyit szamit, h ha kinyit a szelep, marmint loeroben, mert ne nem nagyon erzek semmit mikor elkezd kiporogni & hogy a francba kerul oda olaj?
ugyanmá ismifvel szerelőhöz viszed ne neveetss má szojjá loveimnak vagy a szomszéd kisgyereknek,vagy apádnak,h toljon meg,menni fog az.. ha végkép nem ak szerelő...
hali
rave feliratos a henger,ak az a régebbi rotax 127es "fekete" block.. azon még vékumos power van,nincs elektronika... a kipufogó gáz nyomása nyitja a powerszelepet 1 bizonoys fordulaton.. szokták rákötni a powert a hátsó fékre, annak az a szerepe,hogy fékezéskor,ak ugye ált nem húzol gázt, és kinyitja a powert, h kicsit "kiszellőzzön " cucc... am ha lenyomod a féket ak az nem szűkiti a kipuff niylást,hanem tágitja.. kifele jön a power ..
Kb 3 hete vettem egy Tuareg windet, ami az elozo tulaj szerint poweres es 94-es evjaratu. Van par kerdesem a mocival kapcsolatban. Olvastam a regebbi irasaitokat es azon vitaztatok, h a power szelep miert lenne a hatsofekre kotve. Nahat, nalam raja van, ha fekezek szukiti a kipufogonyilast, ez tutko, mert szetszedtem tegnap es megneztem, viszont semmifele elektronika nincs rakotve, so nem tudom, h akkor, h a fenebe kapcsol be?! & meg az olaj is omlik belole kifele, dehogy oda hogy kerul olaj? Talan a valtofelol jon? + Rave henger van rajta es csak oninditos, ez mondd nektek vmit? Bocs, meg iszonyat laikus vagyok, de szeretnek fejlodni... Minden info erdekel, de minden!
Szeleset!
Nagyon bejon a gepsasod. Ime az enyem, legalabbis tegnapig igy nezett ki :
Mit kell erteni azin, h regebbi? Mennyire? Sztem szukiti amikor fekezek es nem sufnituningos, de szukiti az biztos. Ami 1bkent logikusnak is hangzik, nem? Kb hany lovas lehet sztetek, mert nincs nagyon viszonyitasi alapom?! Mannyit szamit, h ha kinyit a szelep, marmint loeroben, mert ne nem nagyon erzek semmit mikor elkezd kiporogni & hogy a francba kerul oda olaj?
Udv
rave feliratos a henger,ak az a régebbi rotax 127es "fekete" block.. azon még vékumos power van,nincs elektronika... a kipufogó gáz nyomása nyitja a powerszelepet 1 bizonoys fordulaton.. szokták rákötni a powert a hátsó fékre, annak az a szerepe,hogy fékezéskor,ak ugye ált nem húzol gázt, és kinyitja a powert, h kicsit "kiszellőzzön " cucc... am ha lenyomod a féket ak az nem szűkiti a kipuff niylást,hanem tágitja.. kifele jön a power ..
Kb 3 hete vettem egy Tuareg windet, ami az elozo tulaj szerint poweres es 94-es evjaratu. Van par kerdesem a mocival kapcsolatban. Olvastam a regebbi irasaitokat es azon vitaztatok, h a power szelep miert lenne a hatsofekre kotve. Nahat, nalam raja van, ha fekezek szukiti a kipufogonyilast, ez tutko, mert szetszedtem tegnap es megneztem, viszont semmifele elektronika nincs rakotve, so nem tudom, h akkor, h a fenebe kapcsol be?! & meg az olaj is omlik belole kifele, dehogy oda hogy kerul olaj? Talan a valtofelol jon? + Rave henger van rajta es csak oninditos, ez mondd nektek vmit? Bocs, meg iszonyat laikus vagyok, de szeretnek fejlodni... Minden info erdekel, de minden!
Szeleset!
Csokutya