Hát amint látom nem rendszámos így nem csoda hogy olcsóbban adják (pláne hogy manapság "elvileg" már jobban figyelnek hogy 50es e a gép)
A power azt érezni lehet inkább ha elviszed egy próbakörre menj vele kicsit messzebb ahol nem hallanak már annyira és húzasd ki nyugodtan... olyan 7000 körül érezni kellene egy kis megindulást ... a hangja is változik... (de ez a fordulat változhat) Aztán esetleg (ha már tudsz "rendesen" motorozni) óvatosan engedd el a kormányt nem húz e valamerre mert azt okozhatja egy esés okozta vázcsavarodás. Telóból nem folyik e az olaj , motorból nem szűrődik e ki csapágyhang vagy nem oda illő csattogás ... hajolj a motorhoz és adj neki kis gázfröcsöket ha valami nem kóser sztem azt észrevenni a hangján... még esetleg lánc - lánckerék mennyire van kopva... a vázon nincs e utólagos hegesztés vagy ilyesmi a nyaknál... műszerek lámpák működnek e... ha már nem meleg nagyon a motor tapogasd körbe hogy nincs e rajta olajpára vagy egyéb szotty...
Sok sikert... (lehet hülyeséget is írtam de az most csak úgy jött)
Széles utat!
Helló!
140re tartja a srác, de sztem még enged belőle.Ad hozzá egy 90%os aszfaltgumit, meg majdnem új terepgumi ami rajta van.Blokkon mit nézzek?Engedi e a vizet meg ilyenek?Hogy a power nyit e azt hogy lehet megtudni?Akkor ez egy wind...OK ezt is tudom.Ebbe milyen blokk van?Az a rotax vagy mi?meg hanyas?12?Ha valaki tud még segíteni, hogy mit nézzek meg azt megköszönném.Amúgy az ár reális?
Üdv.
te mennyiért nézted ezt a motort?
hát amúgy ez egy Wind, de amit érdemes megnézni....hát szét kell nézni rajta én pl a blokkot nézném először, nem csörög e, meg a power működik e rajta.....na meg az elektromos cuccokat, hogy minden működik e.....én kb ennyit tudtam segíteni
Ha ott a kis tartály a telo oldalán szeleppel az alján, akkor igen gázos. Nitroval van ált. feltöltve a legegyszerűbb ha beszélsz Fehér Gézával, ő foglalkozik telo felújítással nekem egy régi kawa telót 20 pénzből teljesen rendbe vágott. Pilisborosjenőn (vagy hol a szöszben ) lakik.
Hellósztok!
Segítséget szeretnék tőletek kérni.Holnapi nap folyamán megyek megnézni egy 125-ös tuareget.A pontos típusát, hogy rally vagy wind stb. nem tudom,csak képem van róla, abban is segíthetnétek hogy melyik típus.Na de az lenne a fő kérdés, hogy mit kell megnézni rajta vásárlás előtt?Tipushibák, vagy amik többször szoktak tönkremenni stb.Előre is köszönöm a segítséget!
Biztos vagy te abban hogy gázos? Csak mert ilyenről még én spec nem hallottam Tuaregen... Na a lényeg hogyha tényleg az akkor olyan gázzal kell tölteni ami "száraz", nem sűrített levegővel mert abban van megkötött víz aztán korrodálná a telót...
Halika! Sorry,hogy nem vagyok valami aktív látogatója a topic-nak,de mindíg dolgozom.... Az tényleg igaz,hogy a Windem-ben az Upside Down teló gázos és ha akarom szimeringeztetni gázzal is fel kell tölteni és valami atomritkaság számba megy az:S? (csak ezt hallottam) de gondoltam kérdezek itt,mert ugye mindenkinek majdnem ugyanolyan lova van és csak tudtok mondani valamit:)! Köszi....! Széles utat!
Valaki segítsen hogy honnén tudok szerezni lendkereket 70/50-es 89-es ETX-emhez!Nagyon rosszul érzem magam mert 1 hónapja vettem és 2hete garázsban áll mert rossz a lendkerék!Ha nem tudok hozzá szerezni lendkereket akkor lehet hogy eladom!HELP PLEASE!
A power azt érezni lehet inkább ha elviszed egy próbakörre menj vele kicsit messzebb ahol nem hallanak már annyira és húzasd ki nyugodtan... olyan 7000 körül érezni kellene egy kis megindulást ... a hangja is változik... (de ez a fordulat változhat) Aztán esetleg (ha már tudsz "rendesen" motorozni) óvatosan engedd el a kormányt nem húz e valamerre mert azt okozhatja egy esés okozta vázcsavarodás. Telóból nem folyik e az olaj , motorból nem szűrődik e ki csapágyhang vagy nem oda illő csattogás ... hajolj a motorhoz és adj neki kis gázfröcsöket ha valami nem kóser sztem azt észrevenni a hangján... még esetleg lánc - lánckerék mennyire van kopva... a vázon nincs e utólagos hegesztés vagy ilyesmi a nyaknál... műszerek lámpák működnek e... ha már nem meleg nagyon a motor tapogasd körbe hogy nincs e rajta olajpára vagy egyéb szotty...
Sok sikert... (lehet hülyeséget is írtam de az most csak úgy jött)
Széles utat!
140re tartja a srác, de sztem még enged belőle.Ad hozzá egy 90%os aszfaltgumit, meg majdnem új terepgumi ami rajta van.Blokkon mit nézzek?Engedi e a vizet meg ilyenek?Hogy a power nyit e azt hogy lehet megtudni?Akkor ez egy wind...OK ezt is tudom.Ebbe milyen blokk van?Az a rotax vagy mi?meg hanyas?12?Ha valaki tud még segíteni, hogy mit nézzek meg azt megköszönném.Amúgy az ár reális?
Üdv.
hát amúgy ez egy Wind, de amit érdemes megnézni....hát szét kell nézni rajta én pl a blokkot nézném először, nem csörög e, meg a power működik e rajta.....na meg az elektromos cuccokat, hogy minden működik e.....én kb ennyit tudtam segíteni
Segítséget szeretnék tőletek kérni.Holnapi nap folyamán megyek megnézni egy 125-ös tuareget.A pontos típusát, hogy rally vagy wind stb. nem tudom,csak képem van róla, abban is segíthetnétek hogy melyik típus.Na de az lenne a fő kérdés, hogy mit kell megnézni rajta vásárlás előtt?Tipushibák, vagy amik többször szoktak tönkremenni stb.Előre is köszönöm a segítséget!