:D én az aprilia 5900 km-el vettem... Tudom, sokan most hitetlenkedni fognak, hogy 2001 be ilyen kevés km-el... De láttad volna... Két baja volt.. Az egyik, hogy a hátsó felnin egy tenyérnyi helyen lepattant a szinter, és a hátsó féket folyton taposta az első tulaj, így a betét elkopott, és a tárcsa is karistolt volt... Hja, és robesz akksi volt benn....
20 e km nél én bontottam meg először a blokkot :)
Két gép között gondolkozom. Tuareg Rally és Pegaso. A Tuareg Wind-et kizártam. Mennyire lehet a Pegasot terepen használni. Könnyebb terepre gondolok, gátak,földuatak, nem gyilkolásra használnám.
Szívesen , de nem azért mondtam hogy vkiben hálát ébresszek
Ha vkinek olyan problémája van ami nekem is ismerős általában megpróbálok segíteni neki. Nem azért hogy hálás legyen hanem mert miért ne segítenék ... hátha nála is csak az a baj mint nálam. Akkor meg minek szenvedni, végigjárni az összes "tanulóutat" mire megtalálja a probléma okát. Erre nincs garancia hogy nálatok is ez a baj, de egy próbát azért megér - szerintem.
hát eddig fater piszkálta de mostmár kénytelen leszek hozzányúlni mert ez így nem állapot , ő viszont a céges tranzittal furikázik így annyira nem is izgatja a dolog
Szedd le a belső borítást az ajtókról. Utána nézd meg nincs-e a sínből vmerre kimozdulva az üveg alja. Nem az oldalsó vezető sínből hanem abból ami a tábla alján van és a mechanika emeli sűlyeszti. Ami tulajdonképpen csak "fogja" az üveget. Nekem szervízbe a 4 éves autómon cirka 68000 -ért megcsinálták volna ha nem adok kis lét a szakinak aki elsúgta ezt nekem. Hazajöttem megcsináltam kb. 1 óra alatt. Azóta tutin működik.
ha javasolhatok akkor amit kocsira költenél azt tartsd meg így valami újabb motort tudsz venni... legalábbis én ezt tenném... mivel (a motor eladási áránál nem sokkal több pénzt feltételezve) ami ennyi pénzből kijön az nem lehet nagyon új, átiratás stb. meg az alkatrész sem 2 Ft ha kellene...
De ez az én véleményem ha neked mobilitás kell és megér ennyit akkor nosza....
Jah meg néha hőgutát kapok... kicsit abszurd de leírom a verdánkban elromlott a 2 elsőablak mozgató mechanizmus így csak 1-2 centire lehet nyitni , viszont fater a múltkori szerelésnél rosszul tette vissza a kezelőpanel elejét így a hőfok szabályzó tekerő megakad olyan 20 % nál... Szóval nem elég hogy 1000 fok van nincs ablak viszont a fűtés az megy , kis kegyelmet jelent a tolótető...
azé kell kocsi, mert arra most leteszem a jogsit, és ha meg motort vennék decemberig nem emhetnék vele, mert ha vennék, akk már inkább vmi 400ast vennék, meg a motor drágább azt majd 1-2 év mulva, de akk is vmi fzr-t csak vmi nagyobb köbcentiset
nem a 3 sebességgel van ott a gond, hanem akkor a hengerrel volt.....nekem is 3 sebességes, és 70ccm-es és megy mint a rakéta, nagyon meg vagyok vele elégedve.....csak msot mégis el kell adnom, mert kéne a lóvé kocsira....szal még mindig eladó, és ha vkit érdekel szóljon
20 e km nél én bontottam meg először a blokkot :)
holnap délelütt ,azaz ma délelött megyünk mezőberénybe a bátszi motorba..haverom visz cbr el
Én elteszem magam ho ... izé ... szóval mára
Jó éjt all és Széles Utat !
Ha vkinek olyan problémája van ami nekem is ismerős általában megpróbálok segíteni neki. Nem azért hogy hálás legyen hanem mert miért ne segítenék ... hátha nála is csak az a baj mint nálam. Akkor meg minek szenvedni, végigjárni az összes "tanulóutat" mire megtalálja a probléma okát. Erre nincs garancia hogy nálatok is ez a baj, de egy próbát azért megér - szerintem.
Szedd le a belső borítást az ajtókról. Utána nézd meg nincs-e a sínből vmerre kimozdulva az üveg alja. Nem az oldalsó vezető sínből hanem abból ami a tábla alján van és a mechanika emeli sűlyeszti. Ami tulajdonképpen csak "fogja" az üveget. Nekem szervízbe a 4 éves autómon cirka 68000 -ért megcsinálták volna ha nem adok kis lét a szakinak aki elsúgta ezt nekem. Hazajöttem megcsináltam kb. 1 óra alatt. Azóta tutin működik.
De ez az én véleményem ha neked mobilitás kell és megér ennyit akkor nosza....
Tuareg 125 - Teljesen igazd van de viszont az autóban nem ázol meg nem fagysz le - általában.