Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a segítséget. Ha van valakinek valami okos gondolata, anyaga Rally-ról ne fogja magát vissza.
Értem
És esetleg egy nagyon kicsi hatso lanckerekkel mennyit lehet nyerni?
Illetve kerékre áll mert a haveré felállt 1kerékre..
hát a fogyasztásról... ha jól be van állítva akkor aránylag normálisan eszik de amúgy meg semmiből nem lesz erő... szervízigényről meg nem nagyon tudok nyilatkozni mert az nagyon vegyes... van akinek mindíg van valami van akinek szinte sosem...
Ha iceice olvasná ezt talán ő többet tudna mondani a Rallyról mert neki az van de már elég rég láttam erre....
Úgy tudodm nagy szervíz igénye van és sokat is esznek.
Ebből mennyi valós?
a vázak csak kicsiben térnek el, a blokkból van 2 féle, rugózó elemekben a rally erősebb , fékeket nemtom...
Nekem a Rally jön be. Nem mintha az ETX nem lenne jó.
Na és a fő hogy rendszámos legyen, jövöre rakom le a jogsit nagyvasra.De az esetek 90%ában 50-es papírokkal volt.
Hát sztem akkor neked az ETX és Rally között kellene választanod... a wind is bírja csak az testesebb kicsit aztán ezért nehézkesebb szerintem...
Én ilyen endúrozgatós stílust képviselek. Városban és könnyebb terepen használnám. Gáton eljárkálni ide oda. Na de azért néha rám is rámjön az ökörködés és akkor "rallyzom" egyet, sárban itt ott megdúratni . De az ugratós crosson dolgok távolt álnak tőlem.
hát azért még van bőven pl: rugózó elemek... a rallyt terepre szánták a windet meg inkább túrázni de a soft terep sem állítja meg mondjuk szántásban is jártam már vele de azt nem csípte...
Amúgy te mire keresnél gépet? csak mert úgy egyszerűbb a dolgunk segítség terén...
Ma nézegettem még a gépeket csak. A Rally és a Wind között mekkora külömbség van? Nekem csak az első sárvédő tünt fel hírtelen.
jah és 350 től 4 üteműek...
elvileg (a google szerint):
50 esből van mind3 féle Tuareg (ETX, Rally, Wind)
125 ből is mind3
350 ből ETX, Wind
600 ból Wind
Legalábbis csak ilyeneket találtam az adott h.űrtartalomban...
Az 50-est is tudtam. Akkor nincs 250-es. Pedig jó lett volna. 50-est biztos nem veszek de a 125-öst is kicsinek gondolom de ha nincs 250 akkor marad a 125-ös.
Amúgy van önindító is rajta?Esetleg valami leírást tesztet, oldalt tud valaki?
meg 600 ban
50-es ben is van
Sziasztok.
Lenne egy egyértelműen hülye kérdésem.
Aprilia Tuareg csak 125 és 350 ccm-es van? 250-ben nincs?
10 méter körül...attól függ hogy hol fosok be még gyakorolni kell,inkább a stoppie,az jobb
még sok olajat kap,ott is mocorog...fog az ott is jönni,meg hosszú az áttétel,azért 15/43 nem rövid,neked rövid van,azért jön!
2 be nnem jön ekrékre? én is próbáltam 1be csk haamr kipörög ink 2.ba kapom fel ugy jobb.aztán onnan fel 3. menyit tucc menni kb?
2 hete kapta meg az új dugót most már 900 km körül járok kerék,1ben aztán váltás,ha sikerül
és megnézted a végét új dugóval?
és ezt mé nekünk jelented? kereket hogy kened? 2be felkapod és úgy , váltasz föl ha kell keréken? am menyit tucc kenni vele?
én is szeretem a magas ford számot moyuk én azé nem hajtom szét a cuccot.. csak ésszel
jaja