jelentem megy az rx mint a barom olyan powerslideokat tolok hogy csak néznek az emberek! kerék is megy jócskán,most 140-145 körül mozog a vége,de még nem tökéletes a power
hát az enyém olaszból van, anyi baja volt,h megfordult a főtengely csapágyperselye... kellett 1 új blcokfél, és kész... 3e ft volt,de nem én fizettem..ja meg h kikopottés rázkódott szétszált a lendkerék,amit zintén kaptam hozzá ingyen,mivel monta a srác,h garanciális.. meg sok mindent kaptam már a csávótól.. meg most is mek ki kell fém fék cső,felső fékmunkahenger,oaan gumi szar a karbi és a henger közé,meg hátsó gumi maj bizniszelek vele.. ja és 140 volt a moci
ak elvoltál a hétvégén hát jah oda kell,de ha mennék motort venni,ak azzal a csávóval mennék,aki a mocis bolt tulajának nagy haverja.. és k csak nem basznak át meg lehet olcsóbban ideadja
Mondjuk, azt hozzáteszem, hogy az én blokkom -szerintem- még nem volt megbontva, mert minden a gyári volt benne, a csapágyaktól kezdve a dugón át a tömítésekig, szimeringekig, csavarokig, minden. 20000 km volt benne, mikor megvettem, dehát sajnos elég sűrűn magas fordulaton lehetett használva, aminek meg én ittam meg a levét. Na mindegy, legközelebb biztos nem veszek lezúzott motort...
Hát akkor te szerencsés voltál, mert én elég ramaty állapotban vettem, de asszem ezt már meséltem, hogy az előző gazdája elég keményen crossozott vele...
Elissa: dehogy adom, csak mérges vagyok Amúgy én meg pont egy hónap múlva megyek lagziba, unokanővérem megy férjhez Az is nagy buli lesz
Hello moccost társadalom!Miket nem olvasok...phisoo-ne csin már autoval, biciklivel, gyalog....stb. meg lehet ugyanugy halni, hogy nem te vagy a hibás!Fel ne add....persze megértem a problémád...h mire összeállna a gép akkor már tél.. fire- vannak jo gépek kinn, meg olcsok is, de azt meg kell nézni, mert mondhatnak bármit!Főleg ha törve volt vagy hasonlo non oda kell figyelni! Jah amugy iszonyat jo 7végém volt...legjobb bnőm férjhezment nagy buli volt
CSak az a baj, hogy a váz picit behorpadt dolog régen rossz... Először is aluminiumot nem szabad alakítgatni, mert hamar eltörik, szóval kérdés, hogy mennyire gyengült ezzel a váz, főleg, hogy egy elég vékonyra tervezett sportgép az a kawa... aztán az is kérdés, hogy ezzel mennyire ment el a futómű, ami mondjuk 90-100 nál nem okoz komly gondot, de mondjuk 200-ról határesetben, vészfékezéskor, stb esetleg csinál egy olyat, beszitál, vagy valami, ami bukáshoz vezet... És akkor az olcsó motor az életedbe is kertülhet...
A balesetekhez pedig: sajnos nem cask előtérbe kerlt, idén legalább 35-40 motoros halt meg magyarország útjain, és akkor még a sérültekről nem esett szó....
Nem szarik be az enyémen se semmi, csak nem újítottam még fel teljesen. Tavaly mindent kicseréltem, a dugót kivéve, tehát azt idén muszály, akkor kellenek még indexek, hátsó lámpa, meg egy csomó apróság, ami nem is lenne gáz, ha normálisan melóztam volna az elmúlt egy hónapban és lenne lóvém... Most ha azt nézzük, már rég kész lenne, így meg minimum egy hónapot csúsztam, de még többet is fogok, mert ha most megkapom azt a kevés fizumat, azt sajnos másra kell költenem. Megint az lesz, mint tavaly, hogy mire kész lenne, már azon kapom magam, hogy itt a tél... Csak ezek miatt tud eldurranni az agyam hirtelen, nem fogom feladni a motorozást soha, csak mérgemben már ilyen hülyeségeket mondok...
sztem meg az ilyenből vannak a bajok... van akinél nem de a nagytöbbségénél lenne... túl nagy az önbizalma az embereknek...
A 125 ös Tuareg egész jól halad sztem. Van belőle csak berugós , vegyes és csak önindítós (ha minden igaz) A régebbieket Rotax 127 essek szerelték , az újabbakat 123 assal de ennél újabb nincs. Végre olyan 140 környékén mennek + - 10 Az utazója nekem 90 körül van mert az még a power nyitás alatt van épp, így aránylag jól fogyaszt.
az egy dolog hogy erős váltás, de most meg lehet szokni szép lassan, szoval no problem, most azért ne vegyen kissebb gépet hogy megint eladja és stb... szép lassan meg lehet szokni akármit, én ezután egy zx12 r-t is bevállalnék
Sziasztok srácok!
Múlthéten adtam el a Tuareg Wind 50-et (70-re volt felfurva) és gondolkozok egy 125-ös Wind-en ...
Mi a véleményetek a motorról?Ezzel már lehet rendesen haladni mert az 50-sel gázos volt,3sebesség...
Egyszer vezettem egy 25-ös Wind-et az elég jól ment... illetve mindegyik Wind öninditos vagy van berugos is?
Előre is köszönöm!
hát igen ugy nem élvezet a motorozás,ha mindig beszarik vmi.. az én motorommal hálistennek nemnagyoin vannak problémák,berugom és megy hát igen,nagyobb gép..vmi 4t rsv 1000 ? olaszba vannak nagyon jó áron abba a motoros boltba,monta haverom..
Persze, az engem se riasztott el soha, de azért elgondolkoztató, nem? Nem biztos, hogy a te hibádból, de könnyebben meghalhatsz motorral sajnos. Meg hát, nem tudom, most egy kicsit meguntam, hogy soha nem tudok motorozni, mert mindig szerelni kell. Valószínű egy új motorral ez más lenne, de arra meg pénzem nincs, meg hát azért annyira én sem akarom abbahagyni a motorozást, csak megfordult ez is a fejemben, hogy mi lenne a célszerűbb.
Háj!
Hát igen sajna mostanában téma a motorbaleset, de eddig is voltak és azután is lesznek, csak most nagyobb nyilvánosságot kapott.
Úgy látom mindenki nagyobb vasat szeretne Én is így vagyok ezzel... így szerintem nemsokára meg is hirdetem a gépet... kapjon lehetőséget Tuaregelésre a következő generáció is
hát nemtom,én tuti nem tudnám abbahagyni a motorozást, én cak azé adom el az etx et me nagyobbat akarok... hát igen,sajnos elég sok a baleset de engem ez nem riaszt vissza...
monták,h kb fele annyiér vannak motorok,mint ithon.. csak 1 példa:2hónapos kawa 636,elcsúsztak vele, idomfestés+matrica rá,és a váz, kicsit behorpadt... am a motornak semmi baja.. 1.3 ér... és 2hónapos motor...
Amúgy én is el akarom adni az ETX-et még idén, amint megcsináltam. Lehet, hogy abba is hagyom a motorozást, annyi halálos balesetet hallok, meg úgy sem lesz péntem soha egy értelmes motorra, ahhoz már nagy A is kéne, ruhák, normális bukó... meg hát, ha belegondolok amire nekem kell a motor, arra igazából jobb lenne egy autó. Még meglátjuk.
Elissa: dehogy adom, csak mérges vagyok Amúgy én meg pont egy hónap múlva megyek lagziba, unokanővérem megy férjhez Az is nagy buli lesz
A balesetekhez pedig: sajnos nem cask előtérbe kerlt, idén legalább 35-40 motoros halt meg magyarország útjain, és akkor még a sérültekről nem esett szó....
A 125 ös Tuareg egész jól halad sztem. Van belőle csak berugós , vegyes és csak önindítós (ha minden igaz) A régebbieket Rotax 127 essek szerelték , az újabbakat 123 assal de ennél újabb nincs. Végre olyan 140 környékén mennek + - 10 Az utazója nekem 90 körül van mert az még a power nyitás alatt van épp, így aránylag jól fogyaszt.
Múlthéten adtam el a Tuareg Wind 50-et (70-re volt felfurva) és gondolkozok egy 125-ös Wind-en ...
Mi a véleményetek a motorról?Ezzel már lehet rendesen haladni mert az 50-sel gázos volt,3sebesség...
Egyszer vezettem egy 25-ös Wind-et az elég jól ment... illetve mindegyik Wind öninditos vagy van berugos is?
Előre is köszönöm!
Hát igen sajna mostanában téma a motorbaleset, de eddig is voltak és azután is lesznek, csak most nagyobb nyilvánosságot kapott.
Úgy látom mindenki nagyobb vasat szeretne Én is így vagyok ezzel... így szerintem nemsokára meg is hirdetem a gépet... kapjon lehetőséget Tuaregelésre a következő generáció is