jajjdekirályul megy Tegnap csak körözgettem vele hogy megnézzem a tömítés jól végzi e a dolgát meg úgy egyálltalán... De ma adtam neki kicsit és baaaz mintha jobban menne mint eddig power fölött... eddig is pörgött meg éreztem hogy nyit de most nem éreztem hogy kezdene kifogyni ahogy följebb kúszik a mutató , egyszerűen csak húzott meg pörgött mint állat... szóval most örül a fejem hétvégén meg Miskolc - Csanyik....
Egyszerűen kiszedtem mindent a belsejéből , dugattyú, rugó...stb... aztán fel kell melegíteni, legalábbis nekem menetrögzítő volt benne ami hőre old... aztán ha már elég meleg egyszerűen le lehet csavarni... persze kell hozzá erő... csak arra kell figyelni hogy ne nagyon legyen túlhevítve mert van benne egy gumigyűrű... de nekem bírta a szerelést... szóval így ennyi...
Aztán összerakásnál tettem rá teflon szalagot is meg Loctite 2701 es menetrögzítőt ami elég bikamód összefogja és tömít is... 5ml es kiszerelés 1000 HUF körül... de gondolom a szerelőnek vannak ilyen cuccai
háát összesen (fordított telónál) kell egy 24 es villáskulcs, egy 10es (asszem) az olajleeresztőhöz, zégerfogó, meg amikor az öntvényrészt leszeded akkor valami csőfogó vagy ha van akkor satu...
Ha szeretnéd akkor megosztom a szerelési tapasztalatokat is... aztán lehet hasznát veszed vagy még egyszerűbben is meg tudod oldani...
Tűgörgő volt benne, de nem tudnak olyt csinalni és most ideiglenesen persely lesz benne. Megnézzük hogy működik. Úgy össze volt rohadva a tűgörgó... ááá nagyon. Szal most még azt kell megcsinálni. Csak az esztergánk tönkrement, úgyhogy el kell vinni valahova?
Amúgy kellet valami speciális szerszám a telo szétszedásáhez?
1.éves BSC ... csináltam előtte egy technikusit... Amúgy a szimeringcsere az nem sok idő... mármint mostmár hamar meglennék vele persely meg hova kell? mármint a hátsó telónak mi baja?
Mostmár nincs vele nagy probléma, miután a kettétört dugót kicseréltem benne Nah komlyan az volt a baj hogy a dugóból kitört egy darab, akkor meg már nagyon szét volt szedve, teljesen lebontottam és elvittem leszintereztettem a vázat, lefújattam az idomokat, meg a a teleszkóppa a szimeringeket kell kicserélnim, de az még nincs kész. Ezen kívül egy perselyt kell még hozzá csiináltatni a központi telohoz és ennyi. Most hétvégén már legalább be tudtam indítani és hallottam a hangját, ez már önnmagában is megnyugtató érzés volt. Probléma volt hogy nem ment a power, illetve épp ez az hogy állandóan nyitva volt, és így sokat is evett, meg gyenge is volt alacsony fordultszámon. Ha jó az elektronika akkor jó lesz az is. Szal elvileg széop lassan összeáll. Így állok most!
na wácáp? mizu erre? mindenki fáradt? amúgy mi a baj a gépessel Domi? Milyen vizsgád lesz? nekem csütörtökön van még 2 alpót egymás után... aztán ha megvannak akkor még 3 vizsga
Kéne menni gurulni egyet aztán nekiülni tanulni csak az a baj hogy ahoz egyálltalán nincs kedvem Na mind1 majd csak lesz valahogy ... majd csinálok valami rakétát aztán közben úgyis megtanulja az ember
Fire - Akkor most leírom: "kellene az mz-s csákók telefonszáma" légyszi írd már le mer" mar az agyamramegy a srác.... Köszi !
Aztán összerakásnál tettem rá teflon szalagot is meg Loctite 2701 es menetrögzítőt ami elég bikamód összefogja és tömít is... 5ml es kiszerelés 1000 HUF körül... de gondolom a szerelőnek vannak ilyen cuccai
Ha szeretnéd akkor megosztom a szerelési tapasztalatokat is... aztán lehet hasznát veszed vagy még egyszerűbben is meg tudod oldani...
Amúgy kellet valami speciális szerszám a telo szétszedásáhez?
Kéne menni gurulni egyet aztán nekiülni tanulni csak az a baj hogy ahoz egyálltalán nincs kedvem Na mind1 majd csak lesz valahogy ... majd csinálok valami rakétát aztán közben úgyis megtanulja az ember