Na látod erről fogalmam sincs... Én amit kinéztem, az olyan 10 körül lesz a 2 pár. A gyári valamivel kevesebb, mondjuk olyan 6 ezer környékére tenném, de nem tudom pontosan.
őő ,nem attam el. volt rá érdeklődő régeben,de aztán nm viték el vagy nemtom
ed et is érdekelte,csak ő ugy gondolta,h ingyen adjam neki am menyitér 4gyár index,fain állapotba?
Nem rossz. Valamelyik nap olvastam egy cikket, amiben egy srác, pont egy ilyet újított fel teljesen, nagyon faxa volt az is Csak az a gáz vele állítólag, hogy nagyon gagyik a fékei, meg gyenge a váza a blokkhoz képest, mert az meg bivalyerős. Írta a srác, hogy egy nagyobb gázadásnál tekeredik elfele a váz... Esőben meg szinte egyáltalán nem fognak a fékek...
nekem meg cak bekéne kötni a lámpába hé nekem van eladó gyári indexem,ha érdekel.. 4db, teljesen újszerű áll ba van,semi törés semi karc..etx re valók..
jaa motor.hun van meghirdetve mindjárt nyomo a linket, de élőbe sokkal szebb mint a képen a fényezési s hibátlan meg minden csak poros volt sztzem merr akkro esett elötte az eső
Amúgy nekem sincs féklámpám, eddig még hál" Istennek nem jött belém senki, de már szóltak egy páran, hogy nagyon szar észrevenni, ha fékezek... Kénytelen leszek felrakni egyet... Csak nem tudom milyet, mert nekem nem a gyári sárvédő van hátul, és olyan kéne, amit fel is tudok fogatni normálisan, meg hát ugye nézzen is ki valahogy Majd nézek valamit, úgyis kell indexeket is vennem, avval együtt megveszem majd akkor
én csak 2 év mulva megyek "A" -ra... mer most lesz meg az A1 amugy ha érdekel valakit egy kawasaki gpz 500 1980-as gyönyörű esztétikai és motorikus állapotban az szóljon nekem , a gép 250 be van meghírdetve de 200 ért el lehet vinni
Ja és ha minden igaz, jövő 7-re tud intézni a főnök lekvárt Úgyhogy csak jó lesz hamarosan a moccom Amúgy lehet elkezdem a nagy A jogsit is, legalább meglesz, mire nagyobb motorom lesz(jövőre )
Azt még hogy nekem van 60-as karom...
Amúgy egy karbiba mi mehet tönkre? Sztem max akkor kuka egy karbi, ha porrá lett törve, amúgy nem Festés meg azért több egy 10-esnél, nekem 20-ba volt (ha az elrontottat nem számolom bele... ) úgy , hogy én meg fater csináltuk, tehát nem volt munkadíj, és még így sem lett minden lefényezve...
áh nincsenek azé ien árak:D karbiddal mi van? max újra kell fúvókázni és belőni,az párezer, gumit 80-90%osan kapsz 3k /db körül.. festésre nekem 10est montak...teloszimering sztem 1 ezzres.. féklámpa minek? nekjem sincs,én nem fékezek
most jöttem haza, mentem egy kört motorral....összesen 25km volt, de az anyagi kár elég sok lett.....
menet közben letört a hátsó lápabúrám, a karbim totál off, a féklámpa nem működik.....szal már télleg elegem van ebből.....most még a karbi egy 20as, lámpabúra 1-2ezer, gumikat is kell vennem mert mind kopott, az még 20ezer, meg ha megvan az új karbi beállíttatni 5ezer, meg telószimering csere az megint 4-5 ezer......jah és nem ártana festeni sem, az emg 30ezer......
ed et is érdekelte,csak ő ugy gondolta,h ingyen adjam neki am menyitér 4gyár index,fain állapotba?
Amúgy egy karbiba mi mehet tönkre? Sztem max akkor kuka egy karbi, ha porrá lett törve, amúgy nem Festés meg azért több egy 10-esnél, nekem 20-ba volt (ha az elrontottat nem számolom bele... ) úgy , hogy én meg fater csináltuk, tehát nem volt munkadíj, és még így sem lett minden lefényezve...
menet közben letört a hátsó lápabúrám, a karbim totál off, a féklámpa nem működik.....szal már télleg elegem van ebből.....most még a karbi egy 20as, lámpabúra 1-2ezer, gumikat is kell vennem mert mind kopott, az még 20ezer, meg ha megvan az új karbi beállíttatni 5ezer, meg telószimering csere az megint 4-5 ezer......jah és nem ártana festeni sem, az emg 30ezer......