Így van én is ugyan így jártam az állórész cserét leszámítva.Ugyan ezt produkálta nekem is majd megvettem egy felújítottat és azóta szakít a gép.
Én is cseréltem rajta gyertyapipát,kábelt mindent amit csak lehet és persze utána sem volt jó pedig nekem is szép nagy szikrám volt és mégsem ment.A motorszerelőnknél volt két hétig a motor már darabokra szedtük és ő mondta, hogy csak trafó.Kaptunk eggyet kölcsönbe leteszteltük és azóta semmi gond nincsen vele.
ZOLTAN
jó rég jártál már erre, beszéltük edd el,h nekünk is kéne vmi helyi talikát öszedobni, és néztem,h nekem is meg ed nek is kb 40km re van orosháza,te meg pont ott lax,szval ott tudnánk talizni,ha van kedvetek.. az én mocim is nemsoká összeáll,ed é is,a tied meg ha jól tom egybe va.
jah,kicseréltem a gumiharmonikát am szar lett ez a kép,nem adja visza teljesen ,amien valójában.. na mind1,maj ha lesz kerék is benne ak kitom maj vinni a fényre
Az igaz, benne van a gyújtáselektronika is, de az elektronika is lehet olyan, hogy ha akár egy alkatrész is meghibásodik akkor nem működik az egész(persze ez nem minden esetben igaz).
Erről a trafó témáról nekem is van tapasztalatom. Azt tudni kell róla hogy nem csak tekercsből áll hanem van benne valami elektronika! is. Én pl.:úgy jártam vele hogy először megdöglött a trafóm és nem tudott leforogni rendesen kb.6-7ezernél letiltott . Aztán én erőltettem próbáltam az előgyújtást állítani,gyertya kábelt cserélni,pipát de semmi. Végül megadta magát azu állórészem is . Azt hittük hogy csak állórész hiba kicseréltük és ugyan az. De akkor már ahonnan vettem az állórészt megkérdeztem hogy mi lehet a gond? Ő mondta hogy valószinű hogy trafó hiba lesz. Pedig szép nagy szikrát is adott indult is rendesen és még sem jó. kicseréltük és tökéletes lett! akkor mondta hogy ha ilyet tapasztalok akkor nem szabad erőltetni a gépet mert akkor kinyirja a másikat is Gondoltam megosztom veletek is nehogy úgy járjatok mint én és mindkettőt venni keljen.
A közeljövőben szeretnék venni egy Aprilia tuareg wind 125-öt és érdeklene hogy vásárlásnál mit kell megnézni a motoron, milyen tipus hibái vannak, gyárilag mekkora karbival szerelik őket.
Én is cseréltem rajta gyertyapipát,kábelt mindent amit csak lehet és persze utána sem volt jó pedig nekem is szép nagy szikrám volt és mégsem ment.A motorszerelőnknél volt két hétig a motor már darabokra szedtük és ő mondta, hogy csak trafó.Kaptunk eggyet kölcsönbe leteszteltük és azóta semmi gond nincsen vele.