Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mármint azt akartam írni, hogy érdekes...
Az érdekel, mert én elég sok helyen utánanéztem és 45 alatt nem találtam... Az 50-eshez kerül 20-ba a trafó.
natúr biztos nincs izesítve
mi az h sima? van tuaregből wind, etx és rally
mé verted szét?
az meg mien a sima?
bocs nem tuareg rally hanem csak sima 125 Tuareg
125-ös tuareg rally.
nem tom mit írjak
Szevasz!
De hány köbcentis volt, és milyen típus?
agysten
utoljára én 22000Ftért hoztam Apriliába trafót ez kb 1 éve volt.
Ja, és ha 125-ös, akkor meg nem 20, hanem 50 ezer körül van a trafó...
Bontóban se olcsóbb a trafó, főleg, hogy újonnan nem is lehet kapni, mivel régesrég nem gyártják már...
A trafó vagy jó vagy nem, tehát vagy van szikra, vagy nincs. A gyújtás meg sztem nem lehet probléma, mert az is olyan, hogy vagy jó az állórész és a lendkerék, vagy nem, akkor meg ugyanúgy vagy van szikra, vagy nincs. Én 90%-ig biztos vagyok benne még így látatlanul is, hogy rossz a gyertya hőértéke! Főleg, ha 4 elektródás gyertyával volt használva, meg ilyen himihumi kakikkal, akkor meg végképp... Ha 125-ös, akkor NGK B10EG a gyárilag előírt gyertya bele, ha meg 50-es, akkor meg B9EG vagy B8EG.
igen még a gyári trafója van rajta.
Amúgy a gyári trafója van rajta? Szerintem lehet olcsóbban bontóban egy trafót és nem 20ért.
Aztán a trafójába mi lehet rossz? nincs abba semmi, ha menet zárlatos akkor vagy nincs szikra vagy else indul a gép, ha test felé huzna le akkor megint más a jelenség, szerintem! ha tévednék javitsatok ki!
radírozd ki
am nekem azért kéne 18as felni, mert hátul akkora van, és kicsit szét lett verve, oan 8as van benne....
RV4-es blokk az milyen? 50-es Tuaregbe van olyan?
na mek én is ,csinálgatom az etx et
nem lehet ,h a trafó a kaki?
gondolom,azok a 250es cross gépek hihtetlenül mennek