Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pedig láttam egy piros ezóst tuareget , nagyon megnézni nem tudtam
nya csao amigok moccoztam én is...sokan gurultak az utakon fasza volt....jah amugy ülést kárpitosnál sztem át tudod huzattatni...elég olcson 5000körül kijössz...enyimé is most lett megcsinálva...és non pöpec munka sztem fölösleges magadnak killodni....és ha nem tudod jol rámelegíteni a bőrt akkor csunya lex...bár kinek hogy...ez már a te dolgod...dani- nem engem láttál pesten...én pizzázni voltam itt helyben tegnap ...phisoo- sztem a lakkal lehetett gond...mi is jártunk már így és puha maradt a felülete...
nekem is kaka a gyújtás,ne mis megy,de most viszem beállíttatni,meg elhozom a narancs láncot..meg a főtengelyt..meg ami még megteccik
azér,mer haverom vett 1 újabb moccot,pegasot,és abból épít supőermotot..me a pegaso hiányos,blockhibás és ezé lett szétsdzedve,és sot darkokba adja el
Nekem is voltak elektromos problémám és nem befolyásolja hogy a kettő melyikre van dugva. Legalábbis nállam semmi sem változott..
Hello!

Most értem haza... Pápakör :) Csak egy baj van, valamiért a motor csukogatja be a kipuffszelepen nagy fordulaton... Szóval volt valakinek ilyen? A vezérlő jó, alul nyit, meg jelet ad, de valamikért elmegy az elektronyosság... Lehet, hogy azért, mert a fesszíbályozónál fordítva van a bekötési rajzhoz képest. (ezt elsősorban Balutól kérdezem) Megy bele 2 sárga, az ok, de nálam a piros, és a mocsokszínű (R, B+ jelűek) fel vannak cserélve, momndjuk mindíg is így voltak...
Jah néha egy közös motorozásban Én is benne lennék . Csak mindig a k..va pénz meg az idő állít nekem akadályokat. Te honnan?
uu most nézem hogy domi tokaji az sincs végülis olyan messze... lehetne szervezkedni itt is közös guruláson esetleg na de majd ezt megbeszéljük később
Jah és aki nemrég óta jár ide az a motorjáról dobjon már fel fényképet vagy az adatlapjára vagy közvetlen...
Nekem 5000 be volt áthúzatni az ülést anyaggal munkával... na én is megyek gurulok egyet... aztán addig amíg nincs új szimering addig tömök valamit a porvédő alá ne bassza össze a tárcsát olajjal....
na majd jövök tsákány
Köszike de már próbáltam.Semmi eredménye uj bosch gyertya kimondottan belevaló katalógusból néztük ki.Más motorba tökéletes müködik.Amúgy a gyujtás beálítását, hogyan lehet leelenőrizni?ill. hogy hova kell állítani.Ez egy 1993-as ROTAX blokkos Tuareg Wind 125.
Ha valaki tudna segíteni az életre keltésébenazt nagyon megköszönném.Mert itt a jóidő és kéne menni motorozni.Ja és persze kunmadaras csak nem mehet az ember autóval.
Léptem. Fire - egész pontosan miért is lett megbontva az ETX ? További jó napot mindenkinek majd még benézek.
Huh, most megfogtál én eddig csak fényeset szereztem náluk . Biztos van matt is csak nekem nem kellett így nem is figyeltem. Amúgy tavaly a szürke/grafit fényes volt 4700/tábla (kb.240×150).De akkor még voltak darabolva is, most nemt"om mennyire maradtak vásárló-barátok .
Szia.
Ez egy 1991- es 125- ös Pegaso. Én két évvel ezelőtt vettem. Nekem a henger dugó gyűrű ki volt cserélve amikor megvettem tehát ezzel nem volt gond. Viszont az önindítója teljesen szar volt(kommutátor már teljesen le volt kopva stb...) Így én az felújjítottam. Ez került a legtöbbe. Ez 16000 ft volt. Ezen kívül egy vezeték el volt kötve és kevés volt a töltés, de ezt ithon megoldottam átnéztem megvolt a hiba. Nem működött az irányjelző rellé. Eredeti ki Trabanté be pont odaillik és működik is. Nekem volt gondom az úszószint beállítással, de egy játék után sikerült ezt is megoldanom. A motor olyan 6,4- 6,6- ból eljár ha ugy közúton 90- 100-as tempónál. A vége olyan 120 körül van. Én Still olajjal használom, és 98-ast tankolok bele. Nekem ezzel tetszik a hangja. A A hengernél mindig jött az olaj ott eltömitettem ilyen pasztaval aztan mar az sem koszolja a blokkot. Minden alkatrészt lehet kapni hozzá, van egy csavóka és ő mindent tud eléggé korrekt áron.
Én tokajban lakok. Nekem igazsag szerint olyan bőr kellene, ami nem ez a fényes hanem ez a matt. és nem reped ki ha kétszer ráülök. Amugy mennyi az a jó árfekvés?
Elég sok helyen lehet kapni, én is húztam már át ülést, volt mindenféle színbe, azért a ráhúzással megszenvedtünk
Domi223 - Hol laksz? Azért kérdem mert békéscsabán van egy kárpitos bolt. Ott tutira találnál olyat ami kell. Ráadásul elég baráti árfekvéssel. Aztán az anyagot már csak rá bírja szabni Milyen a pegaso - Úgy értem mekkora és mi a véleményed róla, mik a gyakori hibái gyermekbetegségei stb. ?.
De az a baj hogy nincs olyan anyaga ami jol nezne ki rajta.
hát sztem vidd el szűcshöz az ülést és áthúzza neked
oké Köszi. Meg még azt szeretném tudni, hogy nem e tudjatok hol lehet olyan anyagaot rendelni amivel az ülést át lehetne huzatni? Köszi
pegasoba szerintem vastagabb a villa...de vedd ki a szimeringet,vidd el a boltba megméik és az alapján adnak bele újat,ez a biztos...
Azt nem tudnátok megmondani hogy a Tuaregbe és a Pegasoba ugyanaz a szmiering van? Nekem is ezzel a teloszimeringgel van a gondom. Köszi
teloszimeringet akárhol tudsz venni... skf csapágyboltba,motoros boltba mebész,m,egmondod a méretet,ha nicns max rendelnek..
Jáááááá!
Na lesz egy hajtómű olajcsere jövő 7en aztán mehet tovább a gépezet... már csak a telószimeringet kellene kicserélni mert picit ereszti az olajat és így semmi csillapítása nincs a telónak de ezt is megcsinálom minék hamarabb... aztán megy bele a sűrűbb cucc hogy keményebb legyen Ma már csavartam vele egy keveset... meg sztem később még fogok is Jah Fire haverod nem tud szerezni telószimeringet? majd a méreteit megmondom...
Széles utat!
megy az a motor festék nélkül is nem? rakd föl a tankot,oszt haqd szójjon
Köszönöm, hogy megkérdezted! Amúgy nem hiszem, hogy beégetős lenne, mert a simót is ezzel fújtam tavaly előtt, és azóta is hibátlan. Itt valami más baj van inkább, lehet, hogy nem tárolták helyesen a lakkot, és bedöglött. A festéknek meg semmi baja, ezért nem nagyon értem, de az tény, hogy kezdhetem előlről az egészet sajnos...