Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah majd késöbb veszek...most összegyült pár dolog, részletezem ugy se ír nagyon senki
főtengely 17 ezer
oilszivattyu 5 ezer
láncszett 15 ezer
dugattyu 12 ezer
csapágyak szimeringek nemtom mennyi max 10 ezer
gumikat lecserélni 10 ezer
gyujtáskapcsolo 10 ezer
szerelő 13 ezer
idomot megcsinálni 5 ezer
hátso lámpabura 5 ezer
szal most összegyült egy 100 ezres dolog
de má főtengely megvan 17 ezer
jövő héten lesz eg a dugó 12 ezer
csapágy meg szimeringszett sr re 4 ezer ft enyémre nemtom mennyi, számojjak rá 5 öt meg oilszivattyu 5 ezer meg szerelő 13 ezer szal max 55 ből ki kéne most jöbbi aztán jöhet a többi, de lehet hogy inkább eladom
Baszott drága de bontottat már sztem 4-5 ezerbe megszámítják komplett.
e za bajhogy előző gazdája telenyomta fbs-el az egész műszerfalat, le is van törve a km mutató, csak a vége van meg neki... szal mennyibe fáj egy uj műszerfal?
Lehet h csak az izzó égett ki. Amúgy nem t"om mennyit kellene pörögnie sztem egy 10-est azé illene.
hali, én mocim kb mennyit pörög ? és nem jelzi a műszerfalon, hogy ha üresben van
Nem tudom. Alapból mikor vettem már így volt.
jah
hohy a picsába forog neked annyit? lehet,h nekem eddig nem műxött a power?
me levolt koxoloódva a poweer járata,aaz a 2kis juk,úgy ütötte ki a genyót
A fekete az a 127-es ugye? Ebben az van.
127es blockod van? az pörög ennyire? 11ezret?
megvan a block,minyá mek öszepakolni...
Jah, nemt"om mi van a géppel mert egyszer pörög mint állat máskor meg azt csin amit írtam.
Sztem készletben van.
Jah meg ha netán tudná valaki hogy pontosan milyen kell a wind fordított telójához azt is megköszönném... amúgy ezeket párba vagy darabra adják mert elég drágák
Szasztok!
Na valaki mondja már meg de mán hogy hogyan kell telószimeringet cserélni...
Akkor olyan hülyén pörgős hangja van, elmondani én se tudom de hallani lehet :P, megy gyertyán is látni
sokat kap v keveset...de ezt így nem lehet elmondani..ha kicsit öblös a hangja akkor sokat...ha nem akkor meg keveset
Karbi...
Nekem mondod?!
Úgy volt hogy kap egy festést mivel ilyen jól viseli magát erre itt van. De azért nem volt semmi mikor a tuareg naked - et meglátták azt a fejet látnotok kellett volna
az szar
B@ssza meg!
Kipróbáltam ezt a szörnyeteget hát nem elkezdett megint baszakodni.
Odahúzom neki erre elkezd pörögni aztán 8-8,5 ezer közt játszik a fordulat mintha kihagyna a gyújtás, visszapofázik. Pedig mikor leraktam tök jól ment 10-11-ig.
aham..hát jó ak maj az érzékre hagyatkozok..és ha nem lesz jó ak go szerelő
na mek haverhoz a cuccokér
ha vki tud vmi okosat mondani alaplap beállítás terén,a kíírjon má,a gyújtást még csak késöbb etszm rá...
mi folyik itt? szinte mindenkinek rossz a mocija ? , na ha lerakom az A1-et ezé nem leszek apriliás.. mind szevizigényes...
Az a gáz, hogy a neten se nagyon van a Rotax 127-ről info...
hy all
hát van..de msot az bonyolult lenne legyártatani esztergyláyosal..az idő meg minden..áh..csak kell 1 gyári ponsos beállítás oszt csá
Esztergályos csak van nálatok is, nem? Kb 1000 ft-ból csinál neked egy lehúzót!