Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az ideg széttvág.... eladták a motorom... pedig le volt beszélve....
te a falon tartod a motorod?
de ez elromlott
na,vki mondja má meg mekkora előgyújtás kell a 127es blocknak,me egyedül ezt nem tom,mást mindent öszetok rakni rajta...csak nics lendkeérk lehúzóm,szval 1 esély van belőni.. vagy azon a 2 kis lyukon át am ivan a lendkerékbe,azokon át meglehet lazítani az alaplapot és álítani rajta?
na nem tudja senki ,mekkora előgyújtás kell a 127es blocknak?
és ,h mekroa a lökete?
Csatlakoznék phisoo véleményéhez. Azok szerintem se 125-öshöz valók.
És amit adni akartak lendkereket, abban csak egy nagy mágnes van, míg a 125-ösében 2: egy kisebb és egy nagyobb átmérőjű!
Sanca, ezek a gyújtás alkatrészek 50-es Tuaregre valók szerintem! A 125-ös lendkereke és állórésze csak úgy nézhet ki, mint a tied! Lendkerék, ami a 7317-es hozzászólásodban az első és második képen látható, az állórész meg fekete műanyaggal van beborítva, és a tekercsek műgyantával vannak beöntve!
Jah, azt hittem a festékre érted... Korán biztos nem fújtam semmit, mert mindig egy napot vártam. De még ha korán fújom, akkor sem szabadna "puhának" maradnia, legfeljebb csúnya lenne. Nagyon remélem van rá valami megoldás, mert nem szeretném újra fújni...
A gyújtás az nálam TABU. Nézd nem akarok hülyeséget mondani, ha azzal van vmi baj én általában elviszem egy szerelőhöz . Ott ált. már mikor meglátják a gépet nagyon boldogok
De azért kis hízelgés és kérlelés után megnézik és meg is oldják.
Akkor elértettük egymást .
Az úgy jó lessz. Legalábbis nekem a wind-nél bevált . Amúgy meg ismered a mondást: "Ami nem romlik el - Ne javítsd"
hát,de úgyérte,h az a része,amerre kivan marva ívesen,az van lefele..me én nézttem,csak nem emléxem hogy volt benne...és úgy logikusnak tünt,ahogy beraktam,mer szépen lezárja maj nem a felét,de ha nyit,ak meg teljeen kinyílik... nemtudod ,mekkora előgyújtástt kell álítani az alaplapon? mer nem én szettem le a gyujstást,és aki csinálta,most németbe van....
Nah srácok baj van.......vmi megint szétszállt a hengeremben, és megakasztotta a dugomat, uh lassan nem leszek tuareges, legalábbis nem ezé......
A kötésgyorsítóra gondoltam nem a festékre. Amúgy lehet hogy korán fújtad rá a lakkot.
Persze, nem sietek , és köszönöm!
Amúgy, miért ne létezne? Nem hallottál még akril festékről? Elég sok helyen használják, csak komolyabb műhelyekben nem. Amúgy közben kérdezgettem még hozzáértőbbeket, és azt mondták jópáran, hogy valószínűleg nem tárolták megfelelően a lakkot a boltban, vagy ahonnan elötte jött, és bedöglött. Elvileg 2011-ben járt volna le a szavatossága...
Péntekig ráér?
Akkor megyek kovácsházára és megkérdem. Van ott egy festő srác - ha valaha létezett/létezik ilyen anyag ő tud róla.
hi
Sima akril festékkel fújtam, de közben annyit sikerült megállapítanom, hogy a lakk volt a szar, mert a műanyag idomokat más lakkal fújtam és azok hibátlanok... Sztem visszamegyek a festékboltba, viszek mintát és visszakérem a pénzem, vagy adjanak új lakkot, ami jó. Egyébként meg nagyjából megszáradt, de nagyon puha maradt, a körmömmel meg tudom karcolni... Újra biztos nem fújom, mert se időm se pénzem nincs rá, és akkor feleslegesen költöttem el sok ezer forintot eddig festékre/lakkra, nem beszélve a sok belefektetett munkáról, meg időről...
Elissa: azért vettem ezt a festéket, mert a simó is ezzel lett fújva és azóta is hibátlan (2 éve).
Félig összeraktam a motort egyébként, hátha a levegőn meg szeretne száradni, de nem sok esélyt látok rá sajnos... Ha nem lesz jó, akkor meg valószínűleg nagyon sokáig lőttek a motorozásomnak...
Nincs erre valami megoldás, valami olyan anyag, amitől megkötne? Nem ért valaki a festéshez?
Amúgy nem nézne ki rosszul:
Csövi mindenki!
Fire - sztem a power íves része nem igazán jó ha lefelé áll, mert a kipuff nyílás úgy állandóan le van szűkítve mivel csak egy szűk negyed fordulatnyi mozgása van. Tehát mikor nyit sem nő meg a keresztmetszet.
Sziasztok!
Látom kérdezték már előbb is és engem is érdekelne hogy kell az első teleszkóppban szimeringet cserélni(Robbantott ábra vagy bármi) és hogy milyes szmering kell hozzá!? Köszi
hali
na rakosgatom ösze a dolgokat,van ám meló rendesen
a poer nyelvének merre kell álnia?ha berakom ,ak az íves részének lefele kell álnia ugye?
mien közös gurulás, kiállítás? vmiről lemaradtam...?
szasztok!
Én lehet felnézek a kiállításra majd még meglátom hogy lesz e kedvem.... szombaton a közös gurulásra.
Amúgy tudja valaki hogy telószimeringet hogy kell cserélni? mert sztem a jobbos megadja magát nemsoká aztán nem várom meg...
Az hogy kívülről szakadt még nem jelenti hogy sz@r is.
Na megyek én is.
Szép napot és széles utat!
hi!
ha nem üt be valami nagy feneség tulajdonosa leszek egy 88-as 125-ös tuaregnek
jövő héten hozom el a gépet
segítséget kérek, gépkönyv vagy egyéb leírásokat hol találok róla?
gyertya, olaj, olajcserék, láncspray meg 1000minden ami együtt jár egy ilyen géppel....
esetleg részletesebb szerelési útmutató van?
mert kicsit szakadtka a gép biztos sok dolog lesz vele....
köszi szépen!