Nézd, szerintem ha lenne benne odaírta volna. Amúgy fényképről ezt neked csak a gazdája tudja megmondani. Lehet hogy van benne sztem beszélj a gazdával kérdezz rá és kész. Amúgy ha rendben van a gép ez a kérdés sztem mellékes mivel egy jó block röffen rugásra indítóra egyaránt.
én nekem nem lett belepiszkálva .... meg örülök h tudom h egyenesen Italybol jött...és az előző tulaja meg ápolónő volt....persze a tiétek is olasz, csak szerintem sokat számít h itthonrol veszel egy gépet...aminek kitudja hány tulaj...mit csin vele....de ez csak az én véleményem ....
hát lehet h a tiétekbe bele van babrálva....én nem tudhatom h mért...de elindultam teli tank....és már 160km-ert mentem alig fogyott vmi ...nekem ez csak jooo....
Nézd meg az évszámot a felnin !
A hátsó lengéscsillapítót is nézzed meg jól.
Nem olaj folyásos-e.
Horpadt, sérült-e ?
Van belül egy rugó a csillapító csövében.Ez a rugó el szokott törni.Ha lenyomod a moci hátulját és hirtelen elengeded , ha visszavág(nem csillapít) és koppan egy nagyot akkor el van törve.
Ha nem csillapít kifáradtak a szelepek, nincs olaj, vagy a rugó eltört és össze karcolta a cső belső falát ,és nem a szelepeken megy keresztül az olaj hanem a fal mély barázdáin.
Én 165000 Ft-ért vettem a ETX 350 -t.
Műszakival , új féktárcsa, fékbetét , lánc és láncfogaskerekekkel, és vezérműszíjjal.
Alig hazsnált gumikkal.
A fogyasztása is baráti 3,25-4 liter/100 km.
Ha írsz korrekt adás-vételit sztem igen. Mivel vizes így nincs akkora hengerkülömbség a két block közt hogy túl szembetűnő lenne. Ha meg úgy látod hogy gáz lehet akkor GÁZ-t neki, Hidd el nem megy utánad a szántáson az Octaviával. Amúgy erről szerintem tudnak itt is mesélni páran.
csináltam ifjú koromban... ki is nyírtam gyorsan a gépet....
ami most van arra vigyázok abban még plusz szűkítés is van a hollanderben :) bár 2 felé megáll így így fogyasztás
ha nem ütöd neki 5körül elmegy..
power szelep,az a kipufogónál van,és magas fordulaton nyit ki,hogy nagyobb legyen a kipuff nyílás,jobb a gázcsere,több az erő kb ez a lényege..oasmi,mint amikor a szimóü n es hengeréből kiszereled a fojtást nemtom iet csináltál e
ez nem rúg vissza mint az etz? avval bevertem a térdem néha a kormányba
Elteszem magam holnapra.
Jó 8 all és széles utat!
ebben lehet önindító?
Akkunak minimum.
jogsi van bármelyikhez...
meg 30-on túl lenyugszik valamelyest az ember...
valamelyest :)
Nézd meg az évszámot a felnin !
A hátsó lengéscsillapítót is nézzed meg jól.
Nem olaj folyásos-e.
Horpadt, sérült-e ?
Van belül egy rugó a csillapító csövében.Ez a rugó el szokott törni.Ha lenyomod a moci hátulját és hirtelen elengeded , ha visszavág(nem csillapít) és koppan egy nagyot akkor el van törve.
Ha nem csillapít kifáradtak a szelepek, nincs olaj, vagy a rugó eltört és össze karcolta a cső belső falát ,és nem a szelepeken megy keresztül az olaj hanem a fal mély barázdáin.
Én 165000 Ft-ért vettem a ETX 350 -t.
Műszakival , új féktárcsa, fékbetét , lánc és láncfogaskerekekkel, és vezérműszíjjal.
Alig hazsnált gumikkal.
A fogyasztása is baráti 3,25-4 liter/100 km.
van olyan yard aki beveszi hogy 50ccm-es a gép?
a robogómmal mindig szivatnak a rendőrök pedig nem nagy a gép....
ami most van arra vigyázok abban még plusz szűkítés is van a hollanderben :) bár 2 felé megáll így így fogyasztás
az a jó
power szelep,az a kipufogónál van,és magas fordulaton nyit ki,hogy nagyobb legyen a kipuff nyílás,jobb a gázcsere,több az erő kb ez a lényege..oasmi,mint amikor a szimóü n es hengeréből kiszereled a fojtást nemtom iet csináltál e