Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7000.
táblacsövet ráhajltasz oszt mehet
na akk jó..elhiszem,h sok munkád van benne,nem is azé montam..me am szép kis mocc..am meg a rezot is eltaláltam,a vákumdobot is,nem csak a gummát csak a csoda gyertyapipád néztem trabi pipának,amit nem kell sértésnek venni,me trabi ndk-s népet gép,jó kis gyertyapipa volt azokon,sztem azok is ien zavarszűrős cuccok voltak
azé a dragot megejthetjük
a francba, pedig mtx kipuffját már eladtam a méhba, olyan hülyén nézett ki az a girbe gurba izé
Kipuff nélkül nem lehet vele menni...
A hangján meg én speciel nem vettem észre túl sok változást, egy nagyon picit csak.
Hát végülis
Persze, ez nem rezó, ezzel én is tisztában vagyok, csak jobban néz ki, mint a gyári, meg muszály volt egy kipuff, mert a gyári nagyon csúnya rozsdás, meg horpadt volt. Na meg 3 rongyot megért azért...
Semmi probléma, azért írtam, hogy nem leoltani, mert így is sok munkám meg pénzem van benne. Amúgy én festettem ezt is A vákuumdob lényege meg, hogy javítja a gázreakciót. Az alacsony köbcentis motorok gázreakciója elég szar, mivel hirtelen gázadásnál nem jut elég keverék a hengerbe, a karbi kicsi torokátmérője miatt (nincs elég vákuum), és így nem pörög fel azonnal a motor. Erre találták ki a vákuumdobot, ami ideiglenesen keveréket tárol, és, ha hirtelen odarántasz neki, akkor a tartályból kapja a plusz anyagot, és azonnal felpörög. Nagyjából ennyi a lényege, amúgy most az sincs bekötve, mert eltört az Y elosztó... Ja és a gummát azt eltaláltad azért...
ja...dísznek azé jó:)
moyuk nekem nem tecick a hangja,oan fémes lesz tőle..de kinek hogy teccik:)
Ez a rezó tényleg nem ér semmit, a rendes rezó azért nem így néz ki...
am meg szépen rendbe van a motor..szval nem fikázni akartam én...mien tiszta a block enyém sose ien
szereztem akart lenni
cijo elissa..
hát,megyeget mit szólsz az j cuccokhoz,amit szere tem?
aszem van,ha nem atta még el..maj megkérdem vagy ma,vagy ha nem lesz msn en,ak úgyis mek hozzá hnap...
hééé,nyugi már én nem fikázni akartam a motorodat,am meg a trabin is tök ien gyertyapipa van
felőlem yorsulhatunk majd...am meg azé montam a rezora,h nem ér smemit,me oanok,akik értenek hozá és komoly tuningokat terveznek,azok monták,hogy kiszámolták,és a gyári kipufff,persze nem az,amit a nagyokos gyerek kibelezett csonra,h gy hangosabb legyen,na azzal a kipuffal erősebb a motor,mint ezzel a díszrezoval..
és ha vmit sértésnek vagy fikázásnak vetttél,téleg bocs mer nem annak szántam,csak leírtam amiről hallottam
rem nem harizol azé rám
am az a vákumdob működőképes? me olvastam róla régen,h robogóra rátették... vagy annak mi a lényege? hogy a viszaköpött keveréket eltárolja? gondolom ak ez csa anál a motornál kell,amin nincs membrán..vagy vmi más szerepe van?
üdv
Estét moccos társak ...látom megy a szövegelés
Ja, és nem megsértődni! Csak tudod, ismered a mondást: "Mutass jobbat!"...
Látszik, te is sokat értesz a motorokhoz... Méghogy trabi pipa? Az egy 800 Ft-os Tesla, többszörösen árnyékolt gyertyapipa, az elektromos gyújtás miatt... Az meg egy vákuumdob igen... csoda, hogy felismerted... Azért szívesen gyorsulnék egyet a te simóddal, ha így le tudod oltani más motorját! A "semmitérő rezó" meg lehet jobb a te gyári fosodnál...
Fire - nem tudod hogy Citromnak van e kilóméteróra meghajtó csigája? és vkinem tud 30as körüli hátsó fogaskereket?
mitas gumma,trabi gyertya pipa, semit érő rezo befigyel
mi az a kék cső meg az a tartály? az vmi vákuumtartály vagy mi?
Na itt vannak a képek:
hát igen,ez jellemző főleg az újab cuccokra,h megcsinálják szétszedhetetlenre és rövid életűre,hogy beszarjon és vegyed mindig az újat..
nem tudjátok annak az oldalnak a linkjét,ahol meglehetet nézni,h mekkora dugók léternek a 127es blockba? meg nem tudja vki,h menyi a lökete a 127es blocknak? me abó kitudnám számolni,h hány cmc pontosan az új henger
Biztos meg lehet csinálni.
A gyanta meg nem meglepő.Azt használják az elektronikához.
Jó a hőleadása , és valamilyen szinten illetéktelenek számára nem tekint belátást az elktronikába.
Ne javítsad vegyél újat elvet valják a cégek.