hy all ,nekem egyszer olyat csinált hogybeinditottam aztán időnként adott 3-4 szikrát aztán ahogy leált volna megint adott 3-4 szikrát ha huztam a gázt ha nem...ugyanezt csinálta szabályosan szaggatott, aztán leállítottam és megint beinditottam aztán má faszául pörgött, máskor meg olyat csinált hogy beinditottam és hátrafele indult be a motor ezek mitől vannak ? látszik hogy rotax
vagy ,ha anyira sok az oil,lehet kinyomt a a szimeringet és eszi a váltóoil,tmeg farsot szív,azé nem pörög ki... sok midnen lehet,msot így látatlanba nem lehet megmondani..
am ha karbi eldugul,ak ált az van,h húzol 1 nagy gázt,ak lehörög...
de ha eldugul akk ledadognia kéne meg ienek nem?
meg én kicsavartam a levegő csavart és akk fel kellett volna, hogy pörögjön, vagy vmi iesmi.....
majd holnap megnézem azt is, de elég sok oil lehetett a hengerben, szal sztem nem fúvóka dugulás lesz....de ki tudja, majd kiderül....
így maradhatna a hátsó kerék a gyári
vmit basszál neki aztán vegyél 1 másikat.. 125ccm est
a fals levegő szívás az mien? valahogy azt nem lehet kiszűrni?
am ha karbi eldugul,ak ált az van,h húzol 1 nagy gázt,ak lehörög...
meg én kicsavartam a levegő csavart és akk fel kellett volna, hogy pörögjön, vagy vmi iesmi.....
majd holnap megnézem azt is, de elég sok oil lehetett a hengerben, szal sztem nem fúvóka dugulás lesz....de ki tudja, majd kiderül....
meg nagyon oilos volt a gyertya, szal sztem szikra nem volt elég.....