Segített.Tehát az L kivezetésre nem megy vezeték.
Ezek szerint nincs töltésvisszajelző lámpád ?
a G--G a generátortól jön, a B+ az akku pozitívra megy a ,C-re pedig az akku vezérlő feszültsége megy.
Ha visszakötöd a feszszabályozót (nem indítod be a motort , csak gyújtásra teszed)a test és a C saru között 12 Voltot(akku feszt.) kellene mérned.
Ezt meg tudod nézni ?
Nekem is ilyen kráter lett a feszszabályozón, leégett a festék a vázról ahova fel volt rögzítve.
Sőt még lángolt is.
na,ki itt a nagy kerék szakértő? itt van ez a felni, ez jó lenne előre az etx be? tuareg agyba akarom beküllőzni,oan az osztása,mint a tuareg agynak? 36küllős,az megegyezik... http://www.vatera.hu/item/view...
Na szóval. Ha felülről és szemből nézem az érintkezőket, akkor balról jobbra haladva sorrendben: G G +B C L van az érintkezők fölé írva, az utolsó két hely üres, tehát az L alatt nincs érintkező. Ezek vannak még a fesszabályzóra írva:
E 34 32 62
lehet,h nekem se jó ez a buzi fesz szabájzó..vagy mittomén
me oan,h ahogy egyre jobban pörgeetem,anál joban világít a lámpa..monyuk elég fika fénye van
aksi meg vmiér lemerül pár nap alatt,pedig most vettem zárltatos v nemtom
Ez nehéz ügy lesz.De valamit kitalálok.Szép nagy kráter van a sárvédőn .
Elég homályos a kép nem látom a számokat.Ha estleg le tudnád írni mi van rajta.
A 4 csatlakozó betűjelét, és hogy melyik hova megy,azt írd meg.
Csak sajna telefonos.... Meg igazából nemtudom, nem biztos, hogy itt már lenn volt a trepni... Mindenestre valamit lassan kezdenem kell vele, mert igen el van kopva a lemez...
Amúgy a fő baj az, hogy nyáron, melegbe, volt, hogy a kipuffannyira lement, hogy elkezdte elemelni a kerekekt az útról... Elesni meg nem nagyon szeretnék :) Bár már sikerül nem egyszer ....
áá képek nicnsenek :) nem vagyok én fotográfus :P Megjegyzem most sokvolt ajoból, szerdán Szombathelyi haverommal motoroztam, ő épp egy Trophy MZ-vel jött, szombaton a robesztúra, vasárnap meg egy Gileás sráccal :)
Ezek szerint nincs töltésvisszajelző lámpád ?
a G--G a generátortól jön, a B+ az akku pozitívra megy a ,C-re pedig az akku vezérlő feszültsége megy.
Ha visszakötöd a feszszabályozót (nem indítod be a motort , csak gyújtásra teszed)a test és a C saru között 12 Voltot(akku feszt.) kellene mérned.
Ezt meg tudod nézni ?
Nekem is ilyen kráter lett a feszszabályozón, leégett a festék a vázról ahova fel volt rögzítve.
Sőt még lángolt is.