Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Segített.Tehát az L kivezetésre nem megy vezeték.
Ezek szerint nincs töltésvisszajelző lámpád ?
a G--G a generátortól jön, a B+ az akku pozitívra megy a ,C-re pedig az akku vezérlő feszültsége megy.

Ha visszakötöd a feszszabályozót (nem indítod be a motort , csak gyújtásra teszed)a test és a C saru között 12 Voltot(akku feszt.) kellene mérned.
Ezt meg tudod nézni ?

Nekem is ilyen kráter lett a feszszabályozón, leégett a festék a vázról ahova fel volt rögzítve.
Sőt még lángolt is.
Ilyenre vadászok én is, csak még szerzek egy kevés pénzt hozzá
Szerintem lehet hogy jó, de nem vagyok benne biztos. Amúgy jól néz ki nagyon! Sztem megéri!
na,ki itt a nagy kerék szakértő? itt van ez a felni, ez jó lenne előre az etx be? tuareg agyba akarom beküllőzni,oan az osztása,mint a tuareg agynak? 36küllős,az megegyezik...
http://www.vatera.hu/item/view...
zanussi?
a régi mosógépünk volt zanussi
ak jó,ak műxik
Pont akkor jó, ha növeled a fordulatot és jobban világít!
Na szóval. Ha felülről és szemből nézem az érintkezőket, akkor balról jobbra haladva sorrendben: G G +B C L van az érintkezők fölé írva, az utolsó két hely üres, tehát az L alatt nincs érintkező. Ezek vannak még a fesszabályzóra írva:
E 34 32 62

8604 12VCC 28A

ZEM Ducati
Zanussi

Ez segített valamit?
lehet,h nekem se jó ez a buzi fesz szabájzó..vagy mittomén
me oan,h ahogy egyre jobban pörgeetem,anál joban világít a lámpa..monyuk elég fika fénye van
aksi meg vmiér lemerül pár nap alatt,pedig most vettem zárltatos v nemtom
Okés, mindjárt megnézem!
Ez nehéz ügy lesz.De valamit kitalálok.Szép nagy kráter van a sárvédőn .
Elég homályos a kép nem látom a számokat.Ha estleg le tudnád írni mi van rajta.
A 4 csatlakozó betűjelét, és hogy melyik hova megy,azt írd meg.
nem kell úgy menni szegény szimóval,h leérjen a puff
nem supermoto ez
na maj ha kész lesz az etx sm ,akkor maj azal lehet borítani kipuffig
Csak sajna telefonos.... Meg igazából nemtudom, nem biztos, hogy itt már lenn volt a trepni... Mindenestre valamit lassan kezdenem kell vele, mert igen el van kopva a lemez...
Amúgy a fő baj az, hogy nyáron, melegbe, volt, hogy a kipuffannyira lement, hogy elkezdte elemelni a kerekekt az útról... Elesni meg nem nagyon szeretnék :) Bár már sikerül nem egyszer ....
apriliaclub.gportal.hu
jó kis kép
havernak is az van a szimóján elöl..hú de az a szimó..nagyon fain...
Vee Rubber
de ez simson robesz, szóval sokkal lejebb van a súlypontja, iugaz kisebbek a kerekek
áh,50el száguldani az még nem oan vész mien gummák vannak a szimón,h enyire borítod?
én msot szabadságon vok egész héten
szval ráérek...
mint a huzat :D Nagyon vad némelyik kanyar :) Bár Mikey szerint őrültek vagyunk, ahogy azon a keskeny szaron száguldunk 50-el :D
wow...jo neked h ennyi időd volt...nekem mostanság nix ...nyem baj majd bepótolom én is...lehet egy hosszabb gurulással
és csörömpölt a kipuff?
áá képek nicnsenek :) nem vagyok én fotográfus :P Megjegyzem most sokvolt ajoból, szerdán Szombathelyi haverommal motoroztam, ő épp egy Trophy MZ-vel jött, szombaton a robesztúra, vasárnap meg egy Gileás sráccal :)