sziasztok tesómnak megszorult aprillája ugye én vaok szerelője teljesen szétbombáztukmár moccot mert minident megakarok faszán takarítani csinire csak blokknak nem álltam még neki.. meg nemis akarok majd szerelő de hogy tudom megnézni hogy mi ment szét benne? mitől nem mozdul az egész üres van benne lehet tolni a vasat de csak tolni üresben ennyi pls ha valaki tudja mi lehet főtengely csapágy vagy mi a szösz?
hello!
nah akkor elkezdem
tegnap kimértem a feszültséget.....beindítva 13,9V bármekkora gázon.....alapbol meg 12,6V.....aztán kimértem, hogy hány ampert tölt vissza a fesszabályzó, és arra is vmi 2,8A jött ki, úgyhogy azt hiszem ezzel nem lesz gond....viszont amivel gondom van.....az egyik a világítás, hogy alapjáratra van kötve....majd később felteszek egy kapcsolási rajzot,hátha tudna vki segíteni, hogy hogyan lehet átkötni
meg a másik....nem tudom hogy a karburátort vki szedte e már le.....mer nekem olyan hogy a szvócsonknál levő lyukban, a karbin, van vmi tömítés körbe.....és az a kérdésem hogy azt lehet e kapni boltban, mer kiszedtük, azt vmi slagcső volt benne.....ezért forgott rajta a karbi.....nem lehetett meghúzni.....
nah előre is köszi a segítséget
hát igen,aki "beteg" van igazolás egész hétre... voltaam benn kajolni a suliba,meg bnőmnél, öszefutottam pár tanárral kérdik,h miaz cak kajálni jösz be? mondom betegen is enni kell,nem halhatok éhen
Na igen én sem a darabolásról beszélek hanem hogy egy komplett csere mennyibe lenne... csak úgy nagyvonalakban, nagyságrendileg... csak mert van egy 350 es eladó egész jó árban csak valami váltó hibája van... természetesen ha sokat futott a blokk akkor szó sem lehet róla... meg néztem 600 as dögöt is igaz azt nem tuareget csak ahoz kellene még vagy 100 ropi... pontosabban valami meló
nah akkor elkezdem
tegnap kimértem a feszültséget.....beindítva 13,9V bármekkora gázon.....alapbol meg 12,6V.....aztán kimértem, hogy hány ampert tölt vissza a fesszabályzó, és arra is vmi 2,8A jött ki, úgyhogy azt hiszem ezzel nem lesz gond....viszont amivel gondom van.....az egyik a világítás, hogy alapjáratra van kötve....majd később felteszek egy kapcsolási rajzot,hátha tudna vki segíteni, hogy hogyan lehet átkötni
meg a másik....nem tudom hogy a karburátort vki szedte e már le.....mer nekem olyan hogy a szvócsonknál levő lyukban, a karbin, van vmi tömítés körbe.....és az a kérdésem hogy azt lehet e kapni boltban, mer kiszedtük, azt vmi slagcső volt benne.....ezért forgott rajta a karbi.....nem lehetett meghúzni.....
nah előre is köszi a segítséget
áh,csak vicceltem
vki törött tuareget nem tud?
De ha a váltónak baja van akkor másnak is.
Nem 2T a motorja.
Miért nem csak a váltójával lehet baj .............?