BT 151 helyett 2N6507 vagy 2N6509-et tettem.
Mivel a gyári tirisztort TP 154 ami a feszszabban van, csak a Ducati Energia Corp.-nak szállították ,ezért Mi kisemberek nem juthatunk hozzá.
Nekem ezzel a tirisztorral tökéletesen működik, mivel ez a gyári helyettesítője (2N6509 : 800 Volt , 25 Ampert folyamatosan, 10 ms-ig 200 Ampert képes elviselni)
Az ára 400 Ft , nem drága.
jah, és azt valaki nem tudja, hogy a világítást hogy lehet megcsinálni úgy, hogy akksiról menjen?mert nekem úgy megy a világítás, hogy jár a motor....ha nins beindítva akkor nincs világítás sem.....ebbe aki tud segítsen már léccike még előre is köszi
fater azt mondta, hogy majd inkább világosban.....
megmértem az akksit, ha nincs rajta terhelés akkor 12,6V.....ha rányomom a gyújtást meg pl az indexet, akkor 12,2V.....na most nem tom, hogy ez jó e, de majd holnap megpróbálom rendesen kimérni aztán majdcsak kiderül, ohgy mi is a gond......
Szasztok!
Beteg vagyok b@sszameg! Holnap hívom a srácot hogy nézze már meg a gépet hogy mi az a hang ami szerintem nem kellene a motor működése közben...
Aztán ha kell akkor bontás ha nem akkor GO kifelé a világból Hátha meggyógyítana
valaki nem csinálja meg nekem is?
most le is megyek kimérem a feszültséget.....
de akkor be is kell indítani és kipörgetni 10 ezerig?
vagy elég a gyújtás is?
Sziasztok!Egy kis segítséget kérnék,mert Aprilia Etx 50-es tuareghez naon fontos lenne egy lendkerék,akár használtan csak jó legyen,És elfogadható áron! Előre is köcce.Csáó
A BT 151-es tirisztorok helyett használj másikakat, mert ezek lusták nagyon.Nem zárnak ídőben így a fesz elmegy 18-20 voltig, ami ugyebár nem tesz jót semminek.
Tapasztalatból mondom.
Ezen a rajzon 5 csatlakozót találsz.De neked csak 4 kell ,a 31-es csatlakozóval ne foglalkozz az úgy is testre van kötve így máris csak 4 marad, ahogy neked kell.
Na majd akkor beszámolhatsz nekem, én is csak úgy akarom megcsinálni hogy csak egy felni, marad a gyári agy, nincs nekem arra pénzem, nem olyan szar ez a fék
Na ez jó, hogy értesz hozzá.
Akkor elküldöm a rajzot,és az alapján meg tudod csinálni.
Van több rajz is.
Az Én motoromhoz a gyári van meg ,de a Tiedhez az nem jó.Mert kellen még egy R csatlakozónak lenni a feszszabon amire a generátor harmadik vezetéke megy . Ez Nálad testre van kötve ,nálam nincs.
Ezért picit más a két feszszab működése.
Kapcsolási rajzot mindjárt felteszem.
akkor ez tuti jó lesz hozzá? gyártatok küllőket hozzá,méretre..ak jó lsz,me ak megveszem
napokba szerzek első agyat is 1 öszetört tuaregből..csak havernak beszélni kéne má a csávóval..vagy vki nem tud 1 tuareg első agyat? tárcsa nem kell rá..
Igen, az L alatt érintkező sincs, és töltésvisszajelző lámpám sincs. Sajnos most nem tudom neked kimérni, mert perpillanat darabokban van a moccom... Amúgy elvileg működött, legalábbis az akksim nem merült le egyszer sem, dehát ezt csak nem rakom már vissza... Ha neked is kiégett, akkor ezek szerint ez valami típushiba? Nekem mindent kiégetett/átégetett, ugyanúgy a festéket is a vázról , bár én már így vettem, úgyhogy nem tudom az előzményeket. Végülis így "látatlanban" meg tudod csinálni vagy sem? Mert nekem csak az a problémám, hogy nincs előttem kapcsolási rajz, mert az alapján meg tudom csinálni a nyáktervet is meg az elektronikát is. Simómhoz is csináltam fesszabályzót, meg elektronikus gyújtást is, azóta is tökéletesen működnek, de azokhoz volt mindenféle rajz
Mivel a gyári tirisztort TP 154 ami a feszszabban van, csak a Ducati Energia Corp.-nak szállították ,ezért Mi kisemberek nem juthatunk hozzá.
Nekem ezzel a tirisztorral tökéletesen működik, mivel ez a gyári helyettesítője (2N6509 : 800 Volt , 25 Ampert folyamatosan, 10 ms-ig 200 Ampert képes elviselni)
Az ára 400 Ft , nem drága.