Node csak a 125-ösbe van Powerszelep! Csak a sok süket azthiszi, meg úgy árulja, hogy a kicsikbe is! De utcai gépbe tudtommal nincs! Persze verseny KTM be van... 80-asba is.... De ezekbe nincs!
Mondjuk amennyi érdekességet megtudtunk már erről a motorról, még a végén kiderül, hogy csavar sincs rajta... Ja és azt elfelejtettem mondani, hogy amit leírtam beállítást, az az ÉN motoromon volt jó, nem biztos, hogy másén is ez a jó beállítás, pláne nem egy 50-esen, Maxi Tényleg megjött már a cucc?
maj utánaérdeklődök, bár már nem naon kéne költeni rá, a festésen meg a szimeringen kívül nekem vmi sha karbim van, de akk tom hogy meik az állítócsavar így már köszi
Hogy mennyibe van egy ilyen váltó, sajnos foggalmam sincs! Ki kell fogni! Elvégre elég régi blokk, valószínűleg sok került már bontóba, és a kuplungtengely ominózus csapgyát leszámítva más ritkán kell bele, így szerintem könnyen lehet találni.
A csavarok pedig! Elvileg kettő van, egy elrejtve, valami furatba, egy pedig nagy valószínűséggel recés odlalú, kézreáll. Az elrejtett a keverékállító, a recés pedig az alapjárai csavar! Megjegyzem én ehez való gyári karbit közelről még nem láttam, talán képen.... De az se nagyon rémlik.. Havernak a 80-as AF-1 be PHBH 26 -os karbi volt, simson főfuvival, és így egész jól siekrült belőnie..
szted mennyibe lehet a 6os váltó szett vagy mi? am fekete blockos
hááát, a beállíást emg maj megpróbálom, de ha esetleg még azt leírnád hogy meik meiket éálítja a csavarok közül, akk azt is megköszönném jah és az eddigi tranácsokat is thx
Kell bele szerezni egy komplett 6-os váltót :) Amúgy fekete blokkos 50-es? Olyanba olyan fedelet is láttam, amihez nincs olajpumpa :) Amúgy tudtommal csereszabatos a 3, és a 6-os váltó, bontóba biztos kapsz hozzá 6-osat!
Egyébként Elissa! Töltsd fel az akkud, mert ha lemerülve tárolod, kipurcan! És ugye 2-3 havonta a teljesen épet is újra kellene tölteni télen...
Hihi azért elég vad dolog így beállítani egy porlasztót! Pláne, hogy ettől is ledadoghat... Amúgy az alapleírás az, hogy mondjuk egy ilyen kiindulóhelyzetből alapjáraton( mx picit magasabbon, le ne álljon) úgy forgatod a keverékállítót, hogy a legegyenletesebben, leggöndörebb kétütemű hangon járjon a motor! Ha ez megvan, hirtelen adsz neki egy gázfröccsöt, és késlekedés nélkül, és hörgés nélkül fel kell pörögjön! Elvileg max késlekedik, ilyenkor kevés neki, kjjebb kell egy picit csavarni a csavart, (több benyát neki) addíg, amíg késlekedés nélkül veszia gázt! Ekkor próbáld ki, ha középtartományban nem jó, akkor a tűhelyzettel kell mahinálni, de ezt a gyertyaszínből is ki lehet mahinálni, bár nem mindíg őzbarna, ha jól is megy. Aztán ha fönn nem stimmel, teligáznál nem akar menni, akkor kell a fúvókát cserélgetni! És akkor, ha pl fullad a motor, és gyakorlatilag csak teligázon hajlandó rendesen üzemelni.
De! POrlasztót állítgatni nem játék, ha szegényre állítod,a motor megragadhat, ha sokat kap, zabál, és akár az olajat is lemoshatja a hengerfalról! Mindenki saját felelősségére állítgasa, és be kell vallanom jobban javaslom a szerelőt!
A csavarok pedig! Elvileg kettő van, egy elrejtve, valami furatba, egy pedig nagy valószínűséggel recés odlalú, kézreáll. Az elrejtett a keverékállító, a recés pedig az alapjárai csavar! Megjegyzem én ehez való gyári karbit közelről még nem láttam, talán képen.... De az se nagyon rémlik.. Havernak a 80-as AF-1 be PHBH 26 -os karbi volt, simson főfuvival, és így egész jól siekrült belőnie..
hááát, a beállíást emg maj megpróbálom, de ha esetleg még azt leírnád hogy meik meiket éálítja a csavarok közül, akk azt is megköszönném jah és az eddigi tranácsokat is thx
1 megbeszéltük, hogy nem mondasz ilyeneket, mert elbízom magam...
2 ne tessék velem gúnyolódni
Egyébként Elissa! Töltsd fel az akkud, mert ha lemerülve tárolod, kipurcan! És ugye 2-3 havonta a teljesen épet is újra kellene tölteni télen...
De! POrlasztót állítgatni nem játék, ha szegényre állítod,a motor megragadhat, ha sokat kap, zabál, és akár az olajat is lemoshatja a hengerfalról! Mindenki saját felelősségére állítgasa, és be kell vallanom jobban javaslom a szerelőt!
mik derülnek ki..se power ,se 6ssebességes váltó há mi az,simó?
és am most jól megy? végre mit tud?
emebr vagy
am ha dadog,nem biztos h azé ,me kevés kaját kapott,lehet a levegőn kelet vna álítani...
meg 8ezres fordulaton megyek mindig, régebben a gyári légszűrővel, és a gyári fúvókával tőgázon 10ezres forulaton evett 2litert