őőőő igen, az sajtóhiba :) Az számol... tudod úgy tartják, hogy egy átlag, pláne japán mérnök számolt, tervez, fúr farag, spéci vizsgálatokat, és számításookat végez kifáradásra, statikus, dinamikus terhelésre stb stb, az olasz meg egyszerűen megálmodja, lerajzolja, és jólesz :D
jaja tavasz.. jöna meleg az eöbb felkeltem látom kel felfele a nap tiszta az ég... erre mind a függetlenség napjában az űrhajó egy kibasz angy felhő est felől meg szegednek és tök sötét lett ugyhogy még mase lex motorozás...
Nem tudom mennyi km után... Nem tudom, hogy kell fogalmazni, megpróbálok érthetően, ez nekem nem az első motorom, ezt megvettem nagy sokára bebírtam indítani járt indult, ki sem volt próbálva, utánna leközelebb be sem indult, amikor széthúztam a blokkot láttam, hogy a lendkerék KO. A motorban 30ekm van, de nem ez az első lendkereke, mert rá van írva alkoholos fílcel h 30.000.-
NEM VISSZAKÉRDEZNI, HOGY MIÉRT VETTEM MEG KIPRÓBÁLÁS NÁLKÜL, MEG ILYEN OKOSSÁGOK!
A másik az a Sport Pro-m volt amit megvettem lelkesen használtam, (finngom sincs hány km, de nem sok) és egyszer csak menet közben széthullot az a kúrvaanyja...
Ha kibeszélő show-t tartunk.
Akkor szeritem a józan paraszti eszemmel arra gondolok, hogy mindennek az oka a főtengely csapágy.
Mert PL.: a mostani futurám még sose volt szétszedve vagyis dugó lehet h volt benne cserélve, de széthúzva sose volt... Lehet a kopottabb főtengely csapágy miatt mozdult ki a mágnes a lendkerékből.
A Sport Pro-mba meg valami angol csapágy volt C3as talán de az nem biztos az szétégve jött ki az akció után. Elkékülve... A mostani futurámban sem éppen a legjobbak már azok a csapágyak amik kijöttek belőle, van egy fajta hangjuk (30ekm után).
Aki a szervízeken akar spórolni az a többszörösét költi rá.
Vagyis aki a motor szervízelésén spórol arra a motorra többszörösen kell rákölteni.
Mert ugye erre sem az költ aki spórolt hanem aki megvette (ÉN).
Érdekes, az mtxemben az asso werke, elég sokat futott, rohadtul elkopott, de semmi baja nem volt a hangon kivűl, esze ágába sem volt megakadni, mondjuk ez honda(de digó hengerrel)
nekem gyári van az AF-1 ben :) Csak nem az, amit a gyárba kapott :) Ugyanis az asso werke, és a vertex is gyári votl :D Amúgy meg a 4. dugattyú van benne :D
nah, ha jó idő lesz, megyek ma is moccozni
remélem jo lesz
nah de lépek, mert suliban vok
bye all
széles utat!