Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként erősen gondolkozom rajta, hogy idén veszek egy 550-es SXV-t. Annyira bejön az a mocc... Főleg, miután ültem rajta a kiállíáson Persze csak részletre, de ennek még utána kell kérdeznem. Nah, én léptem, bye all!
Nincsmit, akkor holnap küldöm!
jaja, nekem is ez volt, és a benya volt kevés........
am nekem is van 1 szervízkönyvem tuareg rallyhoz, de az 50ccm, azzal meg nem mész sokra.....
na mind1, én lépek aludni
sok sikert a mocchoz
bye, jo8 all
széles utat!
OKSA!thxxx
Köszönöm a segítséget!
Rendben, de csak holnap este tudom, mert ma nem vagyok otthon, és nem az én gépemről írok.
Sokmindent nem kell rajta állítani, pucold ki alaposan, a fúvokákat lehetőleg nagynyomású levegővel fújd ki, utána pedig a levegőcsavart (nagyobbik) teljesen betekered, majd kb 2-őt, 2,5-et kitekered, az alapjárat csavarját (kisebbik) pedig teljesen betekered, majd járó motornál tekered kifele, ameddig jó nem lesz a motor járása, és ki nem pörög teljesen. Ha kell állítasz még a levegőcsavaron. Nagyjából ennyi. Talán még a légszűrőszivacsot is kitakaríthatod, vagy kicserélheted, nem nagy összeg.
Légyszives küldd el!vtechonda@freemail.hu 1000 köszönet
Nem, nem, nem... Ha nem nyit a power, akkor magas fordulaton nincs benne annyi erő. Olyan nincs a powertől, hogy dadog a motor, meg csak szivatóval pörög ki, ez egyértelműen benzinhiányra vall.
nem tudtok adni valami infot a karburátor beállitásához?
Hello phisso emlékszel amikor kérdeztelek a powerröl, hogy hogyan kell kipucolni, akkor pont ugyanez a baj volt vele én is a gyujtásra gondoltam és nem az volt a baj szerintem nem tud öbliteni mert amikor odaránt kicsit felpörög és behörög ekkor megfullad a motor és ezért áll le. Meg kéne nézni ilyenkor a gyertyát milyen és ha benzines akkor biztos hogy a kipufogással van probléma az pedig power vagy a kipuf el van dugulva 1 kicsit.
Mire gondolsz pontosan?
Amúgy ajánlom a googlet, találsz szervízkönyvet hozzá Vagy megkérsz engem, és holnap elküldöm neked mailben (ma nem alszom otthon)
Ennek semmi köze a powerhez. Szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy nem kap elég benyát.
Köszi a segitséget,de a gyári paramétereket nem tudom sajna.abban is kéne help..
szerintem nem gyujtásprobléma hanem powerszelep nekem is ez volt vele és a power nem nyitott ki. Utána kipucoltam ésmost semmi baja.
Az előrhetőségem a "Személyes adatoknál"-nál megtalálod , msn és e-mail cím.
az enyémnek is az volt régen a baja, hogy vmi kis szarság belement a főfúvókába és ledadogott, de aztán fater észrevbette és meggyártottuk
Ja és itt egy bolt:
Motor-Centrum
Zugló, 1143, Budapest, Cserei u. 6.
Tel.: 252-8770

Itt mindent kapsz a motorodhoz, én is itt veszek mindent.
nekem is lécci nekem is cseszekszik a fessz.szab., amennyire kell, annyira meg vágom az elektronikát, szal, ha tudsz lécci segíts, köszi
Igen, ez a gyújtótrafód, de ha ez rossz lenne, akkor be sem indulna a motorod. Mellesleg 51 ezer forint újonnan... Az elmondásod alapján ott valami üzemanyag-ellátási probléma lesz. Ajánlom tisztítsd ki a benzinszűrőt, a karbit, benne a fúvókákat, és próbáld meg úgy. Ha esetleg ez nem segít, meg lehet nézni a gyertyakábelt, gyertyapipát, gyújtás beállítást. Ha ezek sem segítenének, akkor írj majd. Üdv.
Elérhetőséget légyszives adjál már Balázs msn stb...
Mert ha véletlen valami gyíkja lesz az enyémeimnek akkor én nem fogok fázni a nem gyári cucctól...
A képen egy készülék van több oldalról fotózva.Na ugy működik hogy beinditom jár...meghuzom a gázt és felpörög a motor de sohasem teljesen!sőt rövid idő után horkol a motor,van mikor le is áll.Egyébként 123 as rotax.szivatóval jobb egy picit,mert ha lefulladna,ráhuzom kicsit és megint reagál a gázra.de menni igy se lehet vele,inkább lefullad.mintha szaggatna a gyujtás,vagy nem is tudom.
Szerintem ne az elektronikánál keresd a hibát ha ráhúzod a szívatót és fullad a motorod...
de hogy,h 1 bizonyos fordualtnál elkezd szaggatni?
Hali

Az első kép a feszszab. A második ha jól látom a gyújtó trafó.
Ha szarul megy az a gyújtó trafó hibája.Azzal nem tudsz mit csinálni ,új kell helyette.
A feszszabályozón lehet segíteni.Azt tudsz építeni, és nem bonyolult.
(Nekem is a feszszab ment tönkre Aprilia ETX 350-embe, a "gyári" 36000 Ft ,de akkor is valami japán mociba való lett volna amin a vezetékezésnél technikázni kellett volna, keresgélve a gyári kapcsolást megtaláltam és 2000 Ft-ból megépítettem.)
Oszcilloszkópon leellenőriztem ,és úgy működik ahogy megvan írva.
Ha nem tartózkodsz a saját készítésütől akkor tudok segíteni.