Ez a legszarabb :( Olyan hiba, amit csak akkor produkál, amikor megy, mikor nézegeted, semmi :) Hja, és lehet cserélni miatta a vezetékköteget, de ha nincs össze gyorskötözőzve, meg összegányolva, akkor jó esély van rá, hogy ilyen baj nincs.
Basszus a vége lemaradt
Szóval, én elég hülye vagyok ám az elektromossághoz! De azért próbálok valamit... Szóval először nézd meg a töltést, 6000 -es fordulaton 14 +- 1 V nak kell lennie! Elvileg ha ez stimmel, akkor jó a fesszabályozó. Aztán nézd át az összes vezetéket, és ha van elégedt, sérült veteék/csatlakozó, orvosold! Az is előfordulhat, hogy az izzó lötyög afoglalatban, azért ég ki! Aztán kérdés, emmnyi időnként ég ki? Mert olyan 2-3 e km-enként valamelyik nekem is kiszokott! DE ugye nem autó szintű az elektromos rendszere! Nézd át, össze-vissza kötött részek ne legyenek stb stb..
Hy all! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a motoron állandóan kiégnek az izzók, fulladozik, gáz adásra erősödik az izzó fénye, és hogy ez miért van? Én a fesszabályzóra gondolok És ha az nem jó akkor azt hogy lehet kiméretni, vagy cserélni Honnan lehetne szerezni??
Hát ha többet járnál a clubboldalra akkor tudnád....a hírek közt olvashatod jó ideje ...amugy már párszor itt volt a link..de akkor ujra a te kedvedért: www.motor.hungexpo.hu
most lesz a motortkiálítás? nem is tuttam beszélek apámmal,lehet én is elmek
vmi linket léci adtok,h ponosan hol lesz,emg mik lesznek vagy iesmi..beugro menyi nem tudjátok?
Neked volt a fesszabályzós problémád igaz? Ha igen, akkor az biztos, hogy más nem lehet, mert, ha az állórészen ment volna tönkre a tekercs, akkor töltés, meg áramellátás sincs, érted. Nekem volt vicces, lehet már meséltem, de elmondom megint. Nekem szétégett az egész fesszabályzóm, de olyan szinten, hogy átégette a sárvédőt is, mikor leszedtem, potyogtak ki belőle a kokszos alkatrészek... A vicc az egészben, hogy TÖKÉLETES volt a visszatöltés, és az áramellátás...
császtok múlthéten tesom is ugy járt az etx el mint fire és nem feladta hanem csináltuk és a tengelyből kell marani 3 új csapágy meg olaj azt annyi szoval kereken 1 l olaj kell bele mert csak annyit vettünk de csak ilyen mol os hajtómüolajat amit szimoba jo az nem?
de ez valami automata vagy mi mert 2400 volt a sima meg 1090 :S remélem jolessz ne széles utat
Szóval, én elég hülye vagyok ám az elektromossághoz! De azért próbálok valamit... Szóval először nézd meg a töltést, 6000 -es fordulaton 14 +- 1 V nak kell lennie! Elvileg ha ez stimmel, akkor jó a fesszabályozó. Aztán nézd át az összes vezetéket, és ha van elégedt, sérült veteék/csatlakozó, orvosold! Az is előfordulhat, hogy az izzó lötyög afoglalatban, azért ég ki! Aztán kérdés, emmnyi időnként ég ki? Mert olyan 2-3 e km-enként valamelyik nekem is kiszokott! DE ugye nem autó szintű az elektromos rendszere! Nézd át, össze-vissza kötött részek ne legyenek stb stb..
köszönöm szépen drága elissa
vmi linket léci adtok,h ponosan hol lesz,emg mik lesznek vagy iesmi..beugro menyi nem tudjátok?
mi a helyzet errefeele?
sikerült naggyából észheztérni,hihhetetlen nagy buli volt tegnap..
Egyébként büszkén jelentem, a sámsonom órája is átfordult, mostmár 30.000 km fölött jár :)
de ez valami automata vagy mi mert 2400 volt a sima meg 1090 :S remélem jolessz ne széles utat
Nincs valakinek Aprilia Tuareg Rally 125-höz szervizkönyve