Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

erről akármeddig leeht vitatkozni,kinek meik jobb,mindenki azt vesi,amit óő jónak tart ..
Hát ez elég egyértelmű volt... Engem meg senki nem tud meggyőzni a KOYO-ról, az biztos... És dt nagy butaságot mondtál, mert lehet, hogy jó a KOYO, de NEM JOBB az SKFnél, az 10000000000 százalék...
sztem is jó a koyo..sztem az lesz benn most is
ja nincs
aszittem ,a karbi henger közti gumicsonkra gonoolsz.. direktszűrőm van,ahoz nem kell oan gumi szar
de van
képzeljétek,ahogy kivettem a blockot,a uplungdeknite felraktam addig az ülés helyére,h ne zavarjon,me abból nem szettem ki a csomó szart,ai belemegy,kiveszem azt a nehéz geci blcokot,hát nem fejbebaszott a kuplungdekni?
sztem is a koyo jobb mint az skf mert skf kerekekbe j birja az ütést koyo meg a pörgést főtengelynél meg inkább az kell japán cuccok sztem nagyon jók az a baj hogy sokan a japánokaat kinaiakat keverik attól hogy kina mindent gyárt jó szarokat japán még jó termékeket csinál uncsi tesom kecskeméten melozik légfék gyárba és japánok viszik legjobban és nekik 1 esével van becsomagolva kivan tömve a papir doboz szivaccsal a sérülés elkerülése végett meg végigsétálnak gyárba azt van egy karc rajta már nemis viszik.... a többi vásárónak meg aztmondja csak kartondoboz meg annyak megy a maradék szóval sztem KOYO-t a főtengelyre
phisoo neked nincsenek etx hez alkatrészeid fire neked nincs véletlen egy karbi légszürő közötti gumid:S?
én sokaktol hallottam,h a koyo jó csapágy...többeknek van az a mocijába... hát,nekem mosz szétszált
én már akkor tuttam,hogy a főtengelycsapágy tört szét,amikor még hozzá se nyúltam a motorhoz... am még nem szettem szét annyira,de rem nem lett baja a főtengelynek..de ha lett,ak tok olcsóér bele,szval annyira nem nagy probléma,de azé bízok,h csapágy csere és mehet tovább
Na látod azért az SKF az SKF...(például). Lehet kicsit több tapasztalata van a csapágy-gyártás terén, és nagyobb múltra tekint vissza, mint a KOYO...

biztos megvan az oka,h méá szált szét... mindenki aszongya,h nem rendeltetés szerűen használom a motorjaim azé szarik be mindegyik
pedig nem is igaz
Te beszélsz az üzenetek elolvasásáról? Hahahaha.... Nincs DT topic véletlen?
hova ez a nagy védekezés? monnyuk a védekezés 1 fontos dolog,oda kell rá figyelni..
Hát fire, ne haragudj nem károgni akarok, sajnállak meg minden, de ennyit a KOYO csapágyaidról...
jaja csak védve van még a porszemtől is hétvégén kiszedem kerekeket lemosom őket és befujom glicerinnel
jaj én nézem a képet,mondom mibajod van,lefényképeztél 2 párnát? aztán nézem háttérbe szerszámos láda..na mondom ez mégse a szobád.. aztán rájöttem,h az a motor
én motoromba is csak 1 dugó van
azé én v2 be egy rsv 1000et elfogasnék..2 arka dob rajta,meg
álnék a suli elött,oszt 1 tiltás neki
Te tudod, én legmárkásabb alkatrészekből is kevesebből hozom ki, én NEM veszek gagyi sor 4 4t-t, maximum v2 abból is buell, de inkább maradok 2tnél...
irok irok irok irok! iiroook ..............
gyerünk emberek,írjatok
nekem nem megy 1ik motor se,szval max 1 kotongumit kaptathatok
nya de most léptem ....további szép estét nektek...aztán A gumi kopjon ne a lelketek!by...
ienkor gáz,h 4hengeres, sok dugó kell bele