Hát ez elég egyértelmű volt... Engem meg senki nem tud meggyőzni a KOYO-ról, az biztos... És dt nagy butaságot mondtál, mert lehet, hogy jó a KOYO, de NEM JOBB az SKFnél, az 10000000000 százalék...
képzeljétek,ahogy kivettem a blockot,a uplungdeknite felraktam addig az ülés helyére,h ne zavarjon,me abból nem szettem ki a csomó szart,ai belemegy,kiveszem azt a nehéz geci blcokot,hát nem fejbebaszott a kuplungdekni?
sztem is a koyo jobb mint az skf mert skf kerekekbe j birja az ütést koyo meg a pörgést főtengelynél meg inkább az kell japán cuccok sztem nagyon jók az a baj hogy sokan a japánokaat kinaiakat keverik attól hogy kina mindent gyárt jó szarokat japán még jó termékeket csinál uncsi tesom kecskeméten melozik légfék gyárba és japánok viszik legjobban és nekik 1 esével van becsomagolva kivan tömve a papir doboz szivaccsal a sérülés elkerülése végett meg végigsétálnak gyárba azt van egy karc rajta már nemis viszik.... a többi vásárónak meg aztmondja csak kartondoboz meg annyak megy a maradék szóval sztem KOYO-t a főtengelyre
én már akkor tuttam,hogy a főtengelycsapágy tört szét,amikor még hozzá se nyúltam a motorhoz... am még nem szettem szét annyira,de rem nem lett baja a főtengelynek..de ha lett,ak tok olcsóér bele,szval annyira nem nagy probléma,de azé bízok,h csapágy csere és mehet tovább
jaj én nézem a képet,mondom mibajod van,lefényképeztél 2 párnát? aztán nézem háttérbe szerszámos láda..na mondom ez mégse a szobád.. aztán rájöttem,h az a motor
aszittem ,a karbi henger közti gumicsonkra gonoolsz.. direktszűrőm van,ahoz nem kell oan gumi szar
biztos megvan az oka,h méá szált szét... mindenki aszongya,h nem rendeltetés szerűen használom a motorjaim azé szarik be mindegyik
pedig nem is igaz
azé én v2 be egy rsv 1000et elfogasnék..2 arka dob rajta,meg
álnék a suli elött,oszt 1 tiltás neki