Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

me mé kopó alkatrész? mi történik vele?
haver rotax 127es blockja is,mi má szétvan bontva,aszonták,h csodah nem hullitt ki a mágnaes és nem zúzott le mindent...
gondolom dugó,csapágyak,szimeringek,hajtókar szett..ez kb 50e
én a motorokat nem szoktam megbaszni
Lehet hegeszteni is...
Nálunk is van kb 3db kuplung aminek ez a baja.
Cimborám egyedül rakta össze a blokkot és letörte, a Bontós meg csak komplett adta oda neki a kuplungot.. Ezért van lamella meg kosár temérdek... Meg váltó meg sokminden...

A lendkerék sajnos a rotax 123-asnál kopó alkatrész...
Amúgy nekem is le volt törve 2 furat, én is így vettem.
Jah nekem is lehetett volna olcsóbb, de a bontóban azt mondták, hogy ez attól függ, hogy mennyiért sikerült épp blokkot szerezniük, és mi van benne használható. Ennek függvényében kalkulálnak ki mindenre egy árat. Én meg így jártam...
Nekem az anno 2 e Ft volt, mikor sikerült elbénáznom.... A szép a dologban, hogy hajtott a vérem, és csakúgy le akartam szedni a kuplungot, azzal a felkiáltással, hogy megnézem milyen méretű a főtengelyszimmering, hogy lehet, nem ártana cserélni, mert fogyott a váltóolaj...
Zabálta az olajat? Vagy miért szeditek ki a motorját?
Megjegyzem, sose lesz olyan jó egy ilyen négyütemű többet, mint volt! Jobban járnátok, vennétek valami fiatalabbat!
Reggelt!
Nekem is ez kellett bele mikor megvettem mert az egyik furat letört, de már így vettem. nekem 6 vagy 8 ezer volt.
Most ki beszél a lendkerékről? Vagy nem értem a kérdésed. Pont azt írtam, hogy a lendkereket NEM számoltam bele, mert az nem a motorfelújítás miatt kellett. Egyébként csak a csapágyak és a tűgörgők kerültek kb. 36 ezer Ft-ba, a kuplunghoz kellett vennem egy alkatrészt (fogalmam sincs, mi a neve, de itt egy kép, ezen bejelöltem) az volt 12 ezer, szimmeringek, tömítések, tömítőpaszta, új gyertya, új olaj, stb, stb... Sztem még több is, mint 50 ezer...
És mit raksz bele ennnyiből? Mert pl a lendkerék nem egy kopó alkatrész amit csak úgy cserélgetni kéne... dugó a tietekbe vertex 19 gyűrűvel csapszeggel...
Most nézem jobban: "megbazhatatlan"...
Hát pl a sajátom, olyan 50-ből (ha nem számolom bele a lendkereket és az állórészt), de még nincs benne új dugó meg gyűrű, az még az idén belekerül és akkor olyan 70-be megáll kb.
Akkor mégegyszer mondom, ez csak a SAJÁT véleményem, mindenki azt rak a motorjába, amit akar...
Érdekes, akkor viccből rak a suzuki meg a honda koyo csapágyat a motorjaiba..., a honda pont arról híres hogy milyen megbazhatatlan mi?
na mind1,mek alszok
csőcső
menyiből jött ki?
Egy párat...
Istenem... Úgy utálom ezt... Ha már veszed a fáradtságot és beírsz ennyi szöveget, legalább VÁLASZD EL EGY KIBASZOTT VESSZŐVEL, VAGY PONTTAL a mondatokat...

te újítottál komplett blockot?
maj meglátom,mi lesz...de nekem oan monta,h jó a koyo,aki annyi ien enrurot csinált már,hogy 1 szekrény adásvételije van....
Hát mondjuk ja De én akkor se veszek himi-humi csapágyakat...
Te, tudod, de én a helyedben nem sajnálnám a pénzt normális csapágyra... Csak abba gondolj bele, mióta van SKF, és mióta van KOYO... Nem mindegy a tapasztalat és a múlt...