Szépestét mindenkinek! Az a helyzet hogy a fesszabályzóm ment gallyra...... Nem javítható így 35000ft lesz, ha lesz...... Jah lendkerék, azt mondta a szerelő h lehúzáskor is vigyázni kell mert van amikor magától vagy egy kis ütéstől összetörik a mágnes és akkor kuka. És felvilágosítottak, hogy ha nem szertnék nagyon nagy költségeket az elektronika és a dugó miatt (mert állítólag ez a kettő a széria hibája) akkor váljak meg tőle gyorsan...........
bazki,adjá lendkerék lehúzót
de nemtom tod e,h mivan msot? h széttört a főtengely csapágyam,és visze ma csávóhoz a blockot,akitől vettem,megcsinálja garanciálisan
2 szétment? És mennyi km után? Nem lehet, hogy nálad más gond is van? Mert én lekopogom (kopp kopp kopp) de nekem az együtt töltött kb 45 e km alatt nem volt gond vele
Lövésem sincs a rotax 127-es lendkerekéről.
De már a 123ashoz van 2db-om is ami széthullott, mondjuk nem egy motoron volt a 2 de akkor is ez a második elndkerekem ami szétesik.
Ha ahhoz segítség hogy megnézzed, rendben van-e a lendkereked akkor nem sok mindent tudok hozzáfűzni ehhez...
hú az szopás,mer ha szétszál a mágnes,gondolom hazavágja az alaplapot is ahogy van..az meg drága játék..
és ez a 127es lendkeréknél is van? me péntkeen lesz szétszedve a block,ak viszem a csáveszhoz,mondom neki nézze meg a lendkerekem,rendbe van e
Na azért mesélje el nekem valaki, hogy kuplunglamellákat minek cserélni? nekem 52 e km-nél még simán jók! Szóval ott valaki meggyepálta....
Amúgymeg:
dugó 25
hajtójarszett 20
főtengelycsapágy kb2-5 e Db
márkától, kosártól függően
tömítés: kb5-7 e ft de ezen segít a kisolló
szimmering szettbe kb 5 e külön olyan 3-500 / db
fúrás hónolás passz, foggalmam sincs :D Gondolom 5-10 e... Mást meg nemnagyon kell cserélni!
Láncszett 25-30
gumi: háááááát kb 8-10e /db tól a csillagos ég
De hogy ezt most minek írtam le....
no jah... de nekem csak egy kisebb szervíz...jo mondjuk fékbetét, power, festés....stb....de semmi blockbelenyulás nem volt...került kb. 50be...ugyh szerintem ha teljes körű akkor simán 100 v több...de ez csak az én véleményem
Várjál, lehet félreértjük egymást. Én a komplett felújítás alatt MINDENT értek, kuplungtól kezdve a hajtókaron át, a dugattyún keresztül, a csapágyakig mindent. Úgy bőven több, mint 70. Ha csak egy átlagos felújítást veszünk, akkor az tényleg kijön max 70-ből.
Sztem zárjuk már le ezt a csapágyas "vitát". Nekem soha semmilyen gondom nem volt az SKF-el, sztem nem járt el felette az idő, én továbbra is SKF-et fogok használni, mint ahogyan most is.
de nemtom tod e,h mivan msot? h széttört a főtengely csapágyam,és visze ma csávóhoz a blockot,akitől vettem,megcsinálja garanciálisan
Lövésem sincs a rotax 127-es lendkerekéről.
De már a 123ashoz van 2db-om is ami széthullott, mondjuk nem egy motoron volt a 2 de akkor is ez a második elndkerekem ami szétesik.
Ha ahhoz segítség hogy megnézzed, rendben van-e a lendkereked akkor nem sok mindent tudok hozzáfűzni ehhez...
és ez a 127es lendkeréknél is van? me péntkeen lesz szétszedve a block,ak viszem a csáveszhoz,mondom neki nézze meg a lendkerekem,rendbe van e
minyá szólok maxinak,had főjön a feje
Kimozdul/összetörik a mágnes....
Sajna pont ez miatt a bontókba csillagászati áron mérik!
Amúgymeg:
dugó 25
hajtójarszett 20
főtengelycsapágy kb2-5 e Db
márkától, kosártól függően
tömítés: kb5-7 e ft de ezen segít a kisolló
szimmering szettbe kb 5 e külön olyan 3-500 / db
fúrás hónolás passz, foggalmam sincs :D Gondolom 5-10 e... Mást meg nemnagyon kell cserélni!
Láncszett 25-30
gumi: háááááát kb 8-10e /db tól a csillagos ég
De hogy ezt most minek írtam le....
Amúgy Elissa fém, de szerelhető, kcisit tartok tőle... de azért 16 e egy kcisit sok egy készreszereltért... az 5900 se olyan kevsé asszem...