nem akarom ezt elcserélni, mert ha nagyon cserélni akarok havernak pegasoja van 28 as karbival, az is dellorto és ugy cserélné erre el hogy 10 ezret mg ráfizet, sztem hülyeség , de nekem megéri
Havernak egy kicsit durvább simója van, tuti dugó kovácsolt főtengely más karbi+stb...
Na neki megragadt rózsadombon, de ez nem olyan durva megragadás csak leállt, kellett várni 2 percet és úgyanúgy ment tovább , de ez egy simó, ennek mindegy, ingyé van hozzá minden
de nektek se ragatt meg mi?
észrevettem,h az első 10km en nagyon melegettt,pedig nem húztam,aztán érzezem,h nicn egyből 100fok fölött,ha elindulok,onnantól ment a tőgáz neki
jaaaaaaaaaaaa most nézem,h szimó dugó
elnézést,ak polírozás neki,2új gyűrű és meg tovább
am hogy lehet megragasztani 1 szimót? max úgy,h nem teszel olajat bele,én 1-30 ,1-40körüli kevesékkel mek,nem sikerült megragasztani,pedig kapott oan nyírást saraásnál tőgáz minden genyába,izzot má a kipuf is minden,aztán 1 kibaszottnagy tócsán átmentem,hengerig megmerült,oan gőz volt ,h nem láttam,de nem ált meg..meg ovlt ,h hóba a bejáratós hegerrel 1 órát tőgázon 2esbe kapartam
fireball
mandinerbe ujj fel tejjesen a tankig a combodat meg ne tedd le a földre csak szoritsd a tankhoz..ugy biztosabba motortartás...gyorsabb leszel és mindenkit odabaszol majd
az komoly
én csak a moci tali területén ,a focipályán motorztam de ált a víz,me szakatt az eső,vizes fű aszfaltgumival,30le vel 2es tőgázon ful lsötétbe
refvektort felvágtam a miton,aztán lőttem neki,megáltam,kuplung,tőgáz fél gázig,durrogtatttam a kipuffot,lángolt meg midnen
Ne csináld, akkor be fog sülni, levegőt is vissza kéne vegyed.
De!!!! Nekem pont van egy 28as karbim, ami pont kicsi a 180ccm hez... és pont kéne egy 34es karbi
Én meg 18 vagyok
ja engem is nyáron haverok láttak motorozok...főtéren ide oda 80-100 al, aztán megáltam, motoron aszitték full jozan vagyok de amikor leszáltam és felraktam sztenderen nem tudtam átmenni apatkán és bealudtam a füvön na az is viccs volt... de nem emléáxek erre ezt is mesélték
ja... este csak tartunk má bulit 4!!!! reggelre ugyis kijozanodunk ha a sün matat a pizsamánk alatt... vagy épp egy mérgeskígyó csúszott végig a nyakunkon..., vagy ha nem akkor meg úgyis kijozanodunk elöbb utobb
mind2!
én mestere vok a részegen motorozásnak nyáron cserkén 1 szál fürdőgatyába,szakadó esőbe a vizes füvön 2es tőgázzal mentem mindenki csak nézett mi a gecit csinálok,hát én se nagyon tuttam,h mit és nem hullottam be!
Na neki megragadt rózsadombon, de ez nem olyan durva megragadás csak leállt, kellett várni 2 percet és úgyanúgy ment tovább , de ez egy simó, ennek mindegy, ingyé van hozzá minden
hát..azé láccik hogy kész vagyok mint a szar
észrevettem,h az első 10km en nagyon melegettt,pedig nem húztam,aztán érzezem,h nicn egyből 100fok fölött,ha elindulok,onnantól ment a tőgáz neki
elnézést,ak polírozás neki,2új gyűrű és meg tovább
am hogy lehet megragasztani 1 szimót? max úgy,h nem teszel olajat bele,én 1-30 ,1-40körüli kevesékkel mek,nem sikerült megragasztani,pedig kapott oan nyírást saraásnál tőgáz minden genyába,izzot má a kipuf is minden,aztán 1 kibaszottnagy tócsán átmentem,hengerig megmerült,oan gőz volt ,h nem láttam,de nem ált meg..meg ovlt ,h hóba a bejáratós hegerrel 1 órát tőgázon 2esbe kapartam
mandinerbe ujj fel tejjesen a tankig a combodat meg ne tedd le a földre csak szoritsd a tankhoz..ugy biztosabba motortartás...gyorsabb leszel és mindenkit odabaszol majd
szépen megragatt,kuka..
én csak a moci tali területén ,a focipályán motorztam de ált a víz,me szakatt az eső,vizes fű aszfaltgumival,30le vel 2es tőgázon ful lsötétbe
refvektort felvágtam a miton,aztán lőttem neki,megáltam,kuplung,tőgáz fél gázig,durrogtatttam a kipuffot,lángolt meg midnen
De!!!! Nekem pont van egy 28as karbim, ami pont kicsi a 180ccm hez... és pont kéne egy 34es karbi
Én meg 18 vagyok
én mestere vok a részegen motorozásnak nyáron cserkén 1 szál fürdőgatyába,szakadó esőbe a vizes füvön 2es tőgázzal mentem mindenki csak nézett mi a gecit csinálok,hát én se nagyon tuttam,h mit és nem hullottam be!