Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát én is annak vettem ....nem sok semmi....sztem megyek én is majd a mocc kiállításra aztán majd nézek ott csizmit...
csak vicc volt
am mizu elissa?
ugyan kérlek..most el ne bízd magad
mint mindig
fire-nak most igaza van
senki se volt,csak kérdeztem,h mi a baj...
hééé....én nem is voltam rászállva az ügyeidre... ...
te hoztad föl a témát
de ,túlléptünk rajta próbálj meg te is túllépni rajta
de a lényeg,h műxik
hopá téleg 25milit írtam 2.5 akart lenni
ugyanmá,jó az a sástó,csak eduard irigykedik,h közel van neked,me 10et eszik a motorja
No de szálljunk le az én ügyeimről, jó? Ez motros fórum :P
Fene, hogy ilyen átlátszó vagyok...
hát,úgy vettem ki a szavaidból,hogy az...
Jelentem, megérkezett a generátor állórészem! Köszönet MitoGerinek, aki intézte! Betettem, pöcc-röff, már siekrült is egy ligtos 30-40 km-es körön úgy összekoszolni az ősszel kivixoltan eltett motort, hogy nemigaz :D
Hja, és 0,25 mm -esével szokták felfúrni, vagy 0,5 mm-el! Ez típus, és kopásfüggő. (pl egy pannóni esetében asszem 0,5 mm a lépcső, de az lehe, hogy még 0,25 mm-es kopással megy :) )
Node a gyári szivacsot is olajozni kell!
Megjegyzem ha sportszivacsot veszel bele, annak még látom értelmét, de ezeknek a hiperdesignes izéknek nem!
Velencei tó az tök jó
Aloha!Nem győztem visszaolvasni ...basszus ha ez ilyen nagy gond h tul közel lakom a talihelyhez akkor keressünk egy másikat!!!Várom az ötleteket.....én felőlem lehet a Balatonnál is hozzám az jó messze van de megyek... Nem gondoltam h mégse lex jó a helyszín...vagy esetleg Velencei-tó?trakee- és ilyen egyértelmű volt h nő van a dologban....
Fúrás = méretváltoztatás , hónolás = végleges mértre készítés, hengerfal felületi érdességének csökkentése
reggelt.... akkor csak nem mondtam hülyeséget ezek szerint... amúgy meg igen az olaj az felfog még dzsuvát de csak ha rendszeresen fújod vele... és sztem úgy sincs olyan hatásfoka a szűrést tekintve mint a gyárinak... jah és az olajtól amúgy nem romlik az áteresztő képesség ? mert akkor nem sokat lép vele előre az ember... vagy tele megy getvával a motor vagy majdnem ugyanannyit bír szívni mint a gyárival... na mind1 csak elmélkedek bár még elég reggel van úgyhogy nem vállalok érte felelősséget
Itt is ramaty az idő, az ég felhős az út szottyos meg nincs túl meleg sem... Megyek be majd az egyetemre az indexet aláíratgatni meg ilyesmi de még visszatérek...
Széles utat!
Fire, az csúnya lenne, ha a fúrásnál 2,5 centi lejönne... szerintem 2,5 mm-t akartál írni, nem? Egyébként a sportlégszűrőkről meg annyit, hogy a jobb fajták azért úgy vannak megcsinálva, hogy a lehető legtöbb levegő beáramlás mellett a legkevesebb port engedjék át... Különben nem lenne értelme, nem? Ha olyan sok koszt engedne be, akkor annyi erővel nem is kéne rá légszűrő... Persze most nem a 3 ezer forintos szuper-sportlégszűrőkről beszéltem... Meg lehet kapni légszűrő sprayt, én is használom, jó ragadós-olajos anyag, be kell vele fújni a légszűrő-szivacsot és a légszűrő-házat, és nagyon sok dzsuvát felfog még pluszba... Nem egy nagy összeg, sokáig tart, szerintem megéri!
Nah majd holnap jövök legközelebb, addig ne írjatok sokat
Széles utakat!
Sportlégszűrű... hümm háát szerintem nagy nagy baromság! Nézétek meg józan ésszel! Az eredeti szivacs kb 2 tenyérnyi nagy, a sportlégszűrő meg kb fele akkora felülettel rendelkezik.. Szóval csak akkor enged át 40% al több levegőt, ha kb 4 * kevésbé szűri meg alevegt! + Ahhoz hozzá kéne hangolni a porlasztót! Hja, és több koszt kap a motorod, mi több, nagyobb szemcséjű kvarckristályokat( ami a legroncsolóbb ugye a porban) szóal ne várj sokat tőle! Ezek a %-ok, meg újabb marhaságok! Hogy lehetne már általánosan így meghatározni????
HJa, és mutassatok nekem valakit, aki ráül egy motorra, és mint a fékpad, megmondja hány LE? Kiröhögöm!!!!!!! Engem is néhányan izéltek, hogy menjek velük motortvenni, merthogy én érem, hogy van-e benn erő... hja, persze, meg tudom állapítani, ha nagyon nem megy! Slussz!
Erről megint az a történet jut eszembe, mikor bejöttek ezek a Yamaha jog -ok, és elkezdték híresztelni, hogy a kormányon a High / low kapcsoló a tuning... mindenki ment vele, átkapcsolta, és ááááááá ez állat, átkapcsolom, és megy, mint a mérgezett egér!!!! Mondanom sem kell, hogy a fényváltót kapcsolgatták...
Ez ennyire nyilvánvaló volt?
Milyenek? Képeket tudsz feltenni?
nálam!5/db