Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Vettem nemrég Egy Tuareg Rally 125-öst. Rotax 123 blokk van benne. Sajnos az előző tulaj Rosszul rakta össze és kb 20 km-t tudtam vele menni. Azt szeretném megkérdezni a főtengely végén levő kiegyenlitő kereket milyen jelhez kell felhelyezni? A bordákon nincs jel. Vagy a kerék helyzete mindegy? Köszönöm a segítséget előre.
A Caponordok inkább túramotorok, mint endurók. Szerintem semmi köze a Tuareg vonalhoz. Google-ban találtam néhány koncepciót, a másik úgy néz ki, mint a Kawasaki Versys. Állítólag 750-est terveztek, már 2010-ben kész volt a koncepció. Nem értem miért hagyják a Tuareget, meg a Pegasot is méltó utód nélkül. http://i372.photobucket.com/al...
van külömbség a 6v-os trafó és a 12v-os között? átmenetileg szerelném 12v os tuaregembe, egy MZ trafót ami úgy tudom h 6 v-os, és nagyon úgy néz ki h nem tudok szikrát csiholni vele!a voltok eltérésében van a gond vagy nem jól kötöttem valamit?
Eladó Aprilia Tuareg Wind Rotax 123 blokkal szerelt motorkerékpár minden alkatreszei.
A képen látható motorról van szó ami jelenleg egyben van és megy!
Frissen hónolt henger, és Meteor dugattyú van benne.
Akár egyben vagy bontva is!
A motor gyári karosszériával , mindene megvan a lámparács, gyári tükrök, blokkvédő is.
Előző hozzáoszlásomnál csatoltam képet. Arra a motorra keresek kipufogót, rezonátor is elég. Talán ami lényeges hogy CSŐVÁZAS , Nem zártszelvényű a váz Lehet hogy ez lehet a különbség a régebbi és újabb etx-en ja és nem tárcsafékes hátul!
Egy kis családi vita otthon. Zeng az egész utca ilyenkor.
http://i372.photobucket.com/al...
AF1:
-légszűrőház: 1.000Ft
-membrán:1.000Ft
-Repedés mentes szívócsonk: 1.500Ft
-Lánc: 1.000Ft
-víztartály: 5.00Ft
-Arrow rendszer (Rotax 122-123) : 25.000Ft
TUAREG:
!EGYBEN IS ELVIHETŐ! BLOKK NÉLKÜL ÉS HÁTSÓ FÉK NÉLKÜL!
Így az ár: 60.000 fIx!
-tükrök gyári : 3.500Ft
-idom szett( fejidom, első lámpa, hátsó lámpa,tank,ülés,hátsó oldal idomok,csomagtartó, blokk védő) GYÁRI: 15.000Ft
-elsŐ, hátsó gumik: 6.500Ft/db
-első villa: 5.000Ft
-hátsó rugóstag:3.000Ft
-kipufogó rendszer: 10.000Ft
-váz, segédváz: 5.000Ft
-Km csiga: 4.000Ft
-Trafó:10.000Ft
-28-as dellorto karbi: 5.000Ft
-önindító: 3.500Ft
-Bendix: 3.500Ft
-légszűrőház: 1.000Ft
-Láncfeszítő (fekete hosszú műa.fehér műa.): 3.500Ft
06-30-403-65 51
Am szép hangjuk van. :)
Rég jártam erre. Hozok nektek egy videót. Nálunk ilyen egy veszekedés otthon.
https://www.youtube.com/watch?...
Más:
http://www.apriliaforum.c
om/fo...
Ha ilyen lenne az új tuareg komolyan elgondolkodnék rajta.
Aprilia ETX 125 lánckerék szett + lánc
Nektek, akik kinőtték a 125ccm, és akarnának egy hobby gépet saralni, találtam egy jó fogást !
350ccm
AF1:
-légszűrőház: 1.000Ft
-membrán:1.000Ft
-Repedés mentes szívócsonk: 1.500Ft
-Lánc: 1.000Ft
-víztartály: 5.00Ft
-Arrow rendszer (Rotax 122-123) : 25.000Ft
TUAREG:
!EGYBEN IS ELVIHETŐ! MŰKÖDIK, MEGY, MEGÁLL!
Így az ár: 145.000 Fix!
-tükrök gyári : 3.500Ft
-idom szett( fejidom, első lámpa, hátsó lámpa,tank,ülés,hátsó oldal idomok,csomagtartó, blokk védő) GYÁRI: 15.000Ft
-első hátsó kerék , bütykös terep gumikkal jó állapotban,tárcsákkal: 10.000Ft
-első villa: 5.000Ft
-hátsó rugóstag:3.000Ft
-kipufogó rendszer: 7.000Ft
-váz, segédváz: 5.000Ft
-Km csiga: 3.000Ft
-Alaplap: 10.000Ft
-Trafó:10.000Ft
-Lendkerék: 10.000Ft
-Hónolt henger, Zsír új meteor dugattyúval 0km!: 45.000Ft
-Főtengely ( Kiválló állapotban, lógás, kottyanás mentes) : 15.000Ft
-Blokkfelek, váltóval: 10.000Ft
VAGY Blokk ( váltóval, főtengellyel, komplett gyújtással, karbival, hengerrel, dugóval): 70.000Ft
-28-as dellorto karbi: 5.000Ft
-önindító: 3.500Ft
-Bendix: 3.500Ft
-légszűrőház: 1.000Ft
-Láncfeszítő (fekete hosszú műa.fehér műa.): 3.500Ft
06-30-403-65 51
Üdv.
A képen látható motorról van szó ami jelenleg egyben van és megy!
Frissen hónolt henger, és Meteor dugattyú van benne.
Akár egyben vagy bontva is!
A motor gyári karosszériával , mindene megvan a lámparács, gyári tükrök, blokkvédő is.
szombatimate@freemail.hu
06-30-403-6551
Előző hozzáoszlásomnál csatoltam képet. Arra a motorra keresek kipufogót, rezonátor is elég. Talán ami lényeges hogy CSŐVÁZAS , Nem zártszelvényű a váz Lehet hogy ez lehet a különbség a régebbi és újabb etx-en ja és nem tárcsafékes hátul!