Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnalom oket amugy de nem ferek toluk lassan. minap a mehre vittem egy zsak apro ramatyot (valto, fogaskerekek, kuplungkosarak, excenterek, csapagyak, tengelyek, stb...)
jo lampaval jot lehet motorozni ejjel is

ha meguszom 9e-bol akkor az meg egesz jo lenne
Sajnos dobhatod őket. Senki sem szeret éjjel motorozni, pedig jó ám.

Jobbal most nem tudok szolgálni, mint evvel a linkkel.: http://www.muszakivizsgaztato....
Csak át lehet majd lökni a vizsgán azt a papírok nélküli Pegasot. Vagy nem?
http://www.kepesmotor.hu/april...
hat nem vmi gyakori meretezese van az tuti. es nem is kell senkinek semmire, van itt a polcon nekem vagy 4 tuareg lampa is szep lassan mennek a szemetbe.
en most nem szeretnek foldre menni egy ideig ha mar szepen lemosogattam

nincs infod veletlen hogy mennyibe mernek mostansag egy muszakit? (jovohonapban el kell gurulni a Pegaval egyre )
Akkor rendszámos kell majd. Az meg ritkaságszámba megy mostanában.... De azért van ám.
Nem fogsz csalódni, ha 125-ös veszel. Az élmény kárpótol mindent...
Ez igaz. :D

Ha a fene, fenét eszik is, akkor is csinálok rá jó világítást.
Nagyban nehezíti a dolgot ám az, hogy a gyáriak méretei igencsak ritkák.
Kevés a piacon a szóba jöhető lámpa.... ami jó is és H4-es....

Az első kilométereket én még nem is aszfalton....
Köszi ! Aszem annyira szerelem hogy leteszem a BA1 est
Helló!

Ezek a linkjeid rosszak, de az előzőek jók. :)
Nem tudom kihez szólt a kérdezni valód, de ha a véleményem érdekel akkor a 125-ös pegaso.... a többi "csak libakergető"...

Aha, országúton is szeretnél vele menni törvényesen. Azért álom a Pega.
Hát akkor a fantáziádra bízom. De mint Tuareges, persze, hogy a tuareget.
nezzuk a jo oldalat, leg keveset koltottel eddig benzinre

csak lesz vmi a lampakbol lassacskan. ami kesik nem mulik. s a gyari kerekeknel nem lehet sokkal rosszabbat krealni

egy kis rutinszerzes nem art igy tavasszal, en is az elso 1-2 kanyart nem a fouton csapattam. (na ezt szepen megfogalmaztam )
hat ez szepen elfolyt ha ez mar a 3. csere volt akkor ott van vmi gubanc ami miatt szetmegy. meg kellene lesni a szarat hogy minden okes e vele.

de legalabb gyulnek a kilometerek bele. en tekertem egy szuk 30ast bele me. utana egy alapos szezoneleji mosas kovetkezett. kerek ki, lesikal, lancot lemostam s ujrasprayztem, stb (imadtam a kozponti kornyeket kipucolni )

holnap reggel meg ha az ido is engedi akkor irany Debrecen
Nincs szerencséd evvel a telóval úgy látszik... :S
Sérülés látható a száron esetleg? Karc, kopás?

Az a turbóra hasonlító csigaházas cucc, az egy elektromos kürt.
Mellette meg valami kis hengeres tárolórekesz.
Az a zár azért érdekelne mit blokkolhat. Gázbowdent?
De a zárból kiindulva, a kürt az a riasztóé lehet....
Szia!

Megnéznéd a linkeket? Te melyik motort választanád?
http://www.kepesmotor.hu/april...
http://www.kepesmoto
r.hu

/yamah...
Van egy honda is:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
És hát persza az álom ami 125 és nem vezethetem mert csak "B" jogsim van :(
http://www.kepesmotor.hu/april...
Én voltam túrázgatni egy keveset a hétvégén.. (kb 120-130 km-t tekertem bele)
De ez a hétvégém is 'szerencsésen' zárult.. A visszaút előtt eleresztett a bal teleszkóp-szimeringem újra.. Kb 1,5 éve van meg a kis Pega, de ez már a 3. alkalom, hogy eleresztett a szimeringem (ugyan az a szár mindig) Valószínűleg vennem kellene egy új szárat.. Nincs esetleg valkinek elfekvőben? :D

Találtam érdekességet is egy Injektoros Pegaso-n.. Szerintetek mi lehet ez? Engem ez a forma egy turbóra emlékeztet.. de létezik motorra turbó? :D
Csabi, ez qurva jól néz ki!

Fényvisszaverős matricák ez igen. Világosban hogy néz ki?
Ma egy tartalék idomba próbáltam bele őket.
Beférnek, de épphogy. Ezért nehezen lehetne csinálni köréjük takaró lemezt, mint a gyáriak körül a fekete műanyag tartó.
Egyelőre újból szünet, mert ugye a törött helyett másik kell.
Várok választ egy mailre, ha jó hírt kapok akkor csont nélkül két új kerül a régiek helyére átalakítások nélkül.
Nehéz ügy....

Kilométerek? Hát eddig tán nem egész 3 Km ment bele.
Sajnos mindig változik a helyzet, így történ most hétvégén is.

Tervezek egy jó 100-as gurulást, megyén belül nem túl forgalmas utakon. Szezon kezdeti "reflex felújításnak" jó is lesz.
Jól néz ki. Házilag készítetted?
hozá kell álitani a karbit! edig gondolom a nyitot rendszerhez volt! a poverszelepnek az lenne a lényege hogy alacsony fordulaton is nyomatékos legyen!
Készen van! Ennyi volt!
Sziasztok. Tudja valaki, hogy miért nincs erő alacsony fordulaton a motoromban? Eddig power szelep nélkül használtam, de nemrég vettem bele, és nem sok minden változott, erőtlen elinduláskor, de magas fordulaton nagyon jól megy. Valami ötletet kérnék, hogy hol keressem a hibát. Tuareg Wind 125-ről lenne szó.
kivancsi leszek hogy sikerul e osszehozni az uj lampat bele.
es gyulnek a kmrek a tuaregbe?
mi most tervezunk menni vmerre a kovetkezo napokban ha nem lesz eso
sajnos egyenlore csak egy bo 100as van a pegaba az osszeszereles ota. :S
Végre meglett a második Hella fényszóró. Az még OK, hogy sajnos repedt az üvegburája. De első mérések alapján lehet, hogy nem fér el a kettő egymás mellett. Holnap leveszem az idomot és belepróbálom, mert még a helyszűke miatt túlságon hátra kerülnének az idomba. Az ugye megint nem jó....
Viszont azért mosolyt csalt az arcomra, hogy kb. fél órával ezelőtt kipróbáltuk akkuról, és fasza a fényvetése. Nem hiába, Német....

(sajna ezt törés miatt cserélték, és nem a koszos tükör miatt, mint az elsőt. Mert az elsőből a koszt kitudtam mosni belőle, de az üvegtöréssel nem tudok mit kezdeni)
Amit csinálok 125ös tuareghez küldött a tulaj egy másik főtengelyt, az a felső. Az alsó volt benne csere előtt, de látom nem ugyanolyan. A neten rákeresve 123as rotax blokkhoz mindkét fajta főtengelyt kihozza. Most akkor bele lehet rakni? Látom, hogy a bal oldal kúpozása másmilyen. Az a baj, hogy nem én szedtem szét a blokkot, így azt sem tudom, hogy hogy megy rá a forgórész...
Ezeket találtam:
http://www.kepesmotor.hu/april...
http://www.kepesmotor.hu
/yamah...

Van egy honda is:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
És hát persza az álom ami 125 és nem vezethetem mert csak "B" jogsim van :(
http://www.kepesmotor.hu/april...

A motor csak hobbinak lesz nem fogok krosszozni vele csak turázgatni és élvezni az életet nyaranta
Először is kiváncsi lennék, hogy milyen 95-ös Tuareget találtál a piacon.. :D Be tudnád linkelni a 'választási lehetőségeket?' :)
Na akkor melyik mocit szeressem ? Yamama DT 80cm3 1991 vagy Aprila Tuareg wind 80cm3 1995 Aszem hogy Aprilia lesz, ha csak nincs valami nagyon ellene. Kéne egy kis biztatás :)