sajnalom oket amugy de nem ferek toluk lassan. minap a mehre vittem egy zsak apro ramatyot (valto, fogaskerekek, kuplungkosarak, excenterek, csapagyak, tengelyek, stb...)
jo lampaval jot lehet motorozni ejjel is
hat nem vmi gyakori meretezese van az tuti. es nem is kell senkinek semmire, van itt a polcon nekem vagy 4 tuareg lampa is szep lassan mennek a szemetbe.
en most nem szeretnek foldre menni egy ideig ha mar szepen lemosogattam
nincs infod veletlen hogy mennyibe mernek mostansag egy muszakit? (jovohonapban el kell gurulni a Pegaval egyre )
Akkor rendszámos kell majd. Az meg ritkaságszámba megy mostanában.... De azért van ám.
Nem fogsz csalódni, ha 125-ös veszel. Az élmény kárpótol mindent...
Ha a fene, fenét eszik is, akkor is csinálok rá jó világítást.
Nagyban nehezíti a dolgot ám az, hogy a gyáriak méretei igencsak ritkák.
Kevés a piacon a szóba jöhető lámpa.... ami jó is és H4-es....
Ezek a linkjeid rosszak, de az előzőek jók. :)
Nem tudom kihez szólt a kérdezni valód, de ha a véleményem érdekel akkor a 125-ös pegaso.... a többi "csak libakergető"...
Aha, országúton is szeretnél vele menni törvényesen. Azért álom a Pega.
Hát akkor a fantáziádra bízom. De mint Tuareges, persze, hogy a tuareget.
hat ez szepen elfolyt ha ez mar a 3. csere volt akkor ott van vmi gubanc ami miatt szetmegy. meg kellene lesni a szarat hogy minden okes e vele.
de legalabb gyulnek a kilometerek bele. en tekertem egy szuk 30ast bele me. utana egy alapos szezoneleji mosas kovetkezett. kerek ki, lesikal, lancot lemostam s ujrasprayztem, stb (imadtam a kozponti kornyeket kipucolni )
holnap reggel meg ha az ido is engedi akkor irany Debrecen
Nincs szerencséd evvel a telóval úgy látszik... :S
Sérülés látható a száron esetleg? Karc, kopás?
Az a turbóra hasonlító csigaházas cucc, az egy elektromos kürt.
Mellette meg valami kis hengeres tárolórekesz.
Az a zár azért érdekelne mit blokkolhat. Gázbowdent?
De a zárból kiindulva, a kürt az a riasztóé lehet....
Én voltam túrázgatni egy keveset a hétvégén.. (kb 120-130 km-t tekertem bele)
De ez a hétvégém is 'szerencsésen' zárult.. A visszaút előtt eleresztett a bal teleszkóp-szimeringem újra.. Kb 1,5 éve van meg a kis Pega, de ez már a 3. alkalom, hogy eleresztett a szimeringem (ugyan az a szár mindig) Valószínűleg vennem kellene egy új szárat.. Nincs esetleg valkinek elfekvőben? :D
Találtam érdekességet is egy Injektoros Pegaso-n.. Szerintetek mi lehet ez? Engem ez a forma egy turbóra emlékeztet.. de létezik motorra turbó? :D
Ma egy tartalék idomba próbáltam bele őket.
Beférnek, de épphogy. Ezért nehezen lehetne csinálni köréjük takaró lemezt, mint a gyáriak körül a fekete műanyag tartó.
Egyelőre újból szünet, mert ugye a törött helyett másik kell.
Várok választ egy mailre, ha jó hírt kapok akkor csont nélkül két új kerül a régiek helyére átalakítások nélkül.
Nehéz ügy....
Kilométerek? Hát eddig tán nem egész 3 Km ment bele.
Sajnos mindig változik a helyzet, így történ most hétvégén is.
Tervezek egy jó 100-as gurulást, megyén belül nem túl forgalmas utakon. Szezon kezdeti "reflex felújításnak" jó is lesz.
hozá kell álitani a karbit! edig gondolom a nyitot rendszerhez volt! a poverszelepnek az lenne a lényege hogy alacsony fordulaton is nyomatékos legyen!
Sziasztok. Tudja valaki, hogy miért nincs erő alacsony fordulaton a motoromban? Eddig power szelep nélkül használtam, de nemrég vettem bele, és nem sok minden változott, erőtlen elinduláskor, de magas fordulaton nagyon jól megy. Valami ötletet kérnék, hogy hol keressem a hibát. Tuareg Wind 125-ről lenne szó.
kivancsi leszek hogy sikerul e osszehozni az uj lampat bele.
es gyulnek a kmrek a tuaregbe?
mi most tervezunk menni vmerre a kovetkezo napokban ha nem lesz eso
sajnos egyenlore csak egy bo 100as van a pegaba az osszeszereles ota. :S
Végre meglett a második Hella fényszóró. Az még OK, hogy sajnos repedt az üvegburája. De első mérések alapján lehet, hogy nem fér el a kettő egymás mellett. Holnap leveszem az idomot és belepróbálom, mert még a helyszűke miatt túlságon hátra kerülnének az idomba. Az ugye megint nem jó....
Viszont azért mosolyt csalt az arcomra, hogy kb. fél órával ezelőtt kipróbáltuk akkuról, és fasza a fényvetése. Nem hiába, Német....
(sajna ezt törés miatt cserélték, és nem a koszos tükör miatt, mint az elsőt. Mert az elsőből a koszt kitudtam mosni belőle, de az üvegtöréssel nem tudok mit kezdeni)
Amit csinálok 125ös tuareghez küldött a tulaj egy másik főtengelyt, az a felső. Az alsó volt benne csere előtt, de látom nem ugyanolyan. A neten rákeresve 123as rotax blokkhoz mindkét fajta főtengelyt kihozza. Most akkor bele lehet rakni? Látom, hogy a bal oldal kúpozása másmilyen. Az a baj, hogy nem én szedtem szét a blokkot, így azt sem tudom, hogy hogy megy rá a forgórész...
Na akkor melyik mocit szeressem ? Yamama DT 80cm3 1991 vagy Aprila Tuareg wind 80cm3 1995 Aszem hogy Aprilia lesz, ha csak nincs valami nagyon ellene. Kéne egy kis biztatás :)
jo lampaval jot lehet motorozni ejjel is
ha meguszom 9e-bol akkor az meg egesz jo lenne