Huh ilyen kemény árban mérik az aprilia plexiket?
Én múlt héten törtem véletlenül ketté a kawán a plexit. (véletlenül belecsaptam) és hétvégén vettem füst színű plexit a motorradnál 990 forintért.
Itt vannak a következő adag képek.
Elég rossz volt látatlanban ennyiért rendelni, és várni, hogy vajon mit kapok. Szóval pakolok még fel képet, hogy ezek alapján más már könnyebben tudjon dönteni.
Én kb. így találkoztam vele eddig: http://static.twisted-throttle...
A végén pedig a valódi Flying mítosz, avagy hogyan csináljunk jetskit a Pegasónkból. (Csütörtökön kerülnek fel az új gumik)
Végre itt a tavasz, és megjöttek a várva várt alkatrészek is.
Hétvégén a kisszerviz után fel is próbáltuk az új plexit.
Páran jeleztétek már, hogy érdekelne a túraplexi, így megosztom veletek az első képeket, és tapasztalatokat.
- Kelomotortól rendeltem, Aprilia Pegaso 650 ie Touring változat (ez füst színű, elérhető még átlátszó és fekete változatban) néven fut, 410 mm (140 mm-rel magasabb a gyárinál). MRA-ból van még egy rövidebb, sportosabb változat is (ami 50 mm-rel magasabb a gyárinál), de nekem ez tűnt praktikusabbnak.
Tudtommal ez a legmagasabb Pegasora gyártott túraplexi, a PUIG volt még versenyben.
- Korrekt dobozban érkezett, kicsomagolásnál látszott már, hogy nem gagyi, minőségi cucc.
- Gyönyörű tiszta plexi, szolid felirattal, de kaptam hozzá két szines matricát is (amit nem fogok használni). Mikor levettem a gyárit, akkor tűnt fel, hogy mennyire kopott és karcos az újhoz viszonyítva.
- Adnak hozzá egy gumi csíkot is, amit értelmezésem szerint a plexi tetjén húztam körbe (ez látszik a képeken is).
- Az illeszkedése a fejidomhoz nem olyan, mint a gyárinak, marad egy kis hézag, de nem vészes.
- Kicsit több, mint 3 hetet kellett rá várni, házhozszállítással együtt asszem 27.200Ft volt, de megérte!
- Menettapasztalatom még nincs, de pénteken indulok Pestre, szóval utána írok egy beszámolót, ha érdekel titeket.
Köszönöm, a Pegaso is szépen ketyeg!
Nemrég vettem rá egyébként egy teljesen ugyanilyen eredeti ülést mert ez már kezd szakadni szét, de még nem tettem rá megvárom még ez jobban szétmegy
Amúgy 5000ft-ért vettem, szerintem jó vétel volt újrahúzatni, sem lenne sokkal olcsóbb, ráadásul pont ilyen eredetire nem is húznák, max ha igen aranyáron mérve.
ettol fuggetlenul meg becsulnivalo sztem, hogy rendberaktal gyari allapotura egy Tuareget es remjuk gondos gazdahoz kerul majd es sokaig falja meg a kmreket
nagyon csendben van a banda mostansag
alszanak meg a motorok mashol is? http://www.sportmotor.hu/motor...
en egy kicsit beroffentettem a Pegat. (s vegre sikerult beloni az alajarati rendszert is hogy ne alljon le mikor kedve van )
ez se egy utolso szempont hogy ismet utra kellhet ez a jo kis motor valaki alatt, de azert valljuk be senki se csak unalmaban vesz es ujit fel motorokat...
Ha már megkapom amit ráfordítottam, az már nekem jó. Itt nem is a pénz a kérdés, hanem ez egy szerelem. Mégpedig:
Egy olyan motorból csináltam újra működőképes és biztonságos motort, amit szerintem más elbontotta volna.
azt kivanom hogy sikeruljon jo arban eladni
de sztem az iranyarbol jocskan engedned kell majd ha papiros lenne lazan megerne azt a penzt ilyen allapotban de papir nelkul sajnos csak toredekebe mennek.
Én múlt héten törtem véletlenül ketté a kawán a plexit. (véletlenül belecsaptam) és hétvégén vettem füst színű plexit a motorradnál 990 forintért.
Elég rossz volt látatlanban ennyiért rendelni, és várni, hogy vajon mit kapok. Szóval pakolok még fel képet, hogy ezek alapján más már könnyebben tudjon dönteni.
Én kb. így találkoztam vele eddig: http://static.twisted-throttle...
A végén pedig a valódi Flying mítosz, avagy hogyan csináljunk jetskit a Pegasónkból. (Csütörtökön kerülnek fel az új gumik)
Végre itt a tavasz, és megjöttek a várva várt alkatrészek is.
Hétvégén a kisszerviz után fel is próbáltuk az új plexit.
Páran jeleztétek már, hogy érdekelne a túraplexi, így megosztom veletek az első képeket, és tapasztalatokat.
- Kelomotortól rendeltem, Aprilia Pegaso 650 ie Touring változat (ez füst színű, elérhető még átlátszó és fekete változatban) néven fut, 410 mm (140 mm-rel magasabb a gyárinál). MRA-ból van még egy rövidebb, sportosabb változat is (ami 50 mm-rel magasabb a gyárinál), de nekem ez tűnt praktikusabbnak.
Tudtommal ez a legmagasabb Pegasora gyártott túraplexi, a PUIG volt még versenyben.
- Korrekt dobozban érkezett, kicsomagolásnál látszott már, hogy nem gagyi, minőségi cucc.
- Gyönyörű tiszta plexi, szolid felirattal, de kaptam hozzá két szines matricát is (amit nem fogok használni). Mikor levettem a gyárit, akkor tűnt fel, hogy mennyire kopott és karcos az újhoz viszonyítva.
- Adnak hozzá egy gumi csíkot is, amit értelmezésem szerint a plexi tetjén húztam körbe (ez látszik a képeken is).
- Az illeszkedése a fejidomhoz nem olyan, mint a gyárinak, marad egy kis hézag, de nem vészes.
- Kicsit több, mint 3 hetet kellett rá várni, házhozszállítással együtt asszem 27.200Ft volt, de megérte!
- Menettapasztalatom még nincs, de pénteken indulok Pestre, szóval utána írok egy beszámolót, ha érdekel titeket.
üdv.
lehetne mar majd vmi tavaszi osszeroffenes vmerre es meglesnem eloben is a gepet
Nemrég vettem rá egyébként egy teljesen ugyanilyen eredeti ülést mert ez már kezd szakadni szét, de még nem tettem rá megvárom még ez jobban szétmegy
Amúgy 5000ft-ért vettem, szerintem jó vétel volt újrahúzatni, sem lenne sokkal olcsóbb, ráadásul pont ilyen eredetire nem is húznák, max ha igen aranyáron mérve.
es meg mindig popec kis Tuareged van
es feletek is nagy a pancs...
ettol fuggetlenul meg becsulnivalo sztem, hogy rendberaktal gyari allapotura egy Tuareget es remjuk gondos gazdahoz kerul majd es sokaig falja meg a kmreket
alszanak meg a motorok mashol is?
http://www.sportmotor.hu/motor...
en egy kicsit beroffentettem a Pegat. (s vegre sikerult beloni az alajarati rendszert is hogy ne alljon le mikor kedve van )
Egy olyan motorból csináltam újra működőképes és biztonságos motort, amit szerintem más elbontotta volna.
de sztem az iranyarbol jocskan engedned kell majd ha papiros lenne lazan megerne azt a penzt ilyen allapotban de papir nelkul sajnos csak toredekebe mennek.
Komoly érdeklődőknek ez mehet le.
Full patika állapotban van ahogyan kijött 1987-ben a gyárból:)
papiros vagy csak bukorugro lesz belole?
ha érdekel írj! 6osistvan@gmail.com