Hali! Aprilia tuareg 125-öshöz (Rotax 127) van eladó hibátlan gyújtásalaplapom és egy hibátlan lendkerekem (amal sem) Akit érdekel jelezzen a 06-30-497-6222-es telefon számon vagy írjon rám. Ár: 10.000Ft.
Üdv mindenkinek. Kicsit el voltam veszve, viszont ma végre valahára beindítottam a motorom. (2x tekert az önindító, és pöfögött, én magam se hittem el!)Szokás szerint kérdésem van.
A probléma a következő:
Alapjáraton szépen ketyeg a motor, és veszi is a fordulatot, de ha sebességbe rakom és el akarok indulni fuldokolni kezd. Eléri az 5000-es fordulatot, és akkor kezd el húzni, de akkor se fényesen. A karburátort már tekertem mindenfelé, a súberttűt is rakosgattam, még sincs változás. Az lehet, hogy a power szelep fordítva van berakva? Hogy kell állni a nyelvnek, az élezése lefelé, vagy fölfelé nézzen?
Egyéb ötleteket is szívesen fogadok.
115cm hosszú a Rally-n, ekkora kellene, + - 5cm nem gond!
@Attila nem úgy értettem a múltkor, hogy nem jól adtad meg a méreteit, hanem, hogy sajnos tényleg sokkal rövidebb, és ami a közép telónál 3 centi, az a lengővilla végén 15. Neked lenne km spirálod?
Illetve még 1 kérdés. Tuareg Rally 125 teleszkópjaiba milyen méretű szimeringeket vegyek? Illetve van-e amit még cserélni szoktak benne szimeringcserekor, esetleg mire figyeljünk oda jobban stb...ELŐRE IS THX
kepet sajna nem tudtam csinalni meg mert nincs itthon jelenleg a fenykepezom
most epp agyalok hogy mi legyen majd, levettem a hengert, dugo kornyeken minden okes-vertex dugo van benne.
meg keplekeny a dolog, ma lemostam mert hot sar volt. beindult de nem az igazi a hangja.
az elozo tulaj szerint fotengelycsapagy, szimering es lendkerek baja van.
valami van is az biztos mert vmi kis furcsasag van a hangjaban, de amugy priman harap.
Hali!eladó tuareg rally 125 alkatrésznek vagy aminek kel!ami hiányzik róla:gyertya önindito kipufogó felöli idom km spirál!akit érdekel az írjon és mondjon egy árat!a többit megbeszéljük!sürgös lenne!
Acélból lesz az biztos,az alu gyenge a kialakítás miatt.
Külön edzeni nem kell.
Valaminek engedni kell és ha enged akkor te is
inkább a berúgót cseréled mint a blokkban a tengelyt !?
Ha tudok árat akkor írok .
Ez jó hír, miből gyártatod le? Valami jó acélból kellene vagy leedzeni a "ricnit"...
Mert a gyári az alumínium és hát..... van is egy tartalék ami mondhatni kuka, a másik ami fent van a mocin az még jó. Bár ennek is van előnye, a berugó tengelyt nem cseszi szét.... mondjuk az enyémen ritkán van használva....
Ha lesz valami konkrétum, ár például, akkor megmondom, hogy kell-e OK?
Széles utat mindenkinek
Kinek lenne szüksége a berúgó ricnis részére ETX-hez,Rotax 125ccm ?
Úgy döntöttem ,hogy lesz !(Néhány darab)
Árat még nem tudok ,most előzetes igény felmérés van
Az apriliákban 125től mindben rotax blokk van. :) a tiedben vagy 123mas vagy 127-es van. Az én 89es Tuaregemben 123 volt, így valószínűleg a tiedben is az van. :) de ha feltöltesz 1 képet akkor még többet tudunk mondani. :) Lényegében nincs erőbeli különbség a 2 között, így kb csak akkor lényeges, h milyen blokkod van. Ha alkatrészt szerernél.vásárolni. :)
Az, hogy hány lovas, nem lehet meghatározni pontosan, mert ahány forgalmi, annyi különböző érték.. Az enyémbe 14KW volt írva. :)
kell az RX teló ! Méreteket is kellene majd egyeztetni, ha minden ok, akkor küldheted is
A probléma a következő:
Alapjáraton szépen ketyeg a motor, és veszi is a fordulatot, de ha sebességbe rakom és el akarok indulni fuldokolni kezd. Eléri az 5000-es fordulatot, és akkor kezd el húzni, de akkor se fényesen. A karburátort már tekertem mindenfelé, a súberttűt is rakosgattam, még sincs változás. Az lehet, hogy a power szelep fordítva van berakva? Hogy kell állni a nyelvnek, az élezése lefelé, vagy fölfelé nézzen?
Egyéb ötleteket is szívesen fogadok.
Ha nem kell senkinek,akkor nem csinálok.....
Nincs tengelyem,én nem bontok és egyéb alkatrészeim sincsenek.
Csak bosszantott ,hogy milyen nehéz berúgót találni és ha van se olcsó.
KM SPIRÁL VALAKINEK LENNE ? ? ?
115cm hosszú a Rally-n, ekkora kellene, + - 5cm nem gond!
@Attila nem úgy értettem a múltkor, hogy nem jól adtad meg a méreteit, hanem, hogy sajnos tényleg sokkal rövidebb, és ami a közép telónál 3 centi, az a lengővilla végén 15. Neked lenne km spirálod?
Illetve még 1 kérdés. Tuareg Rally 125 teleszkópjaiba milyen méretű szimeringeket vegyek? Illetve van-e amit még cserélni szoktak benne szimeringcserekor, esetleg mire figyeljünk oda jobban stb...ELŐRE IS THX
most epp agyalok hogy mi legyen majd, levettem a hengert, dugo kornyeken minden okes-vertex dugo van benne.
az elozo tulaj szerint fotengelycsapagy, szimering es lendkerek baja van.
valami van is az biztos mert vmi kis furcsasag van a hangjaban, de amugy priman harap.
Külön edzeni nem kell.
Valaminek engedni kell és ha enged akkor te is
inkább a berúgót cseréled mint a blokkban a tengelyt !?
Ha tudok árat akkor írok .
Ez jó hír, miből gyártatod le? Valami jó acélból kellene vagy leedzeni a "ricnit"...
Mert a gyári az alumínium és hát..... van is egy tartalék ami mondhatni kuka, a másik ami fent van a mocin az még jó. Bár ennek is van előnye, a berugó tengelyt nem cseszi szét.... mondjuk az enyémen ritkán van használva....
Ha lesz valami konkrétum, ár például, akkor megmondom, hogy kell-e OK?
Kép esetleg...?
Motorozás majd még kialakul, lesz még rá alkalom.
Eladó tuareg bontott alkatrészei rotax 123 blokal szerelte szinte mindene meg van
Kinek lenne szüksége a berúgó ricnis részére ETX-hez,Rotax 125ccm ?
Úgy döntöttem ,hogy lesz !(Néhány darab)
Árat még nem tudok ,most előzetes igény felmérés van
Az, hogy hány lovas, nem lehet meghatározni pontosan, mert ahány forgalmi, annyi különböző érték.. Az enyémbe 14KW volt írva. :)