Elolvastam egy rakat tesztet, fórumot, videót néztem, és végül a Metzeler mellett döntöttem. Végeredményben arra jutottam, hogy többet bír, kicsit halkabb is, és olcsóbb. Az Anakee is jó, de főleg nedves, hidegebb aszfaltnál jönnek ki az előnyei. Viszont hamarabb kopik el. Szóval már csak várnom kell. A túraplexi is már meg van rendelve. A héten vettem tanktáskát is. Utána megy szervizre, és indulhat a szezon, végre!
Jelentkeztem a március 29-én Hungaroringen szervezett ingyenes vezetéstechnikai oktatásra. Vissza is írtak. Ha tényleg ingyenes, akkor jó kis szezonkezdésem lesz.
sokan hasznalnak anaket pegason, de lattam mar metzellert is, tobbek kozott en is azzal vettem a motort anno.
itt tenylegesen az a fo kerdes hogy melyik szimpatikusabb es mennyit szansz ra
Felhívtam az R17 számát, és azt mondta a szerelő, aki felvette, hogy mindkettő ajánlott Pegaso-ra, és egyikkel sem fogok mellé fogni. Csak a pánztárcámtól függ, meg, hogy melyik tetszik jobban mintára.
hat a meretet mi igy nem tudjuk neked megmondani, az a hengerredtol fugg hogy az mekkora..
ez egy fokkal jobb dugo mint az elozo, de meg erre se mondanam azt hogy tartos lehet..
üdv!
aprilia tuareg wind 125 alkatrészek aladóak!
első telo
hátsó felni(tárcsával)
tank
hátsó idomok
hűtővédő idom,blokvédő!
fogaskerekek!meg sok apróság van még!
ár megegyezés szerint!
jobb ha elfelejted ennyiért kb etzbe árulgatnak dugót... ez egy kalap szart nem ér összerakod 10 km után atomjaira törik szét, többek közt emiatt is ilyen silány a magyar motorok állapota..
Amúgy én is motorfelujítás elébe nézek de inkább nem megyek vele egy évig, minthogy ilyen hulladékot belerakjak, de mint Attila kolléga is írta te tudod...
az kemeny ha 4000 ft-ert veszel egy komplett dugot
nem akarlak elkeseriteni de nem hiszem hogy annyiert sokat mennel majd vele.
egy markasabb jo dugo (pl vertex, wossner,...) 20000nel kezdodnek.
hallani meg a meteorrol ami 14korul van azt egesz jonak mondjak arahoz kepest.
en az ala nem mennek semmikep, de a te dontesed es penztarcad.
s az illesztesre figyelj nagyon mikor veszed a dugot.
altalaban ez szokott a fo gond lenni hogy kikemenyednek, hiaba van mely mintazat ha oreg a gumi.
nekem metzeller endurance volt korabban es esoben nagyon csuszott, aztan hogy kioregedett es azert vagy alapbol csuszos esoben nem tudom pontosan. de lecsereltem egy par dunlop trailmax-ra. ilyet hasznaltam mar korabban mas motoron is es nekem bevalt eddig.csak ajanlani tudom.
Köszi a választ, én is így halottam.
Gumin nem akarok spórolni, ami most van rajta már 10 éves lesz. (És még mindig jó a mintázata, viszont tapadás az nem sok.)
A kiszemelt típusok: Metzeler Tourance, Dunlop Trailmax, Continental ContiEscape, Bridgestone TW101, Michelin Anakee 2.
Teszteket keresek, hogy melyik a legideálisabb főként aszfaltra.
minden esetben tomlos gumi kell ra, tomlo nelkulit nem tudsz feltenni fuzott felnire.
a tomlo nelkuli az csak tomor felnisekre jo.a fuzott felni nem zar legmentesen a kulloanyaknal..
ugy tehetsz ra tomlo nelkulit max ha teszel bele tomlot
gumikbol nehez jo tanacsot kerni mert mindenki masra eskuszik
en speciel dunlopra, van itt aki metzellerre es sorolhatnam....
a lenyeg hogy ne valami olcso kinait vegyel hanem vmi nevesebb gyartotol.a szeriat meg te valasztod ki hogy mit bir a penztarcad
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Most akarok új tappancsokat venni a Pegasora, és az nem tiszta, hogy tömlős vagy tömlő nélküli gumit nézzek rá?
Most még a gyári ( ) Pirelli Scorpion MT90 van rajta. Abból is a H-s, aminek 210km/h a sebességindexe. Én viszont csak S-est (180km/h) vennék rá, ami olcsóbb, és úgysem megyek 150 felett.
Aki ért ezekhez a dolgokhoz, az írhatna pár sort!
Köszi, üdv.
Jelentkeztem a március 29-én Hungaroringen szervezett ingyenes vezetéstechnikai oktatásra. Vissza is írtak. Ha tényleg ingyenes, akkor jó kis szezonkezdésem lesz.