Pont én is ránéztem a légszűrőre egy hete. Az 1. nagy lyuknál egy pici por és ennyi.
Akkor már elhiszem azt, hogy motoroznak egyet és pucolni kell. Eddig kételkedtem, hogy hogy a viharba lesz az egy óra motorozás után koszos.... most már megvan. :D
Ma lett új lánc, már fel is raktam. Meg beadtam a kárpitoshoz az ülést. Hát hétvége felé lesz kész... Mondtam neki, hogy még a héten kellene, mert hétfőn GO van. Sötét kék lesz, mint gyárilag is volt.
Mielőtt beszereled a blokkot mindig probáld ki! Tedd rá a váltokart és pakolgasd fel-le! Közben forgasd a kuplung tengelyét csak ugy kosár nélkül hogy forgassa a váltót! Ha ugy működik,nem akad és könnyen megy,akkor lesz jo! Utánna jöhet a kuplung! Nézd meg a lépletőket éppek-e! Kissé meghajolhat de inkább törik! Szerintem a kukactengely alá fog kelleni még hézagoló hogy könnyen tolja a léptetőket! Miközben probálod a váltotengelyt nyomd befelé a kukactengelynek mert a rajta lévő rugó kicsit visszatol rajta,s ha ahhoz állitasz akkor beszerelve meg fog szorulni! Csak nyugi! Ez türelem játék!
Azért szorul mert rossz a hézag! Könnyen kell kapcsolodnia mert csak egyszer fog roppanni! De akkor kuka lesz a váltó! Vedd ki a blokkot! Nem hajt a tatár! Szétveszed a blokkfelet a jobb oldali félben kell maradnia a váltósornak cakli-pakli! Megtámasztod a kezeddel hogy egyenesen álljon és a váltókarral működteted! Ha akad az azért van mert valamelyik hézag nem jó és a léptető villa ferdén tolja! A kuplungodnak emelnie kell 5mm hogy leváljanak a lamellák! Azért csuszik mert rossz a rugó vagy vagy kicsi a holtjáték! Eddig nem csuszott? A blokkot meg ne huzasd össze barbár módon mert melegen szorulhat! Ne járj vele mert meg fog akadni a válto visszaváltásnál de akkor nyekk! Folyt. köv.
helo
jövőhéten megbirom pontosan mondani mert most találtam rá vevőt .
ha elviszi akor az öszes pótalkatrész ki fogom árulni.
mint pl:blok(hiányos),idomok,tank,teleszkóp,cdi,önindító,hátsó felni,fogaskerekek,stb.
Szerinted? Összeraktam a blokkot, jó lett, csak a kuplungom csúszik meg felső tartományban, pedig a lamellák jók! Lehet az olaj vagy a kuplungrugó?
A másik, nem szorul benne se a primer, se a szekunder tengely, szétszedett állapotban gömbfogóval tekerve a váltódobot, ami a léptetővillákat mozgatja könnyen járt, kapcsolta szépen a sebességeket, de ha a váltóruddal próbáltam váltani, nagyon nehezen kapcsolt. Most összerakva, iszonyat erővel kell váltani, hogy bevegye a sebességet, 1km után fájt a lábfejem, de meg van mind a 4 fokozat. Szerited valami a váltórúdnál lehet? Bár mozgatva azt a tengelyt, az sem szorul.
ahogy mondod, a szivóhang miatt van ilyen hangja.ami csalogato lehet. :D de hosszutavon kifizetodobb a zart legszurohaz.en pont minap lestem a legszuroszivacsomat...tavasszal pucoltam es fujtam be..igy nyar vegen volt rajta vagy 2 koromnyi folton kosz egy nyitott haznal azert eleg gyakran kell pucolni.
tudom melyik a 127es legszurohaz. eleg idetlen kialakitas sztem. a 123as mar jobb egy fokkal leg de a feladatat pedig mind2 elvegzi
aprilia tuareg bontódik van rotax 123 alkatrész is!
sem amal trafó is!
ducati feszabályzó
felnik gumik idomok stb.
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
Ahha, akkor itt ezeknek a hanghatásoknak jó részét a szívászaj adja....
A Tuaregé elég zárt... a lemeztankosnak még kevesebb a nyílása.
Nem olyan mint a tiéd volt, hogy csonkon megy be a tetején elölről a levegő...
Ezeknek oldalt az idom alatt, a fedelük felső negyedén van 5 vagy 6 lyuk.
Egy nagyobb és a több kisebb.... Mondjuk szívászaja abszolút minimális....
De azért valami jó kis dob nem ártana azért hozzá. :)
ismeros helyzet. nekem is epp ezert volt anno egy komplett tuareg bontva dobozban...ha kell vmi csak felpattintom..de szerencsere nem kellett nagyon, utana meg hogy elment eladogattam a cuccokat is.jo cuccra es fogyoeszkozre mindig van vevo ugye. :D
azert nem lesz neked ilyen hangja semmilyen vegdobbal mert itt a hang nagyobb reszenek nincs sok koze a vegdobhoz
azert hangosabb es masabb a hangja a crossoknak mert nyitott a legszurohazuk.altalaban csak alulrol zart...felul az ules van felette,oldalt viszont majdnem teljesen nyitottak..csak az idom van felettuk.
a tuarege meg teljesen zart ugye...meg a szivonyilas is meg van vezetve a gumival...
Köszi, jelenleg nem kell semmi alkatrész. Úgyis szólok, ha valami kell....