Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk nekem az 50-es Tuaregemmel nem volt semmi gondom.. csak a 125-össel szptam én is sokat.. több km-t tologattam már hazafelé.. stb.. De én akkor is szerettem.. :D
Soha nem jutott eszembe, hogy 'Jó akkor itt hagylak b+'
Hát így van ez.. :D Nemrég írta le valaki (azt hiszem, h te), hogy Tuareg mellett egy kisebbfajta szerelő válik belőled.. :D Én is a Tuaregen tanultam meg szerelgetni... Valamin azt is meg kell tanulni.. :D
Én ezzel most annyit törődöm!
Még beszélni is szoktam hozzá mostanában! De azt nem irom le inkább mert ugy kibasznak erről az oldalró,hogy nyekkenek! Annyit szopat mostanában,hogy megyek vele 1-2 napot,utànna depó! Megint megy,megint depó! Igaz eddig csak egyszer rohadt le alattam ugy hogy haza kellett hozni,a többi mindig ugy derült ki hogy mindig lesegetem! Már lassan behomájosodik a szemem a sok lesegetéstől!
Óóóóh.. ' Még a végén télen csak nekem nem lesz javitani valom' Ettől azért nem kell félned szerintem, hogy nem lesz mit csinálnod a gépen.. :) Mindig kívánja a törődést.. :D
Kuplung kiemelő visszahuzo rugó (vagy mi) megjavitva!
Hogy rohadna meg! Még a végén télen csak nekem nem lesz javitani valom,annyi gond jön ki egymás után!
Sziasztok!
Valakinek van lendkereke wind50-re? De már is kell! Na meg az ára is kell!
Amúgy én most értem haza.. Családdal voltunk egyet pecázni.. :) Ezzel a kis kiruccanással már az 1300-adik km-t csavartam én bele a gépbe.. :)
"szerencsere tuaregen meg egesz barati egy karbiszereles. (anno nem ezt mondtam en se, de a pega utan a tuareg karbit gyerekjatek kiszedni es visszatenni )"

Csatlakozom az előttem szólóhoz.. :D

Amúgy először én is szétszedném a karbit a helyedben, kitisztítani, aztán ha úgy sem, akkor gond van.. :/ :D
Egyébként Attila.. A te 'tanácsodra' én is 3-4 csavarásnyira állítottam a levegőcsavart, és jobbnak tűnik a dolog.. :)
Akkor ezekszerint nem sok, hanem kevés levegőt kapott... :D
Még most sem tökéletes, de már alakul :)
Dehogy akarok befeszíteni. A gányolás nem az én műfajom.
7.5bar-os, kerékanyákat néha nehezen, de le bírja szedni. Szóval nem az a gond, hogy gyenge, hanem minden elforog. Valószínűleg az lesz, hogy akkor a nyomólap mintájára készítek egy célszerszámot.
ahogy mondod, en foldvarnal hagyom el a dunaninnent hat vmi kaja kell majd az tuti. meghat csak megyunk is vmerre mar akkor. bar tul sok minden nem lesz nyitve az unnep miatt ugye.
ha a legkulcs se szedi az cink.ne probalj meg befesziteni vmit a csapok es kosar koze mert rogton tori.
esetleg akkor van eselyed ha csinalsz egy lemezt amit felcsavarozol mint a gyarki kinyomolemezt a csapokra kozepen meg lyukas es krowaval tudod csavarozni, de ha a legkulcs nem szedte le akkor ketlem hogy ugy lejonne. :S hany bar-os a kulcs?
Várjunk csak, itt valami félreértés történt. Rotax127-es blokk. Ha akarnék, sem tudnék csavarhúzót dugni a fogak közé, ugyanis az agy van az anyával rögzítve, nem a kosár. Mint pl az MZ-ben. De ott legalább a lamellákat kiszedve már rögzíthető az agy. Itt meg a perem miatt más a sorrend.

A power-re esetleg valami?
Nagyon remélem.... :D

Én arra gondoltam, hogy kellene valami közös gurulás is.
Átmennénk földvárra és valahol kajolnánk egy jót, közben mehet a duma.... :D
Te úgyis földváron jössz át a Dunántúlra gondolom.
De mondj valamit te is, még nyitott a dolog...
Ez nehéz ügy. Evvel a fajta kuplung problémával én is küzdök és kb. minden 125-ös.....
Nekem ha hideg az olaj, akkor nem akar oldani...
Próbáltam több fajtát, nem igazán változott. Lamellákat áztattam már benzinben is, ugyan az...
Egy lehetőség lenne talán, megfordult már a fejemben, hogy új lamellák kellenének. Én meglátásom szerint már annyira beszívták ezek már az olajat, hogy egyszerűen ragad az egész....

Hát a sufni barkács megoldás egy csavarhúzót bekapatni a fogak közé..... NEM AJÁNLOM!

Másik, annó a simsonhoz csináltam, gyári alapján egy ilyen kuplungkosár rögzítőt. Az úgy néz ki, hogy egy laposvasat élbe bevágtam, úgy hogy passzoljon a fogakhoz. Két végén csavarral hozzá fogattam a blokkhoz, ahova a deknit is csavarozod.

Másik, Gyári szerelési könyvben láttam olyat, hogy lelehet rögzíteni a főtengelyt. Az egyik sonkába van egy pici furat. Felső holtpontban pont ez a furat a forgattyúsház alja felé áll. A forgattyúsházon itt egy vakcsavar. Ennek a helyére kell egy adott méretű rögzítő csavart betekerni. De evvel nagyon vigyázni kell, mert ha a méretet elcseszed, elrontod az egészet.
es okes akkor a gep ismet? :D

holnap en is ugrok neki a csapszerelesnek, remelem sikerrel.
mert itt a nyakunkon a tali ahogy mondod.
szereles kozben majd agyalok a programon. :)
szia
persze hogy poweros henger, de powerom nincs most hozza.
holnap teszek fel kepet majd. berugokarom tuti nincs, tengely lehet lesz, meglesem.
de ha dobsz egy email-t akkor kuldok utana tobb kepet is akar.
Helló!

Szenvedek az ETX kuplungjával. Lecseréltem az olajat, mert elég koszos volt, és több, mint 1 liter jött le belőle a (ha jól emlékszem az előírt mennyiségre) 0.7 liter helyett. Szóval friss olajjal sem old megfelelően. Leszedtem a deklit, és amennyire tudtam elkezdtem szétbontani a kuplungot. Nyomólap lejött, rugók ki. Így forgatva a szerkezetet, érezhető, hogy össze vannak tapadva a lamellák, de szerencsére nem szorul semmi.
Bontanám tovább, de még a légkulcs sem bírja letekerni a kuplungagyról az anyát. Az agyat meg nem tudom mivel rögzíteni, hogy az közben ne forogjon el. Most mitévő legyek?

Más: Kitakarítottam a powert, és azon gondolkozom, hogy ezen van valami állítási lehetőség? Pl ha az alsó anyacsavart nem tekerem le egészen a menet tövéig. Mennyire kell azt egyáltalán rátekerni. Teljesen rajta volt, amikor szétszedtem, így is raktam össze.
Ma rendbe kaptam a gépet.
Karbi tisztítás A-Z-ig. Power szelep tisztítás.
Meg friss teflont kapott a kipuf csonk.... remélem a talit kibírja szutyok nélkül.
Ma erre ráment kb.6-7 óra szerelés. Nagyon megfeszített tempóban.


Tényleg, nemsokára itt az idő, azaz a 20.-a. Le kellene lassan fixálni a dolgokat 100%-ban.
nem gázos! normál!
gázos, van benn valami tarás?
írtam, köszi! :)
nekem van az ára 6e
Szia!Nekem lenne egy ! Keress meg takacsgabi@freemail.hu
HA érdekel tudok bontottat illetve újat is, keress meg emailon ott a részleteket!
patvaros87@gmail.com
Üdv
Halló! Tuareg rallyhoz nincs valakinek kuplungbowdenje? A somló-hegyre felfele menet ma délelőtt elszakadt...