Mondjuk nekem az 50-es Tuaregemmel nem volt semmi gondom.. csak a 125-össel szptam én is sokat.. több km-t tologattam már hazafelé.. stb.. De én akkor is szerettem.. :D
Soha nem jutott eszembe, hogy 'Jó akkor itt hagylak b+'
Hát így van ez.. :D Nemrég írta le valaki (azt hiszem, h te), hogy Tuareg mellett egy kisebbfajta szerelő válik belőled.. :D Én is a Tuaregen tanultam meg szerelgetni... Valamin azt is meg kell tanulni.. :D
Én ezzel most annyit törődöm!
Még beszélni is szoktam hozzá mostanában! De azt nem irom le inkább mert ugy kibasznak erről az oldalró,hogy nyekkenek! Annyit szopat mostanában,hogy megyek vele 1-2 napot,utànna depó! Megint megy,megint depó! Igaz eddig csak egyszer rohadt le alattam ugy hogy haza kellett hozni,a többi mindig ugy derült ki hogy mindig lesegetem! Már lassan behomájosodik a szemem a sok lesegetéstől!
Óóóóh.. ' Még a végén télen csak nekem nem lesz javitani valom' Ettől azért nem kell félned szerintem, hogy nem lesz mit csinálnod a gépen.. :) Mindig kívánja a törődést.. :D
Kuplung kiemelő visszahuzo rugó (vagy mi) megjavitva!
Hogy rohadna meg! Még a végén télen csak nekem nem lesz javitani valom,annyi gond jön ki egymás után!
"szerencsere tuaregen meg egesz barati egy karbiszereles. (anno nem ezt mondtam en se, de a pega utan a tuareg karbit gyerekjatek kiszedni es visszatenni )"
Csatlakozom az előttem szólóhoz.. :D
Amúgy először én is szétszedném a karbit a helyedben, kitisztítani, aztán ha úgy sem, akkor gond van.. :/ :D
Egyébként Attila.. A te 'tanácsodra' én is 3-4 csavarásnyira állítottam a levegőcsavart, és jobbnak tűnik a dolog.. :)
Akkor ezekszerint nem sok, hanem kevés levegőt kapott... :D
Még most sem tökéletes, de már alakul :)
Dehogy akarok befeszíteni. A gányolás nem az én műfajom.
7.5bar-os, kerékanyákat néha nehezen, de le bírja szedni. Szóval nem az a gond, hogy gyenge, hanem minden elforog. Valószínűleg az lesz, hogy akkor a nyomólap mintájára készítek egy célszerszámot.
ahogy mondod, en foldvarnal hagyom el a dunaninnent hat vmi kaja kell majd az tuti. meghat csak megyunk is vmerre mar akkor. bar tul sok minden nem lesz nyitve az unnep miatt ugye.
ha a legkulcs se szedi az cink.ne probalj meg befesziteni vmit a csapok es kosar koze mert rogton tori.
esetleg akkor van eselyed ha csinalsz egy lemezt amit felcsavarozol mint a gyarki kinyomolemezt a csapokra kozepen meg lyukas es krowaval tudod csavarozni, de ha a legkulcs nem szedte le akkor ketlem hogy ugy lejonne. :S hany bar-os a kulcs?
Várjunk csak, itt valami félreértés történt. Rotax127-es blokk. Ha akarnék, sem tudnék csavarhúzót dugni a fogak közé, ugyanis az agy van az anyával rögzítve, nem a kosár. Mint pl az MZ-ben. De ott legalább a lamellákat kiszedve már rögzíthető az agy. Itt meg a perem miatt más a sorrend.
Én arra gondoltam, hogy kellene valami közös gurulás is.
Átmennénk földvárra és valahol kajolnánk egy jót, közben mehet a duma.... :D
Te úgyis földváron jössz át a Dunántúlra gondolom.
De mondj valamit te is, még nyitott a dolog...
Ez nehéz ügy. Evvel a fajta kuplung problémával én is küzdök és kb. minden 125-ös.....
Nekem ha hideg az olaj, akkor nem akar oldani...
Próbáltam több fajtát, nem igazán változott. Lamellákat áztattam már benzinben is, ugyan az...
Egy lehetőség lenne talán, megfordult már a fejemben, hogy új lamellák kellenének. Én meglátásom szerint már annyira beszívták ezek már az olajat, hogy egyszerűen ragad az egész....
Hát a sufni barkács megoldás egy csavarhúzót bekapatni a fogak közé..... NEM AJÁNLOM!
Másik, annó a simsonhoz csináltam, gyári alapján egy ilyen kuplungkosár rögzítőt. Az úgy néz ki, hogy egy laposvasat élbe bevágtam, úgy hogy passzoljon a fogakhoz. Két végén csavarral hozzá fogattam a blokkhoz, ahova a deknit is csavarozod.
Másik, Gyári szerelési könyvben láttam olyat, hogy lelehet rögzíteni a főtengelyt. Az egyik sonkába van egy pici furat. Felső holtpontban pont ez a furat a forgattyúsház alja felé áll. A forgattyúsházon itt egy vakcsavar. Ennek a helyére kell egy adott méretű rögzítő csavart betekerni. De evvel nagyon vigyázni kell, mert ha a méretet elcseszed, elrontod az egészet.
szia
persze hogy poweros henger, de powerom nincs most hozza.
holnap teszek fel kepet majd. berugokarom tuti nincs, tengely lehet lesz, meglesem.
de ha dobsz egy email-t akkor kuldok utana tobb kepet is akar.
Szenvedek az ETX kuplungjával. Lecseréltem az olajat, mert elég koszos volt, és több, mint 1 liter jött le belőle a (ha jól emlékszem az előírt mennyiségre) 0.7 liter helyett. Szóval friss olajjal sem old megfelelően. Leszedtem a deklit, és amennyire tudtam elkezdtem szétbontani a kuplungot. Nyomólap lejött, rugók ki. Így forgatva a szerkezetet, érezhető, hogy össze vannak tapadva a lamellák, de szerencsére nem szorul semmi.
Bontanám tovább, de még a légkulcs sem bírja letekerni a kuplungagyról az anyát. Az agyat meg nem tudom mivel rögzíteni, hogy az közben ne forogjon el. Most mitévő legyek?
Más: Kitakarítottam a powert, és azon gondolkozom, hogy ezen van valami állítási lehetőség? Pl ha az alsó anyacsavart nem tekerem le egészen a menet tövéig. Mennyire kell azt egyáltalán rátekerni. Teljesen rajta volt, amikor szétszedtem, így is raktam össze.
Ma rendbe kaptam a gépet.
Karbi tisztítás A-Z-ig. Power szelep tisztítás.
Meg friss teflont kapott a kipuf csonk.... remélem a talit kibírja szutyok nélkül.
Ma erre ráment kb.6-7 óra szerelés. Nagyon megfeszített tempóban.
Tényleg, nemsokára itt az idő, azaz a 20.-a. Le kellene lassan fixálni a dolgokat 100%-ban.
Soha nem jutott eszembe, hogy 'Jó akkor itt hagylak b+'