Ez nagyon kedvező ár. Vannak esetleg más alkatrészeid is? Majd év vége felé (vagy ahogy a munka engedi, lehet, hogy hamarabb) tervezek egy felújítást. A váltó egy picit nehezen működik, de egy olajcsere sokat segített ezen is, és a nem megfelelően kiemelő kuplungon is.
Most viszont még egy gyújtáskapcsolóra vadászom, persze kulccsal együtt. Az enyémbe beletörtek valamit, így bármilyen kulccsal kapcsolható.
ha tudsz utalni vagy befizetni a penzt a bankban (K&H) akkor postaval egyutt 1500 ft amibol 650 ft a posta ajanlott levelkent (garantaltan meg is erkezik :D ) van tobb db is, jo gyari, rugalmas, nincs kikemenyedve.
kimostam kívül belül azért odafigyeltem és visszafotgam magam hogy nagyon ne szedjem széjjel őket de kimostam kifújtam őket és szép tiszták várják a beszerelést, de most jelenleg 80%-os állapotban vannak az oldaldoboz konzolok jövőhétre 100%-oska lesznek már
ez benne van a pakliban, en teljesen kiteritettem a karbit, lepucoltam, kifujtam, majd osszerak. utana majd kiderul indul e. :D bizok benne.
de jo moka lesz azt a levegocsavart allitani a mocin. :S
Kerestem mindenfelé ilyet, de mivel nem találtam, más megoldásban gondolkodtam. Traktoros boltban sikerült szerezni olyan porvédő gumiharmonikát, ami szorosan illeszkedik a dobozba, és bilinccsel rászorítható a karbira.
Ettől függetlenül lehet, hogy előbb vagy utóbb igényt fogok rá tartani. Mennyi lenne az ára?
az a csirkevagokesem kotegelot kellett elvagni es lusta voltam atmenni az esoben a muhelybe az oldalvagoert. latom figyelsz a reszletekre
te mire jutottal a karbikkal?
Igen az ilyen karbi beállításokhoz kell egy karburátor szinkronizálás. Gyakorlati vizsgán a tanár direkt mondta hogy járó motornál állítgasuk el a következő diáknak mert lehetséges ha leállítva tekergeted akkor nem indul és akkor van cumi...
akkor jo ha megerkeztek. rem lattal vmi erdekeset leg. :D
lattam en is a nevet...mikor importalom a fenykepezorol a gepre a kepeket neha adok nevet es akkor magatol irja a gep utana ha nem allitom vissza. :D
A szelepre alapvetően nem is gondoltam, hiszen (szerintem) jól üzemel, 5500-6000-es fordulatnál lódul meg a járgány. Viszont, ami gyanússá vált, hogy a szelep fedele alól szürkés, zsírszerű anyag szivárog. Ellenőrizni fogom.
Power szelepet ki kellene venni és szépen megpucolni a lerakódásoktól.
Ez a "szisszentés a kipufogóba" régen nekem is csinálta. De lett gyertya cserélve, karbi állítva, power szelep tisztítva, felújítva, Kipuff rendszer kiégetve, azóta nem csinálja.
Légszűrő, (a tiéd megegyezik teljesen az enyémmel, csak a "kasztni" más a vázon)
Az úgy van, hogy rács-szivacs-rács fedél.
Én vettem légszűrőszivacsot újat nemrég, és kettőt tettem én is.
Ugyanígy ahogy te írtad, a külső szivacs a rács és a fedél között van.
A belső szivacs az száraz, a külső légszűrőolajos.
Remélem nem téveszt célt a kérdésem, és elfér ebben a témában.
Tehát, nemrég vettem egy ETX125-öt. Jó állapotú, nincs leharcolva, de van 1-2 javítani való rajta. Köztük az egyik (remélem javítható) jelenség, hogy 4-4500-as fordulat között dadog, szaggat, rángat. Egyáltalán nem erősen, de engem idegesít. Ez a tartomány alatt és felett is minden rendben, csak itt jön elő mindegyik sebességi fokozatban. Mi okozhatja ezt? Egyébként könnyen indul, jól is megy, bár eddig két alkalommal meleg indításnál csinált olyat, mintha utógyújtása lenne, és egy nagyot szisszent a kipufogóba.
Amiket eddig elvégeztem rajta: gyertyacsere, karburátor pucolás (sokat állt a motor, zöldes lerakódás képződött, de sikerült kitakarítani), légszűrő csere (ezzel kapcsolatban is lesz kérdésem), karburátor és a légszűrő között lévő kiszakadt gumi összekötő cseréje. Benzin persze friss van benne.
Légszűrő. Hogyan is kellene ennek kinéznie? Amikor megvettem 2db 15mm vastag szivacs volt benne: műanyag rács, légszűrő szivacs, rács, szivacs, fedél sorrendben. Ez jó így? Új még nekem ez a motor, ilyennel nem volt még dolgom, ezért kérdezem. Csak nehogy összefüggésben legyen a fent említett jelenséggel...
ahogy mondod, abban biztos vagyok hogy mindig is lesz mit szerelgetni rajtuk, de karbantartjuk oket es nem lesz gond.
ratapintottal a lenyegre a torzskonyvvel.
en egesz pozzitivan csalodtam a karbikon, szep tisztak belul, a tomites is jo. a szivato nem az igazi nekem se, de hibat nem lattam rajta sehol.megpucoltam kicsit aztan majd kiderul mi lesz ha osszeall ismet a gep.hatha megjavul a szivato is.
mostanaban egesz szervizigenyes lett a gep, dehat nem mai csirke, rendbeteszem amit kell aztan nem lesz gond.
Most viszont még egy gyújtáskapcsolóra vadászom, persze kulccsal együtt. Az enyémbe beletörtek valamit, így bármilyen kulccsal kapcsolható.
te is teszel fel oldaldobozokat?
de jo moka lesz azt a levegocsavart allitani a mocin. :S
Ettől függetlenül lehet, hogy előbb vagy utóbb igényt fogok rá tartani. Mennyi lenne az ára?
te mire jutottal a karbikkal?
Megesik néha..... :D
lattam en is a nevet...mikor importalom a fenykepezorol a gepre a kepeket neha adok nevet es akkor magatol irja a gep utana ha nem allitom vissza. :D
Köszi a segítséget!
Ez a "szisszentés a kipufogóba" régen nekem is csinálta. De lett gyertya cserélve, karbi állítva, power szelep tisztítva, felújítva, Kipuff rendszer kiégetve, azóta nem csinálja.
Légszűrő, (a tiéd megegyezik teljesen az enyémmel, csak a "kasztni" más a vázon)
Az úgy van, hogy rács-szivacs-rács fedél.
Én vettem légszűrőszivacsot újat nemrég, és kettőt tettem én is.
Ugyanígy ahogy te írtad, a külső szivacs a rács és a fedél között van.
A belső szivacs az száraz, a külső légszűrőolajos.
Remélem nem téveszt célt a kérdésem, és elfér ebben a témában.
Tehát, nemrég vettem egy ETX125-öt. Jó állapotú, nincs leharcolva, de van 1-2 javítani való rajta. Köztük az egyik (remélem javítható) jelenség, hogy 4-4500-as fordulat között dadog, szaggat, rángat. Egyáltalán nem erősen, de engem idegesít. Ez a tartomány alatt és felett is minden rendben, csak itt jön elő mindegyik sebességi fokozatban. Mi okozhatja ezt? Egyébként könnyen indul, jól is megy, bár eddig két alkalommal meleg indításnál csinált olyat, mintha utógyújtása lenne, és egy nagyot szisszent a kipufogóba.
Amiket eddig elvégeztem rajta: gyertyacsere, karburátor pucolás (sokat állt a motor, zöldes lerakódás képződött, de sikerült kitakarítani), légszűrő csere (ezzel kapcsolatban is lesz kérdésem), karburátor és a légszűrő között lévő kiszakadt gumi összekötő cseréje. Benzin persze friss van benne.
Légszűrő. Hogyan is kellene ennek kinéznie? Amikor megvettem 2db 15mm vastag szivacs volt benne: műanyag rács, légszűrő szivacs, rács, szivacs, fedél sorrendben. Ez jó így? Új még nekem ez a motor, ilyennel nem volt még dolgom, ezért kérdezem. Csak nehogy összefüggésben legyen a fent említett jelenséggel...
Krisz
A címüket elrontottad tudod-e? Koffer a cím, karbi a kép. :-) (nem mintha probléma volna, csak nehogy neked legyen a cím miatt)
ratapintottal a lenyegre a torzskonyvvel.
Öregek, de legalább a miénk ugye. Nem a banknál van a törzskönyv, az a lényeg....
Múltkor egy képen mintha láttam volna.
mostanaban egesz szervizigenyes lett a gep, dehat nem mai csirke, rendbeteszem amit kell aztan nem lesz gond.
es meg a kutyamat nem is lattad