ismeros dolgok. nekem volt jo modszerem a bowden beakasztasra, egy jo fogassal lefogtam a rugot es a subert es bennt is volt a bowden. simsonon volt idom gyakorolni anno.. tuareg meg hasonlo csak nagyobb peganal is egyszeru a karbi amugy nagyon, de a kiszedese meg vissza... 2 szivocsonk, 2 levegocsonk, mindez a vaz kozott, idomok alatt ugye...
Holnap nekiesem és szétszedem. Furcsa, hogy a levegőcsavarra sem reagál úgy ahogy kéne.
Persze, pegához képest gyerekjáték a tuaregé.... De a gázbowden beakasztása a súberbe, igencsak embert próbáló feladat!
Nekem meg a tuareghez képest gyerekjáték a simsoné...
olvastam a storyt. hat ha a semmibol jott elo a dolog akkor elsore en a karbit ontanam szet, kulonosen figyelve az alapjarati rendszerre.alapjaraton leallas akkor van foleg ha keves a levego.szerencsere tuaregen meg egesz barati egy karbiszereles. (anno nem ezt mondtam en se, de a pega utan a tuareg karbit gyerekjatek kiszedni es visszatenni )
Találtam kárpitost, nem is egyet.
Jövőhéten majd felkerekedek, viszem magammal az ülést, aztán megmondják mennyi az annyi. Az volna a fasza, ha meg is várhatnám egyből... Na majd remélem, összejön valami.
most lett gumim tomiteshez vasarnap meglesem mire jutok, ha sehogy se boldogulok akkor kell majd. egy fenykepet mindenkepp neznek hogy biztos olyan e. :D
hat rem sikerul megbuvolni vele, megerkezett es jonak tunik a gumi.
vasarnap szereles 1000rel.
ha talalsz karpitost olcson ujrahuzza, nekem anno a tuaregre 1500 huztak at borrel egyutt.
hat igen a 2T atka a fust es olaj ugye. :D
meg is erkezett ma a csomag, jonak tunik elsore a gumi. vasarnap amint itthon leszek faragom es proba. :D
de nem azt mondtad hogy 1 darabot kuldesz? ez egy egesz tabla
ha adsz egy szamlaszamot elutalom a postakoltseget leg.
Tudod, most az a baj, hogy én nem igen ismerem ezeket az 50-eseket.
Csak sejteni bírom a belsejét, hasonlítva a szinyóhoz, meg a 125-öshöz.
Ez inkább a szinyóhoz hasonlít, mint a 25-öshöz.
Akkor ennél is azon a tengelyen fut végig egy rúd, amelyen a kuplung is van. (szimó ilyen)
Mikor fordítasz a karon picit, és elkezd kerregni, szerintem te azt a tengely megtolod/feszíted a kuplungkosár irányába.
Ugye ezen a tengelyen foglalnak helyet a fogaskerekek is.
Nem akarlak végképp elkeseríteni, de szerintem megint csak hézagolási probléma van. Miért?
Azért mert, ha visszahúzod a kart ellenkező irányba, ugye megszűnik az erőkifejtés a tengelyre. Így nem tudnak szorosan egymásnak súrlódni az alkatrészek. (ilyenkor nem kerreg)
Ha pedig húzód a kuplungot, akkor megfeszíted a belselyét.
De ne legyen igazam, és valami kis alátét zörögjön amit ott felejtettél a motoron inkább.
Jo kérdés! Nem huzigáltam már inkább! Annál a kiemelő tengelynél kerreg valami! Fel-le ütögeti azt a tengelyt! Ha visszahuzom helyre akkor nem,ha tolok rajta mintha huzná a bowden akkor ott karattyol! Nekem nem egy kis hangja volt a kuplungnak mikor behuztam! De az volt mindig! De most csendben járt! Mondtam is a barátomnak hogy ez bajt hoz! Csendes motor nem jo motor! Tul nagy volt a csend!
A kuplung működik vsak nem emel ki rendesen! Ujat vettem,olyan erös rugò van benne hogy majd leszakad az ujjam mikor huzom a kart! Kerepelő hangot ad az a baj! De csak akkor hallottam meg mikor megálltam! Mondom mi a szar ez megint?! Ha egy retek 800Ft -os rugó miatt kell széthuzni megint,hát a hengerbe huzom a tököm! Simán szétkapom meg összerakom 2óra alatt,de ez már a sokadik lesz! Felhuzza lassan a bőrt a fogaimról!
Na ja! Azóta is szétszedem meg összerakom! Egyszer itt mondta valaki,hogy ha lesz tuareged az biztos szerelővé képez ki egyhamar! Na amit megtartottam annál ez be is jött! Hézagolási gondjaim is voltak a váltonál,akkor beszart a kuplungom,szimeringet cseréltem a váltotengelyen ott elment a hézagom ugyhogy a blokk szét megint! A probakor működött,de ha összehuzattam a blokkot nem ment a váltom! Szétszedem uj hézagolás össze! A kuplungrugó is volt törve,a lamella meg félrekopva! Fasza! Most meg ez! Folyt......
Az egyik tuaregemen két a-val van írva a tuareg(tuaareg) a másikon egy a-val. Melyik a gyári?
holnap kiderul jo lesz e, ha igen akkor nagyon sokat segitettel vele.
Postaköltség? Ettől még nem halunk éhen! Különben is! Volt a héten kukanap! Szét turiztam az agyam! Tele a bevásárló kocsi!
Persze, pegához képest gyerekjáték a tuaregé.... De a gázbowden beakasztása a súberbe, igencsak embert próbáló feladat!
Nekem meg a tuareghez képest gyerekjáték a simsoné...
Jövőhéten majd felkerekedek, viszem magammal az ülést, aztán megmondják mennyi az annyi. Az volna a fasza, ha meg is várhatnám egyből... Na majd remélem, összejön valami.
vasarnap szereles 1000rel.
ha talalsz karpitost olcson ujrahuzza, nekem anno a tuaregre 1500 huztak at borrel egyutt.
hat igen a 2T atka a fust es olaj ugye. :D
de nem azt mondtad hogy 1 darabot kuldesz? ez egy egesz tabla
ha adsz egy szamlaszamot elutalom a postakoltseget leg.
Csak sejteni bírom a belsejét, hasonlítva a szinyóhoz, meg a 125-öshöz.
Ez inkább a szinyóhoz hasonlít, mint a 25-öshöz.
Akkor ennél is azon a tengelyen fut végig egy rúd, amelyen a kuplung is van. (szimó ilyen)
Mikor fordítasz a karon picit, és elkezd kerregni, szerintem te azt a tengely megtolod/feszíted a kuplungkosár irányába.
Ugye ezen a tengelyen foglalnak helyet a fogaskerekek is.
Nem akarlak végképp elkeseríteni, de szerintem megint csak hézagolási probléma van. Miért?
Azért mert, ha visszahúzod a kart ellenkező irányba, ugye megszűnik az erőkifejtés a tengelyre. Így nem tudnak szorosan egymásnak súrlódni az alkatrészek. (ilyenkor nem kerreg)
Ha pedig húzód a kuplungot, akkor megfeszíted a belselyét.
De ne legyen igazam, és valami kis alátét zörögjön amit ott felejtettél a motoron inkább.
Kerepelő hangot mindig adja a kuplung mikor jár a motor, vagy csak behúzott ill. kiengedett kuplungnál?
Tolásra se indul?
Amikor indítózni próbálsz, mi kattan? Az indítórelé vagy az önindító maga?