Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elküldtem!
Gyújtásra nézzetek rá mindenképp.

Üdv, Gergő
Nem irigyellek. Gondolom a láncfélreugrás óta most tudtad összepakolni a blokkot mi?

Nem lehet behúzni a kuplungot, vagy mi a baj?
ezst csinálja nekem is és ráadásnak a szikrát is csak ritkán adja le.
és nem tom hogy mé csinálja.
Helló mindenki! (Aprilia Tuareg 125)
Olyat csinál a motorom hazaértem alapjáraton járt a motor pár másodpercig és leállt utána próbáltam elindítani de nem sikerült az önindító csak kattog de a motor nem tekeri meg.
Valami ötlet mi lehet a gond?
helo
megkérdeztem és van neki és 4000ft ra tartja.
szombaton vagy vasárnap megyek hozá és le fényképezem.
a címem szenasi20@gmail.com köszi, mert már nem tudom mi lehet a baj. énis gondoltam a gyujtásra.
Köszi! Nem lettem vidámabb! Most már tényleg megcsókoltatom a blokk oldalát a nagy samuval! Most raktam össze a blokkot! Nem értem miért csinálja!
Köszi!
Én se lógjak ki a sorból közületek, engem is szopat a karburátor.

Délután voltam egy kört. Kb. 40 Km.
Tankoltam, aztán GO. Aha, minden féktávon ahol behúztam a kuplungot visszaváltottam vagy kereszteződésbe értem, fogta magát és leállt...
Kicsit nehéz az első féket adagolni, és gázfröccsöket is adni... Főleg egy jó kis aprókaviccsal felszórt, huplis kanyar bejáraton....
Így ment ez végig... pedig kézzel tekertem beljebb a súber csavarján.
Ha szépen gázfröccsökkel engedtem vissza a fordulatot 1500-ig, akkor jó volt. Ha tempót tartva, kuplung be, fék, szépen leesett 1000-ig és leállt. Vagy egy kicsit 1000 felett, ráléptem a hátsófékre, ugye nyitja szelepet, azonnal leállt.

Hazaértem, mondom jó meleg, állítok a karbin. Hát kb. mint Viktor elkeseredésében becsavartam tökig, na akkor leállt. De egy picit kijjebb hajtva ment már, de akkor a súber csavar volt nagyon betekerve...
Ha tovább hajtottam, semmi.... Visszatekertem oda, ahol eddig volt, és azzal a lendülettel betoltam a garázsba. Mondom szevasz, ráérsz te itt....
Most azon gondolkozom, levegyem-e, hátha valami szutyok van benne.
De régebben is csinálta már ezt, a féktávon leállásokat....
Hát kivan a bré ezekkel a motorokkal... egyszer akarok menni egy jót, hogy ha hazaérek elmondhassam fülig érő szájjal, hogy de jót motoroztam. Ehelyett azon mérgelődök, hogy valami gebasz van....
Üdv!

Szerintem igen. Bontás után. Kép alapján olyan mint a simson kívülről.
Aztán azt se tudom kihúzni a blokkból.... belükről kell legyen valami rögzítőjének lenni.
Heló!
Tuareg fordított első teló hogy jön szét?
NemesG.
Szia! Az RV4-nek hogyan jön ki a kuplungműködtető kar amit a bowdennel huzigálok? Csak ha megbontom a blokkot? Köszi!
Helló,sziasztok! Én Rotax 127-es blokkhoz keresek alkatrészeket,és Aprilia Etx 125-ős motorhoz is alkatrészt,ha valakinek van bármi hozzá, írjon.Előre is köszi :D
Lángol is.... gyújtás is szar helyen ezek szerint.
Ez befolyásolja az erejét is. Késői időpontban van a gyújtás, így már elnyúlik a munkavégzés üteme a kipufogás ütemébe... Ezért a láng és ezért is, a gyengeség.
Mindenképp orvosolni kell.

Adj egy címet és elküldöm. PDF fájl.
nem tudnád esetleg elküldeni a kezelésit? lehet találnék valamit.
szia. köszi hogy utánanéztél. elég homályos ezekkel a régi mocikkal kapcsolatban minden. mostmár egyre jobban kezdek gyanakodni mindenre. mert "állítólag" uj a dugó meg minden, de nem én újítottam fel, szóval bármi megeshet. a karbin sehol sincsen levegő csavar. egyetlen egy csavar van és az is a súbernek az alapjáratija. ja és alapjárat is úgy van rajta, hogyha teljesen be van tekerve, meg még a bovden csavarja is szóval egyelőre homály hogy miért csinálja ezt
ha van alapjárat , meg kipörög szépen 8 ezerig, de el akarok vele indulni mintha egy lóerős lenne kb. megy de nyögvenyelősen, 40 km nél többet akkorsem hajlandó lejtőn sem. kompressziója jó. ja és néha gázhúzásnál visszapuffog kipuffnál, meg volt hogy lángot lőtt. egy kétütemű? azt meg hogy. vagy keveset kap vagy sokat vagy szar az egész. az a baj hogy a sógoromé és az apja meg nem engedi hogy szétszedjem jobban . pedig így nem fog kiderülni. ha valakinek van valami ötlete ,tapasztalata , jólenne.
A "cuccal" már megbűvölöd a csapot biztos.

Énnekem meg jövőhéten kell vegyek egy új láncot. Esedékes már régóta. Kinyúlott már....
Meg remélem újratudom húzatni az ülést is. Immáron sötét kék, színű bőrt kap. Mert valamikor, valaki újrahúzatta, de zöld bőrrel.... (kilóg az összképből)
Kap egy mosást és irány a tali!

Csak a kipuffal nem tudok egyenlőre mit kezdeni.... Hiába mosom majd le... mire felérek, úgyis összebassza magát trutyival..... qurva 2T...
Nekem csak 50-es rally-hoz van "kezelésim" 90-es évjáratúhoz.

Az azt írja, hogy.:

Carburatore

Modello...................... SHA - Tipus
Diametro diffusore........ 14-12 - Torok átmérő (szerintem)
Getto max.................. 68 - Főfúvóka
Valvola Gas................. n. 2. - Súbertű (felülről a 2. rovátka)
Gallegiante................. 3,5 g - Úszó súlya

Hát így ennyit. RV3 a blokk.

Erőtlen... kompresszió?
Légszűrő? Lehet nem kap elég levegőt....
Kéne egy gyertyaképet nézni...
Levegőcsavar csak van azon a karbin....
A képen lévő alkatrészek eladók
hasonlot nekem is produkalt most mikor osszeraktam a karbi szetontasa utan... alapjarat nuku..ha vegre volt is akkor is egyet gondolt es leallt. durrogni nem durogot..de folyamatosan leallt alapjaraton hiaba volt mar uzemmeleg... aztan jatszottam a levegovel...kb 4-5 tekeresnyire van kitekerve a levegocsavar a teljesen zartbol...es igy most stabil alapjarat es fel is porog jol. menet kozben meg nem neztem mert nem jo csapom ugye....
pofas lett nagyon. akkor te is tudsz pakolni turara rendesen mostantol. :D
koszi meg1x. irok ha megjott es teszteltem, rem jo lesz. :D
sajnos a tuareg csapok kisebbek mind, mar lestem. :S

a levegovel kibekultem vegul, eloszor ingadozo alapjarat volt...mindig leallt. keveselte a levegot...adtam tobbet aprankent es okes lett.

mar csak a csap van hatra, de uton a gumialapanyag, hatha jo lenne bele.
ééééés összeraktam néhány pikcsör a gépről
a kormányod alatt van egy kupak azt csvard ki és ott a nívó pálcád mert az olajhűtés miatt a vázban tárolja az olajat.
Cserélj egy gyertyát