Egy kis érdekesség. Nem régiben fedeztem fel ezt a jószágot a piacon és szerintem ez nagyon ellett találva nagyon jól nézki csak kár hogy 125-ös, kis tesója a Yamaha XTZ660-nak, de ezt jobba nmutat szerintem
Jó ötlet megpróbálkozok ezzel hátha sikerrel járok. Az MZ spirált néztem, de ott a menetsűrűség nem stimmel! Na mindegy max végigpróbálom a bolt előtt a motorra az összeset :D
Akkor menj be vele egy motorosboltba (szoci) ott a közeledben,
de előtte mérd le a menetet a meghajtónál és a műszerfalon. (egyformák, ha jól rémlik)
Aztán hasonlítsátok össze valami szoci motoréval, hátha stimmel. MZ, Jawa.... Ha nem akarsz sokat rákölteni....
Kösz de ezeket megtaláltam én is meg hát kicsit sokallom azt a 4e + postát. Igazából vettem egy használt spirált csak az a gond hogy rövid meg a kerék meghajtó tengelynél nem stimmel a menet :S Úgy tudom ezekhez van vagy 4 féle is. Ki tudná cserélni a gyerek akitől vettem Cseténybe csak az a baj hogy elpostázni vagy elmenni érte sokba lenne.
Rotax 123-as blokkból az alábbi alkatrészek eladóak:
Blokköntvény, szép szürke: 2500Ft/ pár (adásvételivel)
Komplett váltó ( 2 tengely, csigatengely, váltórúd és minden hézagolója): 3500 Ft
Kuplung ( kisfogaskerék és kuplungkosár, lamellákkal fedéllel, kivéve az a rész amibe a 6 db csavart tekered bele mert eltört): 3000 Ft
Balance-tengely: 1000Ft
Vízpumpa törött rotorral: 500 Ft
Powerszelep fedele: 1500 Ft
Perselyezett henger 54.00-ra kell furni, életbe nem volt még használva: 10000 Ft
Új dugattyú dobozában: 10000 Ft
Powernyelvet adom a hengerhez.
Jelenleg ennyi cuccom van, egyben is elvihető jelképes összegért! Ha valami változik változtatom, Képet holnap tudok feltenni, e-mailre válaszolok!
nekem ezt akkor csinalta mikor orran szajan omlott a benzin bele. :D kicsit leszabalyoztam utana a tun es azota nem volt ilyesfele gondom.
en most azzal szorakozok hogy idonkent ki akar maszni a karbi a szivocsonkbol. te nem talalkoztal ilyennel? hogy nincs rendesen a helyen koppig a szivocsonkban vmelyik karbi?
sztem elvetemedett egyik szivocsonkom es ferden allnak kicsit egymashoz es elcsuszik neha.:S
Az igazat megvallva nem tudom. Ilyen motorom még nem volt.
De más 4T is, durrog párat mikor elengedik a csutkát. Sőt a 2T-k is "pöffennek" párat ilyenkor.
Túl dús lenne tán az alapjárati keverék, erre gondolok elsősorban.
Mert motorféknél, szívja befelé az alapjárati mennyiséget. Szerintem "telítődik" a rendszer benzinnel, mert levegőt nem kap. Csak egészen keveset, az alapjárati csatornán. Aztán be-be durran a kipufogóban a benya.
Járasd alapjáraton a gépet jó pár percen keresztül. Aztán vedd ki a gyertyát. Nézd meg milyen. Szutykos a benzintől vagy csak sötét a színe, kissé kormos?
A súber általában középső helyzetben a legjobb. Persze a megfelelő méretű főfúvókával. Gyertyakép segít.
Visszadurrogás mikor van? Mikor elengeded a gázt és motorfékezel?
Kösz mindent, de egyellőre nem lett állítva rajta, mert tul későn olvastam el ezt a kis szösszenetet, és nem mertem hozzányulni :D
Viszont kitakarítottam és középre raktam a subert. Most sokkal erősebb lett a motor mint eddig bármikor de a kipuff még mindig visszadurrog.. :/
De legalább a visszatorpanások elmúltak :D
Húúúú de nem szeretek számítógépen keresztül autót-motort szerelni pedig haveroknak is rossz szokásuk bombázni engem ilyen kérdésekkel így nehéz sajnos ezeket látni kell
Akad valakinek eladó alapjárati fúvókája PHBH 28 (RD)-s karburátorhoz?
de előtte mérd le a menetet a meghajtónál és a műszerfalon. (egyformák, ha jól rémlik)
Aztán hasonlítsátok össze valami szoci motoréval, hátha stimmel. MZ, Jawa.... Ha nem akarsz sokat rákölteni....
http://italmondo.hu/shop/4-bow...
http://www.cma-motor.hu
Vagy minta alapján gyártathatsz is.:
http://www.bowden.doctor.hu/
a regi kasztnisnal megtobb helye van a karbinak szerencsere. :D
raszanok majd egy fel orat en is aztan megigazitom a karbit ha itthon leszek vegre. :D
Nekem semmi ilyesmi gondom nem volt a karbikkal, már csak azért sem, mert annyira be vannak oda szorítva szegénykék, hogy semmi mozgástere nincs.. :D
hajdu bihar megye
tel.06307316232
Rotax 123-as blokkból az alábbi alkatrészek eladóak:
Blokköntvény, szép szürke: 2500Ft/ pár (adásvételivel)
Komplett váltó ( 2 tengely, csigatengely, váltórúd és minden hézagolója): 3500 Ft
Kuplung ( kisfogaskerék és kuplungkosár, lamellákkal fedéllel, kivéve az a rész amibe a 6 db csavart tekered bele mert eltört): 3000 Ft
Balance-tengely: 1000Ft
Vízpumpa törött rotorral: 500 Ft
Powerszelep fedele: 1500 Ft
Perselyezett henger 54.00-ra kell furni, életbe nem volt még használva: 10000 Ft
Új dugattyú dobozában: 10000 Ft
Powernyelvet adom a hengerhez.
Jelenleg ennyi cuccom van, egyben is elvihető jelképes összegért! Ha valami változik változtatom, Képet holnap tudok feltenni, e-mailre válaszolok!
nekem van 1 komplet tökéletes blokom gyujtés nélkül az ára 30e
en most azzal szorakozok hogy idonkent ki akar maszni a karbi a szivocsonkbol. te nem talalkoztal ilyennel? hogy nincs rendesen a helyen koppig a szivocsonkban vmelyik karbi?
sztem elvetemedett egyik szivocsonkom es ferden allnak kicsit egymashoz es elcsuszik neha.:S
De más 4T is, durrog párat mikor elengedik a csutkát. Sőt a 2T-k is "pöffennek" párat ilyenkor.
Túl dús lenne tán az alapjárati keverék, erre gondolok elsősorban.
Mert motorféknél, szívja befelé az alapjárati mennyiséget. Szerintem "telítődik" a rendszer benzinnel, mert levegőt nem kap. Csak egészen keveset, az alapjárati csatornán. Aztán be-be durran a kipufogóban a benya.
Járasd alapjáraton a gépet jó pár percen keresztül. Aztán vedd ki a gyertyát. Nézd meg milyen. Szutykos a benzintől vagy csak sötét a színe, kissé kormos?
Mielőtt szét lett szedve, az előtt nem csinálta, úgyhogy még mindig van valami baja.
Visszadurrogás mikor van? Mikor elengeded a gázt és motorfékezel?
Viszont kitakarítottam és középre raktam a subert. Most sokkal erősebb lett a motor mint eddig bármikor de a kipuff még mindig visszadurrog.. :/
De legalább a visszatorpanások elmúltak :D