Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kis érdekesség. Nem régiben fedeztem fel ezt a jószágot a piacon és szerintem ez nagyon ellett találva nagyon jól nézki csak kár hogy 125-ös, kis tesója a Yamaha XTZ660-nak, de ezt jobba nmutat szerintem
nekem van spirálom az ára 2500
Én itt Pesten csináltattam fordulatszám spirált a 350 Windembe még tavaj 1500 pénz +20 perc várakozás.
Hellotok!
Akad valakinek eladó alapjárati fúvókája PHBH 28 (RD)-s karburátorhoz?
Jó ötlet megpróbálkozok ezzel hátha sikerrel járok. Az MZ spirált néztem, de ott a menetsűrűség nem stimmel! Na mindegy max végigpróbálom a bolt előtt a motorra az összeset :D
Akkor menj be vele egy motorosboltba (szoci) ott a közeledben,
de előtte mérd le a menetet a meghajtónál és a műszerfalon. (egyformák, ha jól rémlik)
Aztán hasonlítsátok össze valami szoci motoréval, hátha stimmel. MZ, Jawa.... Ha nem akarsz sokat rákölteni....
Kösz de ezeket megtaláltam én is meg hát kicsit sokallom azt a 4e + postát. Igazából vettem egy használt spirált csak az a gond hogy rövid meg a kerék meghajtó tengelynél nem stimmel a menet :S Úgy tudom ezekhez van vagy 4 féle is. Ki tudná cserélni a gyerek akitől vettem Cseténybe csak az a baj hogy elpostázni vagy elmenni érte sokba lenne.
Sziasztok nem tud véletlenül valaki egy '87-es Tuareg 125-höz km óra spirált Veszprém közelében? Akinek lenne az kérem jelezze!
hat remeljuk akkor mostmar jo lesz vegre a gep.

a regi kasztnisnal megtobb helye van a karbinak szerencsere. :D
raszanok majd egy fel orat en is aztan megigazitom a karbit ha itthon leszek vegre. :D
Na hát igen.. most lett szétkapva, hogy visszaállítsam a tűt.. még egyszer nem szedem szét ezért. :D

Nekem semmi ilyesmi gondom nem volt a karbikkal, már csak azért sem, mert annyira be vannak oda szorítva szegénykék, hogy semmi mozgástere nincs.. :D
komádi
hajdu bihar megye
tel.06307316232
Hali!

Rotax 123-as blokkból az alábbi alkatrészek eladóak:

Blokköntvény, szép szürke: 2500Ft/ pár (adásvételivel)
Komplett váltó ( 2 tengely, csigatengely, váltórúd és minden hézagolója): 3500 Ft
Kuplung ( kisfogaskerék és kuplungkosár, lamellákkal fedéllel, kivéve az a rész amibe a 6 db csavart tekered bele mert eltört): 3000 Ft
Balance-tengely: 1000Ft
Vízpumpa törött rotorral: 500 Ft
Powerszelep fedele: 1500 Ft
Perselyezett henger 54.00-ra kell furni, életbe nem volt még használva: 10000 Ft
Új dugattyú dobozában: 10000 Ft
Powernyelvet adom a hengerhez.

Jelenleg ennyi cuccom van, egyben is elvihető jelképes összegért! Ha valami változik változtatom, Képet holnap tudok feltenni, e-mailre válaszolok!
Aprilia Tuareg(Rotax127) gyújtás hibával nyíregyházán eladó. Motorja jó garanciát vállalok rá. I.á. 70000Ft.
Üdv: hova valósi vagy? érdekelne a bokk!
szia
nekem van 1 komplet tökéletes blokom gyujtés nélkül az ára 30e
Üdv: aprilia etx 125ccm rotax blokkhoz keresek főtengelyt aki bir ebben segíteni kérem jelezzen! Előre is köszi!
nekem ezt akkor csinalta mikor orran szajan omlott a benzin bele. :D kicsit leszabalyoztam utana a tun es azota nem volt ilyesfele gondom.

en most azzal szorakozok hogy idonkent ki akar maszni a karbi a szivocsonkbol. te nem talalkoztal ilyennel? hogy nincs rendesen a helyen koppig a szivocsonkban vmelyik karbi?

sztem elvetemedett egyik szivocsonkom es ferden allnak kicsit egymashoz es elcsuszik neha.:S
Az igazat megvallva nem tudom. Ilyen motorom még nem volt.
De más 4T is, durrog párat mikor elengedik a csutkát. Sőt a 2T-k is "pöffennek" párat ilyenkor.

Túl dús lenne tán az alapjárati keverék, erre gondolok elsősorban.
Mert motorféknél, szívja befelé az alapjárati mennyiséget. Szerintem "telítődik" a rendszer benzinnel, mert levegőt nem kap. Csak egészen keveset, az alapjárati csatornán. Aztán be-be durran a kipufogóban a benya.
Járasd alapjáraton a gépet jó pár percen keresztül. Aztán vedd ki a gyertyát. Nézd meg milyen. Szutykos a benzintől vagy csak sötét a színe, kissé kormos?
Igen. Alacsony fordulaton hallom igazán, de felsőbb tartományban is néha.. De mindig csak motorféknél csinálja.

Mielőtt szét lett szedve, az előtt nem csinálta, úgyhogy még mindig van valami baja.
A súber általában középső helyzetben a legjobb. Persze a megfelelő méretű főfúvókával. Gyertyakép segít.
Visszadurrogás mikor van? Mikor elengeded a gázt és motorfékezel?
Új km és ford.szám spirál és kuplung bovden eladó!
Kösz mindent, de egyellőre nem lett állítva rajta, mert tul későn olvastam el ezt a kis szösszenetet, és nem mertem hozzányulni :D
Viszont kitakarítottam és középre raktam a subert. Most sokkal erősebb lett a motor mint eddig bármikor de a kipuff még mindig visszadurrog.. :/
De legalább a visszatorpanások elmúltak :D
Így van.
Húúúú de nem szeretek számítógépen keresztül autót-motort szerelni pedig haveroknak is rossz szokásuk bombázni engem ilyen kérdésekkel így nehéz sajnos ezeket látni kell