Az igen. Enyém is, darabokra szedés után picit kellett állítani rajta, hogy jó legyen. Szerencsére.
Viszont volna egy kérdésem, ha nem baj.
Szintén 26-osról van szó. Egy 30 Km út során két kereszteződésnél leállt a motor. Intenzívebb fékezés közben.
Arra gondolok, hogy a nagy "bólintás" következtében nem bírja felszívni a benzint. Alacsony szintre gyanakszom, de lehet csupán az alapjárat kicsi....
Elvileg fékezéskor az úszóházban előre tolul a benzin ugye. Az alapjárati fúvóka meg elöl van. Úgyhogy.... lehet az alapjáraton kellene emelni...
Nekem sajnos elég sokszor kellett szétborítani az elmúlt napokban...
Van több 26-os phbh is a környezetemben, és az egyiket akármelyik motorra tesszük föl, alig kell állítgatni rajta és tök jól mennek vele, a többi meg nagyságrendileg beállíthatatlan... úgyhogy megy az összehasonlítgatás meg az alkatrészcsere ezerrel hogy kiderüljön a turpisság.
Ugyanolyan az alapjáratinál is a felállás kb mint a főnél.
A furatban mélyen be van tekerve egy hosszúkás izé, utána meg a fúvóka. Annyi a különbség, a méretbelieket leszámítva, hogy az alapjárati fúvóka fejjel lefele van a karbiban, és az öntvénybe tekered be, a főfúvóka meg fordítva, és a fúvókatartóba tekered be, és azt tekered be az öntvénybe.
Amúgy az alapjárati fuvi ugyan úgy néz ki kb mint a főfúvóka csak kisebb.
Akkor már nem tudom.... De le nem szedem az enyémet és meg nem nézem.... :D
Biztos úgy van ahogy mondod, én nem forgatok minden nap a kezembe karburátort.
Az alapjárati fúvókának a feje kilátszik abból a furatból? Mert ha nem, akkor mégis csak ott van, jó mélyen, kihajtottam belőle egy csavart, ami nagyon úgy néz ki mint egy fúvóka... Szerintem az lesz az...
Ebből az alapjárati cuccok hiányoznak.
A lentebbi képen a két bekarikázott piros körnél, ami középen van oda megy egy alapjárati kehelycsőszerű izé, utána meg az alapjárati fúvóka. A másik bekarikázott hely az az öntvényben a jet fúvóka helye, az mindegyik karbiban ott van de nem mindegyikben van kifúrva a járata a jetnek. Ha a légszűrő felől nézed a karbi torkot, ha fölül a torokban a súber előtt van egy picike furat, akkor jetes a karbi ha nincs akkor nem jetes. Ja igen ha jetes akkor kell oda abba a furatba egy fúvóka:)
Ez a nyeregtartó 125-ös windre való? Mert lehet hogy akkor nekem van mókolt fékem hátul? Elkövettem azt a hülyeséget hogy szenvedés árán kicseréltem ezt a konzolt a törött darabbal majd ma akartam rátenni a nyerget és kiderült hogy a két csavarfurat közti távolság valahol 7-8 centi környékén van, míg a nyergemen 5 centi :( Van esetleg valakinek olyan nyeregtámasza aminek ilyesmi mérete van a csavarfuratoknak?
Szedd szét darabokra. Mindent amit kibírsz tekerni belőle tekerj ki.
Aztán hasonlítsd össze a képpel.
Ha karbid a kezembe volna, mindjárt mondanám mi hiányzik.
Viszont volna egy kérdésem, ha nem baj.
Szintén 26-osról van szó. Egy 30 Km út során két kereszteződésnél leállt a motor. Intenzívebb fékezés közben.
Arra gondolok, hogy a nagy "bólintás" következtében nem bírja felszívni a benzint. Alacsony szintre gyanakszom, de lehet csupán az alapjárat kicsi....
Elvileg fékezéskor az úszóházban előre tolul a benzin ugye. Az alapjárati fúvóka meg elöl van. Úgyhogy.... lehet az alapjáraton kellene emelni...
Van több 26-os phbh is a környezetemben, és az egyiket akármelyik motorra tesszük föl, alig kell állítgatni rajta és tök jól mennek vele, a többi meg nagyságrendileg beállíthatatlan... úgyhogy megy az összehasonlítgatás meg az alkatrészcsere ezerrel hogy kiderüljön a turpisság.
A furatban mélyen be van tekerve egy hosszúkás izé, utána meg a fúvóka. Annyi a különbség, a méretbelieket leszámítva, hogy az alapjárati fúvóka fejjel lefele van a karbiban, és az öntvénybe tekered be, a főfúvóka meg fordítva, és a fúvókatartóba tekered be, és azt tekered be az öntvénybe.
Amúgy az alapjárati fuvi ugyan úgy néz ki kb mint a főfúvóka csak kisebb.
Biztos úgy van ahogy mondod, én nem forgatok minden nap a kezembe karburátort.
Az a karbi közepébe a nagyobbik menetes furatba megy. Itt a képen nincs semmilyen alapjárati cucc:)
A lentebbi képen a két bekarikázott piros körnél, ami középen van oda megy egy alapjárati kehelycsőszerű izé, utána meg az alapjárati fúvóka. A másik bekarikázott hely az az öntvényben a jet fúvóka helye, az mindegyik karbiban ott van de nem mindegyikben van kifúrva a járata a jetnek. Ha a légszűrő felől nézed a karbi torkot, ha fölül a torokban a súber előtt van egy picike furat, akkor jetes a karbi ha nincs akkor nem jetes. Ja igen ha jetes akkor kell oda abba a furatba egy fúvóka:)
A kiterített képen a 3. alkatrész.
Mivel menet van benne, biztos kell oda valami...
Elvileg minden megvan.
Ha elolvastad a tegnapi hsz-emet, akkor rájöhetsz, hogy engem egy elsőre észrevehetetlen kis porszem szopatott tavaly....
ez 1 full gyári uareg volt
Ez a nyeregtartó 125-ös windre való? Mert lehet hogy akkor nekem van mókolt fékem hátul? Elkövettem azt a hülyeséget hogy szenvedés árán kicseréltem ezt a konzolt a törött darabbal majd ma akartam rátenni a nyerget és kiderült hogy a két csavarfurat közti távolság valahol 7-8 centi környékén van, míg a nyergemen 5 centi :( Van esetleg valakinek olyan nyeregtámasza aminek ilyesmi mérete van a csavarfuratoknak?
Aztán hasonlítsd össze a képpel.
Ha karbid a kezembe volna, mindjárt mondanám mi hiányzik.
Semmi más...
Amúgy arról a képről minden kell bele. Másként nem lesz jó sosem....