Hi!
Van olyan itt aki szedett már szét aprilia tuareg telót?
Vagy esetleg Pegaso telót. A fickó a motorszervizben azt mondja, hogy némely aprilia modellnél(gépem: tuareg rally - 1993) egyik telóban van a rugó, másikban a csillapitás. Ez elég hihetetlen nekem. Akinek van használható infója megköszönném
ahogy már leírtam pár oldallal ez előtt is, szinte az összes univerzális kézvédő jó hozzá amit akármelyik motoros boltból be tudsz szerezni.. ha viszont gyárit szeretnél az már kicsit nehezebb dolog :D
Javasolni nem igazán tudok, mindenki másra esküszik.A 70-es henger vonzata a nagyobb karburátor és a nagyobb kipufogó rendszer. Ha csak a hengert cseréled nagyobbra akkor nem sok változást fogsz észre venni az 50-hez képest.Azt hallottam ha egy nagyobb karburátort raksz és a kipufogó marad a régi már érezhető a különbség,de ha mindent kicserélsz ugy kapod meg azt a teljesitményt amit igérnek a 70-es hengerhez.
Tuningba nem vagyok valami jó én is csak fórumokbol és egyéb helyekről szüröm le a tanulságokat.
nekem pl kegyetlenül gyorsan melegedett a motor.. nem tudom pontosan, hogy mitől de szerintem attól.. (épp motorváltás előtt kezdett előjönni ez a gond és egy szerelő vette meg tőlem a motort)
szóval nem is nagyon foglalkoztam vele
jól gondolod :) nekem is volt már "50-es tuaregem" 70-es hengerrel
és igen.. Ha azért nem akarsz venni 125-öst mert veszélyezteted a jogsidat akkor 70-eset se... ha már elkapnak akkor mind1 h 70-es vagy 125ös vagy akár 600 is lehet.. ugyan azt a büntetést kapod...
Szia!
Ha vissza olvasol 1-2 oldalt ott leirják hogy van belőle 3-4-5-6 sebességes változat is.Nem tudok róla hogy az 50-est fel lehetne fúrni 70-re, egyszerübb ha vesz rá az ember egy 70-es hengerszettet.Én ugy tudom hogy B-s jogsival már nem lehet vezetni 70-est.Megbizhatóság szempontjábol olyan a 70-es mint az 50-es,mind a kettőröl irnak jót is és rosszat is.
Üdv!
Motor vásárlás előtt állok és Tuareg 50-esen gondolkozom. Lenne néhány kérdésem,remélem tudtok rá válaszolni.
Minden 50-es 4 sebességes?
Láttam olyan tuaregeket amelyeket 70ccm-es ként hirdetnek. Azt hogyan oldják meg? Fúratják? Mennyire megbízhatóak a 70esek?
Nem akarok 125-öset venni,mert csak B-s jogsim van. Nem akarom kockáztatni.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Lenne egy kis bajom a tuaregemel.kb 1 hete szenvedek vele.Olyan baja van hogy mikor elindulok vele 1-esbe akkor minden jó kipörög fajinul felváltok 2 esbe akkor már fuldákol olyan mintha elfogyna az üzemanyag félgázon megy ketesbe is de ha többet huzokrá akkor fullad.szerintetek mi lehet a baj?
A karbiát már szétszedtem párszor és kitakarítottam de nem változik.gyertyát is cseréltem.
Bármilyen ötletett meg hallgatok!
amúgy 125-ös rotax 127-es blokkos.
Hali!
Érdekelne az etx gyujtáskapcsoló. Csak egyben megy a komplett műszerfal?
Valamint eltört a kézifékkar a markolatnál, egy olyan is kellene. Van esetleg?
Van olyan itt aki szedett már szét aprilia tuareg telót?
Vagy esetleg Pegaso telót. A fickó a motorszervizben azt mondja, hogy némely aprilia modellnél(gépem: tuareg rally - 1993) egyik telóban van a rugó, másikban a csillapitás. Ez elég hihetetlen nekem. Akinek van használható infója megköszönném