ha 4sebességes a váltód , akkor valószínű hogy RV blokkod van(fekete színű)
abban csak RV3-4-6 sebességes létezik.
és nem lehet oda vissza cserélgetni a váltót mivel szélesedik a blokk, 3as a legkeskenyebb, 4es szélesebb, a 6os meg még szélesebb.
az AM blokkban létezik 5 sebességes, AM-3-5-6, de ott is hasonló a helyzet.
azt hogy pontosan milyen típusú blokkod van a lánckerék tengely alatt tudod megnézni, oda van beütve!
pl: RV3, AM5
Hali! Csak egy tipp ha lelasssult a gép és utána állt le akkor előfordulhat hogy a főfúvóka a karbiban eldugult és már csak az alapjáratin kapott naftát.Többi hiba kizárása: gyertya nélkül ,szivató és gázhuzkodás nékül indítózz/rugdosd egy kicsit hogy kiszellőzzön,utána a gyertya furatán nyomj be pár spricc féktísztítót,gyertya víssza mindent összedug és start .Ha röffent párat ,akkor karbi szét - takarít.Ez a benzines oldal, gyújtás felől már sokan írtak.
Aprilia Pegaso 50ccm, frissen felújított blokkal!
100ezer ft