Nekem helyközire kell, 25km oda-vissza naponta, nemsokára kész a nagymotor jogsi, és arra szeretnék valami Gilera Sioux-hoz hasonlót. (mint a NordWest 600 csak kicsiben )
Ha, kihasználod a teljes fordulatszám tartományt, azaz power nyitás fölött furikázol, akkor 6-7 is, de ha ez meg van pöckölve egy 34-es karbival, akkor aztán még a tank is horpad.
Ne érts félre nem vitatkozom, csak eszmecserélünk.
De a lényeget leírtam miért nehéz állóhelyzetben kivenni sebességből járó motornál. Gyártója válogatja, egyiknél könnyebb, másiknál nehezebb.
Enyémben ugyanolyan könnyű volt 3000km-esen (valósan annyi volt benne) mint most 18ezerrel. De nem nyitok vitát, nem ettől függ hogy jó motor-e, és azt hiszem abban mindannyian egyetértünk hogy a Rotax blokk az
Bármilyen 4 ütemű motorolaj megfelel. (a váltóba)
Én most cseréltem és Castrol 10w-40-est kapott, előtte Motul volt benne.
2 ütemű olajnak is mindegy ki a gyártója, a lényeg, hogy full szintetikus legyen.
Ahogy Gergő írta! Csatlakozom.
Teszteltem 900 meg 1000-km-es tulajdonképpen új mocikat is,
egész napos teszt, és ugyanilyen volt a váltójuk. Sőt, volt olyan, aminek csattant is mikor 1-esbe tettem 2-esből.
Nem hiba ez, csak tulajdonság. Jó olajjal sokat lehet segíteni rajta.
Gyerekek, ha nem gurul a mocc, és jár a motor, mindegyiket nehéz kivenni sebességből. Próbáljátok ki, ha gurul a mocc és úgy akarjátok üresbe tenni simán megy. Ha meg nem gurul akkor nehéz kivenni mert egymásnak feszülnek a fogaskerekek. Old a kuplung de forog és a lamellák egymást érik csak a rugó nem szoritja őket egymáshoz, ezért minimális hajtást akkor is átad, ha ki van emelve. Lamellás kuplung az ilyen.
nekem is azt csinálja.. ha 1-esbe álltam be pl a piros lámpához vagy simán csak úgy állok meg, soha nem tudom berakni üresbe csak leállítás után.. Szerintem ez is Tuareg típushiba :)
Apropó van egy 28-as karbim eladó, ha kell valakinek. Ha kell, akkor csonkkal.
26-al vagy 28-assal szerelték a tuaregeket.
Mert kiváncsi lennék hogy a tűn a gyűrű hanyadik hornyban van.
Én naponta belerántok vagy 100 km-t a Tuaregbe, de akkoris ráérek egy kicsit fórumolgatni.
Felhasználó nevedből ítélve 122-es blokk van az RX-edben, ha jól gondolom.
De a lényeget leírtam miért nehéz állóhelyzetben kivenni sebességből járó motornál. Gyártója válogatja, egyiknél könnyebb, másiknál nehezebb.
Én most cseréltem és Castrol 10w-40-est kapott, előtte Motul volt benne.
2 ütemű olajnak is mindegy ki a gyártója, a lényeg, hogy full szintetikus legyen.
Teszteltem 900 meg 1000-km-es tulajdonképpen új mocikat is,
egész napos teszt, és ugyanilyen volt a váltójuk. Sőt, volt olyan, aminek csattant is mikor 1-esbe tettem 2-esből.
Nem hiba ez, csak tulajdonság. Jó olajjal sokat lehet segíteni rajta.