Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem helyközire kell, 25km oda-vissza naponta, nemsokára kész a nagymotor jogsi, és arra szeretnék valami Gilera Sioux-hoz hasonlót. (mint a NordWest 600 csak kicsiben )
nekem is 4-5l-es fogyasztása van helyközi meneteknél :) városban kegyetlenül sokat eszik.
Ha, kihasználod a teljes fordulatszám tartományt, azaz power nyitás fölött furikázol, akkor 6-7 is, de ha ez meg van pöckölve egy 34-es karbival, akkor aztán még a tank is horpad.
Mennyivel?
4 liter ám, de meg lehet etetni vele többet is
4-nél? az kegyetlen jó
Apropó van egy 28-as karbim eladó, ha kell valakinek. Ha kell, akkor csonkkal.
Normális hajtással nálam 4-nél megáll 100-on.
Nekem 26-os van rajta.
26-al vagy 28-assal szerelték a tuaregeket.
Akkor gondolom nem eszik olyan rengeteget :)
Igen, ti gépeiteken hanyas karbi van? 34-es?
Mert kiváncsi lennék hogy a tűn a gyűrű hanyadik hornyban van.
Eddig csak úgy megyegetett. Nem tudom hol a többi tuareges?
Én naponta belerántok vagy 100 km-t a Tuaregbe, de akkoris ráérek egy kicsit fórumolgatni.
Jah vannak.
Felhasználó nevedből ítélve 122-es blokk van az RX-edben, ha jól gondolom.
Beindult a fórum..
Értem csak sajnos vannak olyanok akivel nem lehet eszmecserélni :)
Ne érts félre nem vitatkozom, csak eszmecserélünk.
De a lényeget leírtam miért nehéz állóhelyzetben kivenni sebességből járó motornál. Gyártója válogatja, egyiknél könnyebb, másiknál nehezebb.
Enyémben ugyanolyan könnyű volt 3000km-esen (valósan annyi volt benne) mint most 18ezerrel. De nem nyitok vitát, nem ettől függ hogy jó motor-e, és azt hiszem abban mindannyian egyetértünk hogy a Rotax blokk az
Bármilyen 4 ütemű motorolaj megfelel. (a váltóba)
Én most cseréltem és Castrol 10w-40-est kapott, előtte Motul volt benne.
2 ütemű olajnak is mindegy ki a gyártója, a lényeg, hogy full szintetikus legyen.
Az meg azért könnyű már, mert szét van kopva az egész.
milyen olajat ajanlotok? (valtoolajnak es adaleknak is erdekelne. :) ) de foleg a valto....
A jó öreg Simsont nem nehéz :) Bár tény hogy annak vonóékes a váltója, nem tolókerekes.
Ahogy Gergő írta! Csatlakozom.
Teszteltem 900 meg 1000-km-es tulajdonképpen új mocikat is,
egész napos teszt, és ugyanilyen volt a váltójuk. Sőt, volt olyan, aminek csattant is mikor 1-esbe tettem 2-esből.
Nem hiba ez, csak tulajdonság. Jó olajjal sokat lehet segíteni rajta.
Gyerekek, ha nem gurul a mocc, és jár a motor, mindegyiket nehéz kivenni sebességből. Próbáljátok ki, ha gurul a mocc és úgy akarjátok üresbe tenni simán megy. Ha meg nem gurul akkor nehéz kivenni mert egymásnak feszülnek a fogaskerekek. Old a kuplung de forog és a lamellák egymást érik csak a rugó nem szoritja őket egymáshoz, ezért minimális hajtást akkor is átad, ha ki van emelve. Lamellás kuplung az ilyen.
szerintem nem mer nekem meg működik
Ez biztos kuplung hiba, vagy beállítás. Kisérletezz a beállításal elrontani úgyse tudod, ha rosszabb lesz valami akkor visszaállítod és kész.
nekem is azt csinálja.. ha 1-esbe álltam be pl a piros lámpához vagy simán csak úgy állok meg, soha nem tudom berakni üresbe csak leállítás után.. Szerintem ez is Tuareg típushiba :)