Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem egy autójé passzolt rá!ha jól emlékezek fiat
Helló!
Menj el egy motorosboltba és kérdezd meg, raktáron tuti nem lessz mert ritka járgány a 350-es Tuareg, de megtudják rendelni valószínüleg. Pár ezer forint lehet az ára szerintem, nem különleges szíj van rajta (keresztbe bordás lapos szíj, ha jól tudom). Vagy autós boltba is lehet olyan szíj mint ami neked kell.
Látom, hogy hírdeted, ha lenne műszakija elgondolkodnék rajta.
Üdv!
Gyertyánál nincs szikra?
Vagy ha a pipát leveszed a kábel végét oda tartod testhez az se szikrázik?
Áram máshol van?
A vészleállító gomb nincs off állásba? (engem szivatott már meg)
Nézd meg a gyertya szikrájának színét, ha sárgás akkor dobd el, ha kékes akkor jó a gyertya.
Ha továbbra sincs szikra akkor vezetékeket nézd át, nem-e csúszott szét pl. a jobb bölcsőnél a hűtő aljánál van csatlakozás a gyújtás vezetékében. Említetted hogy tengelyig érő óceánon keltél át és utána fél órával állt meg. Tehát nem a víz lehet az oka mert csak tengelyközépig ért.
HAlló!
Tudja valaki hol és mennyiért lehet kapni Tuareg 350 hez vezérműszíjat?Vagy van e valakinek esetleg?
Helló!
Problémám,hogy egyszer csak elment a szikra.127-es blokkos tuareg.
Hogy kezdjek neki?MI lehet a baja?Előzmény,amivel a hiba forrása talán összefügghet,hogy egy tengelyközépig érő óceánon keltem át vele kb fél órával azelőtt,hogy cserben hagyott.Csak fogta magát és leállt.Most egy idegen helyen várja,hogy segítsek rajta.Szerszám híján neki sem tudtam kezdeni.
Van esetleg valakinek valamilyen gyújtás cucca jóárasítva?
kösszi
Helló! a 125-ös Tuareg alá Arrow rendszer kell, akkor gondolom az 50-es alá is az kell csak azt hiszem, hogy az 50-es pont fordítottja a 125nek.. minden a másik oldalon van.. szóval nem biztos, hogy találni fogsz, de sok sikert :D
HELLÓÓ . nekem egy aprilia tuareg 50 esem van , ugyí y döntöttem kicsit megtuningolom , nem tudja valaki h mien kipuff rendszer kell alá , és mien henger ? am 4 sebis a motor és kb 94 es évjárat
Hi! Köszi. Azt hittem a melegités valami light-osabb dolog. Megpróbálom majd
tetszik az optimista hozzá állásod.de nekemisvolt 350em!és detto ugyan ez volt a problémám!nekem a képröl sikerült leolvasni a pontos beállitást.bár baszakodtam vele pár hetet!
Megb@sznám én csak kormos lesz a cerkám amugy meg több tiszteletet mert nem a seggedböl huztál elö hogy igy ismeretlenül b@zmegolj.
Továbbá ha értenék hozzá nem kérdeznék itt. Szervizbe nem viszem mert egy: nem foglalkoznak ilyen szarokkal kettö: ennél komolyabb szerkezeteket is megjavitottam pár HOZZÁÉRTÖ és NORMÁLIS embertársam segitségével. Biztosan okosabb és erösebb és szebb vagy nálam de segiteni azt nem nagyon tudsz. Azért köszi a probálkozást látom ennyi tellett töled. Üdv Balassa Erik Szigetszentmiklósrol.
Bekaphatod a gyertyáddal együtt. Mi az simson, hogy slusszol?
bekapod csak a gyertyát köpte be
Hogyis fejezzem kimagam finoman,érthetöen!bazd meg!vidd el szervizbe ha nemértesz hozzá!a lendkerék is felvan jelölve,(de amugy a felsö holtpont közepén kell lennie!meg a szelepeknek,illetve az éksij tárcsának is kell jelölésnek lennie!de a pontos állása a rendszernek ott van a képen!csak nézegessed!
06-20-9344-181
előre is köszönöm
egy Aprillia 127-es régi blokkhoz jó gyújtás alaplapot keresek
Énse nagyon találtam semmit róla. De azthiszem valami 300 akárhány a tipusjele. Talán 349 mintha ezt olvastam volna már valahol.
Olvass vissza a fórumon van itt 1-2 srácnak 350-ese, vadd fel velük a kapcsolatot.
Fiúk, akiknek nagyon melegszik a motor, az ellenőrizze már, hogy a víztérfedélnél nincs e eldugulva, mikor egyszer szétszedtem nekem ott szinte feleakkora volt a keresztmetszet. Egyáltalán, hogy megfelelő hőfokon nyit e a termosztát. Azt akkor látod, amikor beindítod a motort elkezd felfele kúszni a hőfok. Majd utána leesik egy kicsit. Nah akkor kezdett el keringeni a víz. Utána a vízpumpát is ellenőrizzétek, mert nekem annó a pegasonál pont az volt a baj, hogy 70 fokra alig lehetett feltornászni a vizet. Őszi időszakban a hűtő 3/4e ki volt takarva. Érdemes lenne ezeket végignézegetni.
Üdv

Na most ki kapja be? :D
hát 5-10k között már lehet kapni.
egyszerű mint a faék:)
a lendkeréken van egy jelölés és a blokkon is
ha amal sem gyulád van akkor akkor a lendkeréken van jel és az alaplapon van egy skála(fokonkénti jelölés), ha jól emléxem 10fok-on kell lennie(ez benne van a service repairban, vagy még a user manuals-ban is)

ha megvannak jelek, akkor megfogod a strobit.
egyik csipesz megy az akssi mínuszra , a másik csipesz megy az akksi pluszra, a harmadik egy lakatfogó azt a gyertya kábelre kell rárakni.
ezután beindítod a motort alapjáraton hagyod a strobit fogod van rajta egy gomb, nyomva tartod és a lámpa részét a lendkerék és a jel irányába tartod.
a strobi villogni fog, de mivel a motor járásával szinkronba villog, úgy tűnik mintha a lendkerék állna, így tisztán lehet látni hogy hova esnek a jelek egymáshoz képest.
ennyi ilyen egy mezei strobi, vannak bonyolultabbak is, de elég ez is nekünk.
biztos van felétek egy autovillamosságis, vagy motor szerelő és megkéred hogy segítsen.
segítenék én is, de én Kecskemét mellett vagyok
és honnan tudok beszerezni ilyet ésmiez? :D mert a stroboszkópot tudom mi de "p" nélkül nem :D
és hogy lehet vele ellenőrizni?

előre is kössz
bekapod:D am kajak gecc ma megszopatott a kurva száját. indulnák el csajtól indítom gecc semmi.. vagy 5 percig indítgattam de semmi úgyh otthagyott a slamasztikába
ez nagyon utógyújtás szagos dolog.
ha nem jó helyen álla a gyújtás akkor melegszik a motor, és ilyenkor erőtlenebb is.
a durranás is ezt igazolja szerintem.
egy próbát megér stroboszkó kell hozzá és kész , az ellenőrzéshez nem kell semitse szétszedni
Kösz hogy küldtél egy 4 ütemü motor müködését bemutato képet sokat nem érek vele. Nekem az kellene hogyan kell álljon a fötengely és a vezérlés mikor felrakom az ékszijat.
Ugy értettem hogy rotax és azon belül milyen mint pl : rotax127 vagy ilyesmi.
Mert hiába irod be googleba hogy rotax 350 nem találsz engine repair manuált söt wikipédián sem emlitik ezt a fajta motort.