főtengely felújító műhelybe kell vinni ők tudnak mindent szerezni neked, és árat is mondanak, amúgy egy főtengely felújító szett(hajtükar+görgő+csap) olyan 15k körül van.
Eladó eredeti Tuareg első (alsó) fékmunkahenger (fékbetét nélkül) nagyon jó állapotban, csak a teleszkóp miatt cseréltem le mert nem tudtam rátenni. ár: 3000Ft
Eladó még egy első féktárcsa kerékkel (ezt is cserélni kellett az új fékmunkahenger miatt :D) ennek sincs semmi baja csak a keréken a gumi 0%-os. ár: 11 000Ft
(A kerék eredetileg Pegaso kerék de ugyan úgy lehet használni... a km spirál is jó hozzá)
Igazából a lendkerék mérete is más, ha csak pár milivel is. Körülbelül 4mm-el nagyobb az együttes átmérője a 63 fogasnak, mindezt úgy, hogy közben annak a lendkereke körülbelül 2mm-el kissebb átmérőjű. Tehát a 63 fogasnak a fogaskoszorúja körülbelül 3mm-el vastagabb a másik fogasívnél, mindkét oldalt. Belső átmérője kissebb, külsője viszont nagyobb mint a 61 fogas. Fogasívem egyébként ép, csak a lendkerék kellene, ahhoz is igazából csak egy mágnesgyűrű, tehát még törött/sérült is jó lehet bele...
Amúgy nagyon köszi a választ. A csillapitás nem jön ki, csak akkor ha leszedem az alsó öntvényt. Ennek alján van egy nagy csavar, azt kitekertem, de még satuzni nem mertem, féltem h elhajlitom az alsó szárat. A menetrőgzitőt és a melegitést elmondanád kicsit bővebben?
Hi!
Ezért akarom szétszedni: Megkértem egy faszit hogy cserélje ki nekem a szimeringet a villában. Közben kiderült hogy "levegős" a rugózás, nincs benne valódi rugó. Igy a csávónál maradt a villa pár hónapig. Ő őszinte jóakarattal elkúrta nekem. Átcsinálta "rugósra", azt hazudta hogy sikerült úgy szétszedni, hogy nem jött ki belőle a levegő(ami amúgy nem egyszerü levegő, hanem valami gáz). Kb 3 másodperc alatt rájöttem hogy ez baromság, lecsavartam a felsö kupakot, kettészedtem a villát, és látom hogy ott a rugó, meg egy nagy katyvasz gányolás. Szét akarom szedni, hogy lássam mit kúrt még el benne.
szevasztok,kérdésem lenne,a fötengelyröl a hajtokart hogy vagy hol lehet levarázsolni?és mennyiért csinálják?kicsit odavan a tűgörgőm.meg gyürüket hol mannyiért lehet venni?illetve rendelni?
ha totál szét akarod szedni akkor lazitsd meg a felső villahid befogó csavarjait majd a villa kupakját ha megvan kiszeded a villát - kupak le - hézagoló,zégergyűrű meg amit találsz azt kiszeded - kihúzod a dugattyút - (ha nem eresztetted le előtte az olajat akkor kiöntöd) - kiboritod belőle a rugót meg a csillapitást - valami puha anyagot az alsószárra téve satubafogod és letekered az első tengely befogó öntvényt (ezt lehet melegiteni kell a menetrögzitő miatt), ha ezekkel megvagy akkor már csak a becsúszó és a felsőcső van a kezedben közöttük a tömitéssel a becsúszót felfelé ki lehet tolni és kész is vagy. Viszont igy a szimering valószinű hogy szétszakad és lehet cserélni mert szétszaggatja a becsúszó végén lévő menet... Miért akarod totál szétszedni ha megkérdezhetem?
Sziasztok!
Egy kis szakértelemre volna szükségem.
Azt már tudom hogy a rotax 123as és a 127 blokknak ugyan olyan a lendkerek.
És az olajpumpája is ugyan az?
Eladó még egy első féktárcsa kerékkel (ezt is cserélni kellett az új fékmunkahenger miatt :D) ennek sincs semmi baja csak a keréken a gumi 0%-os. ár: 11 000Ft
(A kerék eredetileg Pegaso kerék de ugyan úgy lehet használni... a km spirál is jó hozzá)
Köszönöm válaszod!
Igen, nekem az egészen régi kellene. A mágnesbetét egy része
kijött belőle... :/
Igen van 14-17eft közötti áron.
Üdv
Tudom hogy régi hirdetés, de Rotax 127-re 61 fogas lendkereked esetleg van? Petya
Tudom hogy régi hirdetés, de Rotax 127-re 61 fogas lendkereked esetleg van? Petya
Ezért akarom szétszedni: Megkértem egy faszit hogy cserélje ki nekem a szimeringet a villában. Közben kiderült hogy "levegős" a rugózás, nincs benne valódi rugó. Igy a csávónál maradt a villa pár hónapig. Ő őszinte jóakarattal elkúrta nekem. Átcsinálta "rugósra", azt hazudta hogy sikerült úgy szétszedni, hogy nem jött ki belőle a levegő(ami amúgy nem egyszerü levegő, hanem valami gáz). Kb 3 másodperc alatt rájöttem hogy ez baromság, lecsavartam a felsö kupakot, kettészedtem a villát, és látom hogy ott a rugó, meg egy nagy katyvasz gányolás. Szét akarom szedni, hogy lássam mit kúrt még el benne.
palacsinta@citromail.hu
tuareg alkatrészek is eladók!
-Komplet váltó
-Henger, dugó, (tökéletesek)
-Blokk felek, csapágyazással igény szerint!
-Főtengely, tökéletes állapotban!
-Egyebek: kiegyenlítő tartály, olaj pumpa...
És sok más.
Érdeklődni,
palacsinta@citromail.hu
kipufogók készítését olcsón vállalom!
Egy kis szakértelemre volna szükségem.
Azt már tudom hogy a rotax 123as és a 127 blokknak ugyan olyan a lendkerek.
És az olajpumpája is ugyan az?
palacsinta@citromail.hu