csak azért kérdem, mert most ebből egy litert 1500ft-ért tudnék venni, vagy veszek vmi amerikai olajat, már elfelejtettem a nevét, de mondta a faszi, hogy ő is több éve ezt tankolja az endurójába és nagyonfasza!
Az 2000 ft...
Most elárulok valamit. A szemét simson-ba 10 éven át mindenféle olajjal kevertem a benzint. Volt közte személyautóba való, diesel motorba való, turbós motorhoz való, olykor kocsiból leengedet fáradt olaj (más olaj nem volt kéznél, de motorozni muszály volt) :-)
Az ég világon semmi baja nem lett a motornak. Szimering és váltóhiba miatt kellet széthúzni a blokkot ez után. És ha már szét van húzva kapott új dugót, fúrást stb. Na ennyit az olajakról.
De azért a Tuareg más tészta abba csakis minőségi olaj ment mindig és most is meg ezután is. Kicsit drágább a motor felújítás mint egy simsonon. :-)
Van egy pár rotax 123-om alkatrészem.
Önindító bendix-el: 7e
34-es Dellorto karbi: 7e
Hengerfej(égéstér fedél):3e
Víztérfedél:1,5e
Komplett váltó:4e
Olajpumpa:4e
Kuplung lamellákkal: 6e
Oldaldeknik:jobb:1,5e; bal:2,5e
Felújítandó főtengely:2e
évjárattól függ a sebességek száma
a régebbiben RV blokk van amiből létezik 3-4 és 6 sebességes
az újabbakban AM blokk van amiből 3-5 és 6sebességes van.
RV és AM blokk típus megjelölés
RV mindig fekete színű
AM általában szürke(de láttam már feketét is)
fogyasztás gyárilag olyan 3 körül van, de tuninggal képes 5-6lityis is megenni(pl ccm növelés, nagyobb karbi, folytatlan sport kipuff stb)
végsebesség áttétel függő alap motor 60-90km/h között van kb.
Sziasztok! Tuareg rally 50-röl lene pár kérdésem:
Tényleg csak 3 sebességes ? Mennyivel megy? Hány litert eszik? És mik a tipushibái? Köszi a választ előre is!
Ha nincs bekötve a külön olajzás akkor se keveréket rakj szerintem, hanem tankolj sima benzint vegyél mellé 1 olajat és te keverd be... én nem bízom abban a "keverék benzinben"
Inkább az AF1-es fórumba kérdezd, ott több az 50 köbös motoros, itt majdnem mindenkinek 125-öse van.
De szerintem balról mert a lánkerék is balról van az 50-esen.
Az 2000 ft...