Nagy melegbe nekem is felment 100°C-ig is. De mindig olyan jó 85-90 között van ha lightosan megyek. De nekem nem erőtlenedik el mint neked. Ventillátor felszerelésre én is gondoltam már lehet megvalósítom.
A durranás attól van mikor ráindítasz, hogy gázt húzol, meleg a motor és benzin kerül a kipufogóba és berobban. Indításhoz nem kell gázt húzni, ha jól van belőve a karbi.
Hidegindításnál, szivató ráhúz és indit. Elindult akkor fél perc múlva visszatolod a szivatót és késsz. Melegen meg gáz nélkül el kell neki indulni, és elis indul, ha minden ok.
Azt szeretném megkérdezni tőletek motoros barátaim,hogy Komárom-Esztergom megyében hol lehet Dukatit szervizelni? Persze ahol értenek is hozzá. ebben ha tudnátok segíteni nagyon hálás lennék érte. Előre is köszönöm széles utat mindenkinek. Vigyázzatok magatokra.
egyébként én már azon gondolkoztam, hogy veszek 1 jó nagy ventillátort és felszerelem a hűtő elé, külön kapcsolót kivezetek a kormányhoz aztán ha meg kell állni a pirosnál vagy valahol akkor bekapcsolom.. akkor nem melegszik annyira... és ha kell menet közben is rá tud segíteni szerintem...
Nekem is minden nyáron ezt csinálja.. tegnap is voltam motorozni és 95-96 körül mozgott már amikor megálltam a sorompónál.. Nekem is kegyetlenül melegszik, de nekem nem csak nyáron.. nekem szinte mindíg 80-90 között van és nagyon erőtlen is lesz a motor, eltűnik az alapjárat, és ha így leáll akkor el sem tudom indítani 1 ideig... :S
más: Mindíg amikor ráindítok a motorra, mindig durran egy jó nagyot a kipuff.. próbáltam már szívatóval indítani és az nélkül is.. de szinte mindig durran egyet.. nincs valami ötlete valakinek, hogy ezt hogy lehetne ezt megszüntetni?
Hogy érted, hogy milyen blokk? Rotax, osztrák gyártmány.
A vezérlésben nem tudok segíteni mert olyan blokkot nem láttam még, de jelölésnek lennie kell, mint minden motoron.
sziasztok!
valaki tudna segíteni? a windemen eddig a víz hőmérséklete országuton 60-70 c fok között mozgott néha a városi araszolásba ment fel csak 80ra. most pedig országúton is állandó 80 90 fok és ha megállok egy lámpánál 100ra is felmegy. valaki ötlet mi lehet a problematika?
Hello. Rx-be szeretnék kuplungbowdent venni.rx-oldalon sajnos nem tudtak mutatni,de szerintem a tuaregé v pegasoé is jó hozzá. Ha tudtok segíteni,kontakt: kotelesadam@citromail.hu Előre is köszi!
pontos méretet én se tudok így fejből
viszont amikor így járok, megfogom a jó kis tolómérőt, s lemérem a házat(ez lesz a kölső átmérő) pl-20, azután lemérem a tengelyt(belső átmérő) pl-10, ezek után a szélességét(ha nem megy akkor a helyén hogy milyen széles fér el) pl-7
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem.
Aprilia Tuareg rally 50.
Eresztette az olajat a váltókarnál, most végre kiszedtem.
A műtét nem volt túl sikeres, nem bírom megállapítani a szimering méretet. Valaki nem tudja milyet kéne belevenni?
nem javitok körbekérdeztem rendelek egy ujjat ugy 22-25be megáll!jövö hónapba meg ujj dugó.csapágyak vannak a cégnél.csak a lendkerék amit nemtudok leszedni,senkinek sincs lehúzója!
hello maradt pár rotax 127-es blokk alkatrészem.komplett váltó mindenestől 5000ft(a blokktömb nincs hozzá), hengerfej 800ft,kompletten olaj dekni az olajpumpával 2000ft.ha kell valakinek, nagy11.zsolti@citromail.hu
Levegős villához nem tudok hozzászólni mivel olyat még nem láttam szétszedve. Amit leirtam az rugós - olajcsillapitású villára igaz.A tengely befogó nekem menetrögzitővel volt kenve, ez egy folyadék ami idővel megszilárdul igy téve biztosabbá a kötést. Ezeket hővel lehet oldani mert szétrepedezik és elporlad kissé. Ezt a műveletet esetemben egy sima gáztűzhely fölött végeztük. Az öntvényt láng fölött átmelegited (nem benne) aztán ha minden jól megy akkor le lehet csavarni.
A durranás attól van mikor ráindítasz, hogy gázt húzol, meleg a motor és benzin kerül a kipufogóba és berobban. Indításhoz nem kell gázt húzni, ha jól van belőve a karbi.
Hidegindításnál, szivató ráhúz és indit. Elindult akkor fél perc múlva visszatolod a szivatót és késsz. Melegen meg gáz nélkül el kell neki indulni, és elis indul, ha minden ok.
Azt szeretném megkérdezni tőletek motoros barátaim,hogy Komárom-Esztergom megyében hol lehet Dukatit szervizelni? Persze ahol értenek is hozzá. ebben ha tudnátok segíteni nagyon hálás lennék érte. Előre is köszönöm széles utat mindenkinek. Vigyázzatok magatokra.
más: Mindíg amikor ráindítok a motorra, mindig durran egy jó nagyot a kipuff.. próbáltam már szívatóval indítani és az nélkül is.. de szinte mindig durran egyet.. nincs valami ötlete valakinek, hogy ezt hogy lehetne ezt megszüntetni?
A vezérlésben nem tudok segíteni mert olyan blokkot nem láttam még, de jelölésnek lennie kell, mint minden motoron.
valaki tudna segíteni? a windemen eddig a víz hőmérséklete országuton 60-70 c fok között mozgott néha a városi araszolásba ment fel csak 80ra. most pedig országúton is állandó 80 90 fok és ha megállok egy lámpánál 100ra is felmegy. valaki ötlet mi lehet a problematika?
viszont amikor így járok, megfogom a jó kis tolómérőt, s lemérem a házat(ez lesz a kölső átmérő) pl-20, azután lemérem a tengelyt(belső átmérő) pl-10, ezek után a szélességét(ha nem megy akkor a helyén hogy milyen széles fér el) pl-7
ebből ki is jön a méret 20x10x7
sok sikert
üdv:Zoli
A segítségetekre lenne szükségem.
Aprilia Tuareg rally 50.
Eresztette az olajat a váltókarnál, most végre kiszedtem.
A műtét nem volt túl sikeres, nem bírom megállapítani a szimering méretet. Valaki nem tudja milyet kéne belevenni?
12e
hibátlan
-Komplet váltó
-Henger, dugó, (tökéletesek)
-Blokk felek, csapágyazással igény szerint!
-Főtengely, tökéletes állapotban!
-Egyebek: kiegyenlítő tartály, olaj pumpa...
És sok más.
Érdeklődni,
palacsinta@citromail.hu
kipufogók készítését olcsón vállalom!