Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyapot nélkül elég erős hangja van , de olyan mint a repedt fazék . :)
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nincs-e valakinek eladó sorban lévő teleszkópvédője? Fehér, előnyben!
Akkor a gyárilag folytott motor, ami kb. 8000-et forog csutka gázon uannyi üzemanyagot kap, mint a kiberhelt 12000. Mert külön bowden, csutka gáz... Akkor hogy is van ez? Úgy, hogy én kikötöm a picsába. Mindenki saját felelősséggel használja.
AM6 szervízkönyv, ha valakinek nem lenne meg.
http://service.tanga-moteurs.r...
Nem akarok hülyeséget írni, de szerintem 1000-nél és 12 000-nél nem egy a keverési arány. Ha ugyan annyi lenne akkor feleslegesen megy a gázbovden egyik fele a pumpához .Szóval csak van valami különbség a keverési arányok között. De előre is bocs ha hülyeséget írtam.:)
én kérek elnézést mester! remélem a minősítésem nem lett annyira alacsony mint te
Sógornak már egyszer megszorult, és most szólt a szerelő, hogy megint esélyes, és kössük ki inkább. Ezt megelőzendően én is kilövetem. Amúgy meg a fordulatszámmal egyenesen arányosan adagolja az olajat, szóval ha 1000-nél 1:40 az arány, akkor az bizony 12000-nél is annyi lesz! :) Csatlakozva az előttem szólóhoz, a lényeg, hogy kikötött állapotban egyel kevesebb hibaforrás.
Úgy írtam eleve, hogy "meglátásból írom" nem okoskodni szántam .
Meg szerintem én nem írtam rád semmi lenéző dolgot stb.. szóval azért te se írd azt, hogy "15 évesen igen okosnak akarsz tűnni nem?"
De te úgy látom kifejezetten 2T motorok szerelésére szakosodtál..
külföldön vagyok nem tudsz hívni...
küld el az email címedet
hatalmas szakemberek lehetnek... áruld el hogy lenne elég a 70 es hengernek az 50 es hengerre tervezett és beállított olajzás? 15 évesen igen okosnak akarsz tűnni nem?
Ahhoz te picit kevés vagy! :DDDDDD
Ezen a szintén, amire te most leereszkedtél ,nem folytatnám!
A minősítést kiállítottad magadról, sajnos ez meglehetősen alacsonyra sikeredett!
aha mert az eltud romlani? a lehetséges bajt előbb leírtam, azt ha indulás előtt ellenőrzöd akkor láthatod a hibát, máshogy hogy tud még elromlani? meséld el mester!
Hali adj légyszives egy teloszámot
Csak meglátásból írom, de felénk dr 80-as hengeres , és airsal 70-es RX is a gyári különolajzóval mennek gond nélkül.
Miért kissebb? ? ? Menet közben elromlik ,mi történik? hát túlmelegszik és szépen megszorul!
nem mondtam én senkinek h most azonnal kösse ki... nekem tuning hengerem van hogy lenne már jó az a beállítás a 70 es hengerhez ami az 50 re van beállítva?!
látom felhúztad magad háháháh
hazsnáld csak nyugodtan a külön olajzást, a kutyát nem érdekli, csak kb majd 2-3 hónap mulva meg pont az ilyen te félék kérdezgetik majd itt h megállt a motorom mi lehet a baja....
hali!
cdi:6 ezer ft
alaplap lendkerékkel: 7 ezer ft
azért azt bekéne látnod h a vízpumpánál kisebb az elromlás veszélye mint a különoljazásnál, ráadásul észre is vehető...
max szimeringes lesz és beengedi a blokkba a vizet vagy a hűtővizbe kerül olaj, aki rendszeresen karban tartja a motrát az időben észreveszi!
Egy bolond százat csinál.. kiváncsi lennék arra hogy itt hány embernek ment már szét a különolajzója..
Szia! Engem érdekelne,ha tökéletesen működik kompletten az egész az ára mennyi volna?
A vízpumpát miért nem köti le senki? Az is hibaforrás! valahogy biztos rá lehet faragni levegős hengert!
Na meg az urbán legend: a barátom testvérének a őccsének az ismerősének is elromlott a pumpálya! nekem volt 23, 14, 11 éves enduróm és mindegyiknek kifogástalanul működött a különolajzó! Azokon a tirpákokon meg jókat szoktam mosolyogni, akik hallomas miatt alapból vétel után kikötik és még büszkék is erre!
Nem azt mondtam, hogy nem használható fikszre keverve! !
Hanem, hogy nem tökéletes! Na meg az alap enduro felhasználó nem a szakértelem csúcsa! sztem 10 emberből minimum a felé nem tudja kiszámolni, hogy 1:40-es keveréknél x liter benyába mennyi olaj kell! Ha, csak a legfelső tartományra tökéletes (1:40) keverékkel mit fog csinálni a motor, ha vki teszem azt 5000-en pötyög!? Akkor bizony a kipuban landol az olaj! összebassza gyapotot a kipuban, meg ha elkezdi húzni, akkor kékre festi a tájat!
na de akkor mégis jó a cross gépeknél felső tartományban az 1:40 es keverék? mert te azt állitod h az allul sok fellül meg kevés... attól h a cross gépeket leginkább magas fordulaton használják attól még az is a 2T gépek közé tartozik ahogy ezek a kis köbcentis endurók!
mindegyiknek ugyan úgy kell a kenés!na meg ha annyira pontos és megbízható a külön olajzás akkor miért nem szerelnek alapból a crossokra endurókra is?hm?itt nem csak a kihegyezett cross motrokról van szó, ott vannak az enduró gépek amik azért nem mennek folyamatosan nyélgázon még is jó hozzá az 1:40 keverék!
olyat még nem hallottam h egy 2T motor beállt volna az 1:40 keveréktől, olyat viszont már elég sokat h a külön olajzás nem tette a dolgát és beállt a blokk... döntse el mindenki maga h melyiket választja!