Spyder2: azért azt tedd hozzá h neked mitől ugrik a géped
110kg-al 50ccm hengertől nem kell sokat várni, főleg ha a gyári fos karbi van még rajta! egy 17.5 dellorto már elég nagy változást tud produkálni!
Van egy gyári 50 es rx em kezdek félni hogy rossz vétel volt ......
110kg vagyok ugy gondoltam ezzel a súllyal 70-75km végsebesség nem rossz .
De főuton donbnak felfelé 3asban 5-6 ezres fordulaton éphogy felment fúladt ha lejebb váltottam meg rohadtúl pörgött.
És marha nehezen indulok el vele, bár lehet hogy az megszokás kérdése 5-6 ezren indul el csak.....
Egyépként meg sik terepen 50 eshez képest szépen gyorsúl.
Vélemény, hasonló súlyú ember tapasztalata?
Egy srácnak van eladó új 70-es hengerszett hengerfej nélkül. Azt mondja, hogy az eredeti hengerfej jó hozzá. Ez így van, vagy ha megveszem meglepetés fog érni?
Dellorto 17,5 karbi van külön am6ra, vagy ez csak egy széria aztán mehet minden hasonló felépítésű motorba? Azért kérdezem, mert találtam jó áron "dellorto 17.5-es karburátor, 30cm-es polini szivatoval 9.000Ft" így áll a hírdetésben. Szerinted?
hali!
a 3 L ezeknél ideális főleg gyári felszereléssel! nekem is rx-m van, én azt javaslom hogy ezt a karbit add el és vegyél egy dellorto 17.5- karburátort, hidd el h nagyon nagy változás lesz, én is így voltam. Nekem bejött, jobb lett a gázreakció, hamarabb kipörgött a moci menetközben stb.
amugy valószínű h a nem megfelelő karbi beállítás miatt nem pörög eléggé,max még a membránt nézd meg h nem-e szűkített, de sztem az apriliákat nem folytották ennyire le, én a kiput is lecserélném :)
Nem lehet, hogy inkább kisebb. 3 litert eszik. Piszkos kevésnek tűnik nekem. Meg nem fulladna? A simo ha sokat kapott visszahörgött, de ez nem. Kajak olyan, mint ha annyit menne. Az erejét meg nem tudom megitélni, mert nincs hasonlítási alapom.
Akkor az jó.
azt a karbit nem lehet állítani, csak alapjárati csavar van rajta emlékeim szerint. Azt kéne megnézned, hogy mekkora fuvoka van benne, lehet beledobtak egy nagyobbat, vagy neadjisten tágítottak rajta. Az a baj, hogy én nemtom mekkora a gyári fúvóka méret!
Aprilia Rx 50 1998as am6os blokkban Kuplungon tudok valahol állítani?
Erőre is köszi!
110kg-al 50ccm hengertől nem kell sokat várni, főleg ha a gyári fos karbi van még rajta! egy 17.5 dellorto már elég nagy változást tud produkálni!
a sárvédö vagy a farok idom?
van biztosan
ilyenem van
Van egy gyári 50 es rx em kezdek félni hogy rossz vétel volt ......
110kg vagyok ugy gondoltam ezzel a súllyal 70-75km végsebesség nem rossz .
De főuton donbnak felfelé 3asban 5-6 ezres fordulaton éphogy felment fúladt ha lejebb váltottam meg rohadtúl pörgött.
És marha nehezen indulok el vele, bár lehet hogy az megszokás kérdése 5-6 ezren indul el csak.....
Egyépként meg sik terepen 50 eshez képest szépen gyorsúl.
Vélemény, hasonló súlyú ember tapasztalata?
igy néz ki a karbi! de ehhez cserélned kell a szívócsonkot is, különben nem fogod tudni feltenni a mocira.
a 3 L ezeknél ideális főleg gyári felszereléssel! nekem is rx-m van, én azt javaslom hogy ezt a karbit add el és vegyél egy dellorto 17.5- karburátort, hidd el h nagyon nagy változás lesz, én is így voltam. Nekem bejött, jobb lett a gázreakció, hamarabb kipörgött a moci menetközben stb.
amugy valószínű h a nem megfelelő karbi beállítás miatt nem pörög eléggé,max még a membránt nézd meg h nem-e szűkített, de sztem az apriliákat nem folytották ennyire le, én a kiput is lecserélném :)
azt a karbit nem lehet állítani, csak alapjárati csavar van rajta emlékeim szerint. Azt kéne megnézned, hogy mekkora fuvoka van benne, lehet beledobtak egy nagyobbat, vagy neadjisten tágítottak rajta. Az a baj, hogy én nemtom mekkora a gyári fúvóka méret!