gondoltam, hogy megelözöm ezt a crossgépes példát, de adtam egy esélyt, hogy nem merül fel! Konkrétan a crossokat nem 3000-12000 ig használják mint ezeket, hanem sokkal rövidebb ford sávban, ahol folyamatosan lé tudja adni a csúcsteljesítményt! Nem lehet egy kis teljesítményű endurot egx versenycrossal összehozni! Nem mindegy, hogy 1000-12000-es fordulatszám tartományt kellmegfelelően ellátni olajjal, vagy egy folyamatosan nyelezett és alsó tartományban nem igen járó motort!
csinálhatod azt is, bár én ledugóztam mindkét csövet így nincs utban a benzin cső!Bár én a műanyag fogaskereket is kiszedtem a blokkból ami hajtja így nem kell a motornak feleslegesen forgatnia!
Most akarom Én is kikötni. Elég, ha csak a beömlő és kiömlő részt egy benzincsővel összekötöm? Egy képen így láttam. Olajat hagyok benne, mert nem akarom, hogy szárazon járjon benne a cuccos. Szerinted így ok lesz?
ez amit leírtál egy gyári állapotú, gyári karbi,légyszűrő,kipu,henger-nél még működhet jól, bár az én véleményem az az hogy ezt leginkább a kényelem miatt tették rá, hogy a fiatal kölköknek ne keljen otthon kevernie a benyát, az hogy társunk aki itt segítséget kért mennyire fogja tudni ezt pontosan beállítani az élég minimális esélyű!ha az olajzó eldugul, vagy bármi más baja lesz és nem olajoz rendesen amit legtöbb esetben nem is lehet észre venni, akkor meg jön a sírás h mitörténhetett...
arra a véleményedre hogy az" 1:40 konkrétan sehova sem jó" arra azt kérdezném hogy akkor a cross gépek tulajai is hülyék h 1:40, 1:30-ra keverik előre a benzint?
Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy a gyári 50-es rx ben 95-ös, a kipuban közvetlen a henger után ahogy kezd szélesedni a kipu mi az a labdaszerű dolog?
Elflexeltem, és találtam benne labdaszerű szart.
Azt összeszerelésnél tegyem vissza, vagy valami folytás?
El tudja zárni a kipu csövet. Az ugy normális?
Még egy kérdés.
Ha a gyári dob végébe nem tesztek gyapotot akkor nagyon hangos lesz enél a tipusnál?
Kösz
Ez sztem hülyeség!
Az olajzó alapon kb1:70-re keveri az olajat, teljes terhelésen pedig 1:30-ra! Ha te bekevered mondjuk 1:40-re, az konkrétan sehova se jó, mert nyélen kevés, alapon meg kurva sok! Tehát nem növeled a motor élettartamát, hanem csökkented! Nem véletlenül tették oda a mérnökök!
Köszi, hogy megnézted, ezt gondoltam, hogy maxon teljesen nyitva van, de mivel a bovdent lehet feszíteni, ill lazítani, ezért engem az alapjárati rész érdekrlne
olajat a tankba, csak magaddal b.szol ki ha visszateszed! hidd el ha magad kevered be akkor a hengered, főtengelyed, csapágyaid élettartamát is növelheted!
Köszi a jó tanácsot, de engem a beállításnál a jelölés érdekel. Szétszedtem belenéztem, nem láttam benne semmit ami annyira elromolhatna, meglátom majd mennyire üzemel. Köszi
Ha nem vadi új az olajszivattyúd,akkor szerintem felejtsd el,én vasárnap köttöttem le.
Egy ismerösömnek elromlott besült a motor hirtelen beállt elesett és össze vissua törte magát.
Régi motorosok mind azt mondták nekek hogy olyqn régi gépekbél mint az enyék (15)el kell felejteni,nem tudhatod mikor adja mef magát,besül a motor,stb
Sziasztok. Lenne egy hatalmas kérésem felétek. Vissza szeretném kötni a különolajzást a motoromba, mert az előző gazdája teljesen kiműtötte belőle. A kérésem az lenne, akinek nincs kikötve a motorján, esetleg megnézné nekem, hogy hova kell állítani a szivattyút, mert találtam rajta egy jelet, csatolok egy képet(nem a legjobb minőségű). Azért gondoltam, hogy ide írok, mert az Sx, Rx-en nincs elburkolva ez az alkatrész, csak két csavar. Nagyon megköszönném a segítséget, előre is köszi. Széles utat.
Befelé csavarva levegőt elveszi. A ledadógós hibához vizsgálj gyertyaképet a jelenség után.
De alap dolgokat ellenőrizheted: Üzemanyag és szűrője,levegőszűrő,karburátor tisztasága,gyertya csere.
Ma hazafelé elromlott a kilóméterórám.
Csak otthon vettem észre hogy olyan fax modon állt be, hogy az egész bovdent felcsavarta a tengelyre, még jó hogy nem állt be az első kerék, és nem estem pofára
Üdv ! Lenne két kérdésem !
Van egy 16-os Dellerto PHBN karbi gyárilag a motoron. Van rajta 2 állítócsavar bal oldalt . Az egyikkel az alapjáratot állítom , a másikkal a levegőt?! Ha igen akkor merre kell tekerni ha elvenni ill. adni szeretnék neki levegőt ?
Olyan problémám van még a motorral (am6) ,hogy ráállok az utazóra 60-65 kb . Megyek egy pár km-et és egyszer csak ledadog . Alapjáraton szépen pötyög ,de kipörögni nem akar . Félre állok várok pár percet közbe megy a motor , és utána szépen megy . Ha kb 40-50 el megyek akkor nem csinálja ezt . Mitől lehet ez ? Régebben hibátlan volt .
Várom válaszotokat és előre is köszönöm a segítségeteket !
arra a véleményedre hogy az" 1:40 konkrétan sehova sem jó" arra azt kérdezném hogy akkor a cross gépek tulajai is hülyék h 1:40, 1:30-ra keverik előre a benzint?
Kérdésem lenne, hogy a gyári 50-es rx ben 95-ös, a kipuban közvetlen a henger után ahogy kezd szélesedni a kipu mi az a labdaszerű dolog?
Elflexeltem, és találtam benne labdaszerű szart.
Azt összeszerelésnél tegyem vissza, vagy valami folytás?
El tudja zárni a kipu csövet. Az ugy normális?
Még egy kérdés.
Ha a gyári dob végébe nem tesztek gyapotot akkor nagyon hangos lesz enél a tipusnál?
Kösz
Az olajzó alapon kb1:70-re keveri az olajat, teljes terhelésen pedig 1:30-ra! Ha te bekevered mondjuk 1:40-re, az konkrétan sehova se jó, mert nyélen kevés, alapon meg kurva sok! Tehát nem növeled a motor élettartamát, hanem csökkented! Nem véletlenül tették oda a mérnökök!
Egy ismerösömnek elromlott besült a motor hirtelen beállt elesett és össze vissua törte magát.
Régi motorosok mind azt mondták nekek hogy olyqn régi gépekbél mint az enyék (15)el kell felejteni,nem tudhatod mikor adja mef magát,besül a motor,stb
De mi a kölömbség, és melyik a jobb?
De alap dolgokat ellenőrizheted: Üzemanyag és szűrője,levegőszűrő,karburátor tisztasága,gyertya csere.
Csak otthon vettem észre hogy olyan fax modon állt be, hogy az egész bovdent felcsavarta a tengelyre, még jó hogy nem állt be az első kerék, és nem estem pofára
Van egy 16-os Dellerto PHBN karbi gyárilag a motoron. Van rajta 2 állítócsavar bal oldalt . Az egyikkel az alapjáratot állítom , a másikkal a levegőt?! Ha igen akkor merre kell tekerni ha elvenni ill. adni szeretnék neki levegőt ?
Olyan problémám van még a motorral (am6) ,hogy ráállok az utazóra 60-65 kb . Megyek egy pár km-et és egyszer csak ledadog . Alapjáraton szépen pötyög ,de kipörögni nem akar . Félre állok várok pár percet közbe megy a motor , és utána szépen megy . Ha kb 40-50 el megyek akkor nem csinálja ezt . Mitől lehet ez ? Régebben hibátlan volt .
Várom válaszotokat és előre is köszönöm a segítségeteket !